Személyes online marketing konzultáció. Teljeskörű, személyre szabott online marketing konzultáció: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, PR tanácsadás.

Online marketing konzultáció személyre szabva

Ajánlatkérés

Hogyan tarthatsz lépést a folyamatos változásokkal és fejlődéssel? Hogyan növelheted weboldalad látogatottságát és a konverziók számát? Miért nem térül meg a fizetett hirdetésekbe fektetett összeg? Milyen eszközöket válassz, és azokat hogyan alkalmazd? Személyes konzultáció során minden kérdésedre választ adunk!

 

Neked ajánljuk online marketing konzultációs lehetőségeinket…

  • ha fontos számodra a személyesség, és te magad szeretnéd átadni a legfontosabb információkat cégedről vagy vállalkozásodról
  • ha nem tudsz eligazodni az ismeretanyagok között, de rengeteg a kérdésed.
  • ha nem világos számodra, hogy milyen irányba is kellene elindulnod az online marketing területein.
  • ha számtalan eszközt kipróbáltál már, de azok mégsem hozták a várt eredményeket.
  • ha elakadtál céged vagy vállalkozásod marketing kommunikációjában, és a jelenleginél többre vágysz.

 

Részletekre kiterjedő személyes online marketing konzultáció és tanácsadás

A személyes konzultáció alatt nem csupán kételyeidet oszlatjuk el és kérdéseidre válaszolunk, de személyre szabott tanácsokkal látunk el, hogy az online marketing eszközeit úgy alkalmazhasd, hogy azok valóban támogassanak céljaid elérésében. Segítünk eligazodni a legújabb trendek között, és rávilágítunk a kiaknázatlan lehetőségekre. Természetesen az eddigi törekvéseket is számba vesszük, és megvizsgáljuk, hogy azok miért nem hozták a célul kitűzött eredményeket. 

 

Online marketing konzultációs lehetőségeink részletei

Személyes konzultáció Máté Balázzsal, a Marketing Professzorok Kft. ügyvezető igazgatójával: 18 éve foglalkozik az online marketing különböző területeivel, és azok komplexitásával. Tapasztalatát egyetemi és egyéb kutatások mellett több mint 500 KKV, és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjának kialakítása során szerezte, amely tapasztalatokat ma is megosztja tréningjeink résztvevőivel, valamint oktatóként a Gödöllői Szent István Egyetem hallgatóival is. 

 

Személyes konzultáció Csonka Nikolettával, a Marketing Professzorok Kft. társtulajdonosával, vezető online marketing tanácsadóval: A webáruházak, valamint a turizmus marketing szakértője, az árbevételek és konverziók megsokszorozásának mestere, több mint 20 online marketing publikáció szerzője. 

 

Személyes konzultációink során kiszállást biztosítunk a cég vagy vállalkozás telephelyére, ebben az esetben utiköltséget számítunk fel.
 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Szállodamarketing tippek 2019 - Turizmusmarketing online

10 vendégmágnes online marketing tipp hoteleknek

2019-01-18 Cikkek 4

Egy szálloda számára manapság a legnagyobb kihívást az elképesztő verseny jelenti. Az utazást tervezőknek soha nem volt annyi szállásopciójuk, mint amennyi most, hiszen az internetnek köszönhetően már nem csak a nagyobb játékosok képviseltethetik magukat, hanem a kisebb egységek is. Ha mindez nem lenne elég, az Airbnb-nek, és hasonló jellegű webhelyeknek köszönhetően a verseny már túlmutat a szállodaiparon is.   Nem csoda tehát, hogy olyan sok hotel és üdülőhely dől be manapság – a marketingesek egyszerűen nem tudnak lépést tartani a versennyel. Ha te is ilyen problémákkal állsz szemben, akkor vess egy pillantást a következő tippekre!  

Tovább

B2B tartalommarketing tippek 2019-re

A legfontosabb B2B tartalommarketing-trendek 2019-re

2019-01-11 Cikkek 4

Ha egy valami fix a digitális marketing világában, az – ironikus módon – a változás. Azok a technikák és trükkök, amiket egy évvel ezelőtt mindenki használt mára már elavultakká válhattak (persze vannak örök kivételek). Nincs ez másképpen a tartalommarketingben sem, ahol minden évben megvan az esély rá, hogy egy új csodatrend jelenik meg, feje tetejére állítva ezzel a tartalomkészítők (és –fogyasztók) világát. Ha szeretnél felkészülni azokra az irányzatokra, amelyek várhatóan a legfontosabbak lesznek idén, akkor vess egy pillantást 2019 legfontosabb B2B tartalommarketing-trendjeire!   A statisztikák a Content Marketing Institute (CMI) 2019-es B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends Reportjából származnak   

Tovább

Tartalommarketing tippek 2019

Így javíts a tartalommarketingeden 2019-ben

2019-01-09 Cikkek 4

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára nem újdonság számodra a tartalommarketing fogalma. Az újdonsült marketingeseknek azért röviden elárulnánk, hogy miről is van szó. A tartalommarketing lényegét nem kell túlbonyolítani – az egész arról szól, hogy olyan hasznos, aktivitásra buzdító tartalmakat készítesz közönségednek, amit azok szívesen olvasgatnak, használnak, néznek, osztanak meg, és ezzel egyre közelebb kerülnek márkádhoz, legyen szó akár meglévő, akár lehetséges ügyfeleidről.   Rendben, a koncepció tehát egyszerű, de mégis hogy lehet mindezt megvalósítani? Milyen technikákat érdemes alkalmazni, hogy a tartalommarketing sikeres is legyen? Cikkünk ezekre a kérdésekre ad választ.  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!