Személyes online marketing konzultáció. Teljeskörű, személyre szabott online marketing konzultáció: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, PR tanácsadás.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing konzultáció személyre szabva

Ajánlatkérés

Hogyan tarthatsz lépést a folyamatos változásokkal és fejlődéssel? Hogyan növelheted weboldalad látogatottságát és a konverziók számát? Miért nem térül meg a fizetett hirdetésekbe fektetett összeg? Milyen eszközöket válassz, és azokat hogyan alkalmazd? Személyes konzultáció során minden kérdésedre választ adunk!

 

Neked ajánljuk online marketing konzultációs lehetőségeinket…

  • ha fontos számodra a személyesség, és te magad szeretnéd átadni a legfontosabb információkat cégedről vagy vállalkozásodról
  • ha nem tudsz eligazodni az ismeretanyagok között, de rengeteg a kérdésed.
  • ha nem világos számodra, hogy milyen irányba is kellene elindulnod az online marketing területein.
  • ha számtalan eszközt kipróbáltál már, de azok mégsem hozták a várt eredményeket.
  • ha elakadtál céged vagy vállalkozásod marketing kommunikációjában, és a jelenleginél többre vágysz.

 

Részletekre kiterjedő személyes online marketing konzultáció és tanácsadás

A személyes konzultáció alatt nem csupán kételyeidet oszlatjuk el és kérdéseidre válaszolunk, de személyre szabott tanácsokkal látunk el, hogy az online marketing eszközeit úgy alkalmazhasd, hogy azok valóban támogassanak céljaid elérésében. Segítünk eligazodni a legújabb trendek között, és rávilágítunk a kiaknázatlan lehetőségekre. Természetesen az eddigi törekvéseket is számba vesszük, és megvizsgáljuk, hogy azok miért nem hozták a célul kitűzött eredményeket. 

 

Online marketing konzultációs lehetőségeink részletei

Személyes konzultáció Máté Balázzsal, a Marketing Professzorok Kft. ügyvezető igazgatójával: 18 éve foglalkozik az online marketing különböző területeivel, és azok komplexitásával. Tapasztalatát egyetemi és egyéb kutatások mellett több mint 500 KKV, és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjának kialakítása során szerezte, amely tapasztalatokat ma is megosztja tréningjeink résztvevőivel, valamint oktatóként a Gödöllői Szent István Egyetem hallgatóival is. 

 

Személyes konzultáció Csonka Nikolettával, a Marketing Professzorok Kft. társtulajdonosával, vezető online marketing tanácsadóval: A webáruházak, valamint a turizmus marketing szakértője, az árbevételek és konverziók megsokszorozásának mestere, több mint 20 online marketing publikáció szerzője. 

 

Személyes konzultációink során kiszállást biztosítunk a cég vagy vállalkozás telephelyére, ebben az esetben utiköltséget számítunk fel.
 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Közösségi média algoritmusok

Közösségi média algoritmusok - mik azok és hogyan is működnek?

2019-05-21 Cikkek 1

Kezdő online marketingesek, marketinggel foglalkozó cégvezetők és menedzserek szótárának egyik fontos eleme az “algoritmus frissítés”. A közösségi algoritmusok folyamatosan változnak, fejlődnek, okosodnak, hol az aktuális vállalati érdekeknek, hol az új törvényeknek köszönhetően. Már kidolgozott, megtervezett online marketing stratégiákat képes egyetlen tollvonással keresztül húzni egy-egy ilyen frissítés. A következő útmutató célja röviden összefoglalni mindent, amit manapság egy marketingesnek érdemes tudnia a legnépszerűbb közösségi platformok algoritmusairól!

Tovább

Influencer marketing 2019

Az influencer marketing előnyei és hátrányai

2019-05-17 Cikkek 4

Világszerte márkák ezrei fordítják költségvetésük egyre nagyobb részét az influencer marketingre, az eredmények pedig tisztán bizonyítják, hogy egy jól kitervelt és kivitelezett influencer kampány komoly sikereket hozhat. Ha egy cég képes rátalálni egy számára megfelelő influencerre (vagy „véleményvezérre”), az így keletkező hosszútávú együttműködés fokozott márkatudatossághoz, konverziókhoz, és márkatekintélyhez vezet.

Tovább

Marketing tippek hoteleknek - 2. rész

25 zseniális marketingtaktika szállodáknak a rendezvényszervezők ...

2019-04-30 Cikkek 4

Tartalommarketing, webhely-optimalizálás, közösségi média – ezekről volt szó kétrészes cikksorozatunk első felében a rendezvényszervezők bevonzása kapcsán. Aki még nem látta, az mindenképpen kezdje ITT az olvasást, ez a cikk ugyanis az előző folytatása lesz!  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!