Online marketing stratégia készítése és megvalósítása, csoportos marketing konzultáció - Marketing Professzorok

Kevés pénzért sok eredmény? Megoldjuk! Csoportos online marketing konzultáció és havidíjas tanácsadás kedvező áron! Luxusautó workshop egy éven keresztül!

Nincs sok pénzed, de gyorsan eredményeket kell produkálnod? Havi 60.000 forintod azért van egy professzionális marketing szolgáltatásra? A luxusautó workshop tetszeni fog!

Jó dolog a magánrepülőgép, de nem tehetem meg. Ha el akarok jutni nyaralni bizony a saját kocsimat kell vezetnem. De odaérek, és jól érzem magam. Néha sok a vezetés, néha hosszú az út, de ha nem indulok neki azért, mert nincs magánrepcsim, soha nem fogok nyaralni. Nos, ilyen valahol a csoportos online marketing konzultáció is. Nem fognak mindent helyetted megoldani a tanácsadók, lassabban is érsz célba, de nagyságrendekkel többre jutsz, mintha felkapaszkodsz egy lovaskocsira a nyaralási célod felé vezető úton. Ígérjük, ez az autó, melybe beszállsz velünk, nem Trabant lesz, luxusautó a magasabb kategóriából. Indulhatunk?

 

Kérd ajánlatunkat MOST! Kattints ide!

 

 

Ajánlatkérés



Mi is az a Luxusautó workshop?

 

Professzionalizmus a Marketing Professzoroktól –  egyediség Tőled!

A Marketing Professzorok szolgáltatási folyamata két részből áll. Az első a marketing audit és a stratégia kiakalakítása, a második pedig ennek megvalósítása. Luxusautódban a navigáció az a stratégia lesz, melyet mi alkotunk meg neked. Az audit és a stratégia alkotás ára 130.000 forint. Mi van ebben? A teljeskörű online marketinged elemzése a SEO-tól elkezdve a fizetett hirdetéseken át (Google Ads, Facebook, LikedIn, stb.), a közösségi média marketing tevékenységedig minden! Részletesen ITT találsz leírást a szolgáltatásról! 

 

Ha megvan a térkép, a navigáció, már indulhatsz is. Ha nem szeretnél mindent magad csinálni, bérelhetsz sofőrt is: készíthetünk neked hirdetési tervet, beállíthatjuk weboldaladon az alapvető keresőoptimalizálási paramétereket, de akár útközben is segítgetünk, ha mondjuk nincs kedved a szövegíráshoz vagy Facebook oldalad vezetéséhez. Mindezt az audit során megbeszéljük. 

 

De miért Workshop?

20 éve foglallkozunk marketinggel, több, mint 500 céget láttunk. Nyilván rengeteg mindent tudunk majd a konzultációkon hozzátenni ahhoz, amit hozol magaddal. De ne csak a mi véleményünket halld! 4 különböző cég, 4 gondolatvilág, 4 megoldás. Tanuljatok egymástól is a konzultáción. A megoldásokat mindig véleményezzük, megoldókulcsokat adunk, ha kell, példákat vezetünk fel. Épül egy kapcsolat, mely támogat az egy éven át végig, de az is lehet, még üzlet is lesz belőle… Az utazás tehát egy éves, a workshopok minden hónap közepén irodánkban zajlanak. De az autó azonnal elindul, az, hogy mennyire száguld, rajtad is múlik majd, de az eredmények nem sokat váratnak magukra!

 

Jelentkezz a Januárban induló kocsira, a helyek végesek! Kattints ide most! 

 

Kezdő és működő vállalkozásoknak egyaránt

Ha megfogalmazódott benned a gondolat, hogy szükséged van egy komplex stratégiára, már jó úton haladsz. Akkor is, ha eddig semmit nem tettél azért, hogy céged vagy vállalkozásod szolgáltatásait vagy termékeit a felhasználók szemei elé tárd, hiszen így biztos lehetsz benne, hogy nem lövöldözöl vaktában, nem kell attól tartanod, hogy a sok-sok befektetett munkaóra vagy a marketingre áldozott költség nem térül majd meg.

 

Audit szolgáltatásunkat, valamint az online marketing stratégia kialakítását nem csupán működő, az online térben is jelenlévő cégek vagy vállalkozások számára kínáljuk. Ha kezdő vagy, és egy biztos stratégiával a kezedben szeretnéd bevezetni terméked vagy szolgáltatásod a piacra, akkor is rendelkezésedre állunk!

 

Akkor is számíthatsz ránk, ha te magad végeznéd el a marketing feladatokat

Cégspecifikus, céljaidnak és elképzeléseidnek megfelelő marketing stratégiádban szereplő akcióterved tehát havi szintű lebontásban tartalmazza majd azokat a feladatokat – a pontos eszközöket és az azokhoz kapcsolódó darabszámot –, amelyeket mindenképpen ajánlunk elvégezni ahhoz, hogy céged vagy vállalkozásod az online térben is hatékonyan működjön. Ha tudod, hogy mit kell tenned, miért ne lennél képes elvégezni azt te magad? A Luxusautó Workshopnak köszönhetően nem hagyunk magadra!

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Szállodamarketing tippek 2019 - Turizmusmarketing online

10 vendégmágnes online marketing tipp hoteleknek

2019-01-18 Cikkek 4

Egy szálloda számára manapság a legnagyobb kihívást az elképesztő verseny jelenti. Az utazást tervezőknek soha nem volt annyi szállásopciójuk, mint amennyi most, hiszen az internetnek köszönhetően már nem csak a nagyobb játékosok képviseltethetik magukat, hanem a kisebb egységek is. Ha mindez nem lenne elég, az Airbnb-nek, és hasonló jellegű webhelyeknek köszönhetően a verseny már túlmutat a szállodaiparon is.   Nem csoda tehát, hogy olyan sok hotel és üdülőhely dől be manapság – a marketingesek egyszerűen nem tudnak lépést tartani a versennyel. Ha te is ilyen problémákkal állsz szemben, akkor vess egy pillantást a következő tippekre!  

Tovább

B2B tartalommarketing tippek 2019-re

A legfontosabb B2B tartalommarketing-trendek 2019-re

2019-01-11 Cikkek 4

Ha egy valami fix a digitális marketing világában, az – ironikus módon – a változás. Azok a technikák és trükkök, amiket egy évvel ezelőtt mindenki használt mára már elavultakká válhattak (persze vannak örök kivételek). Nincs ez másképpen a tartalommarketingben sem, ahol minden évben megvan az esély rá, hogy egy új csodatrend jelenik meg, feje tetejére állítva ezzel a tartalomkészítők (és –fogyasztók) világát. Ha szeretnél felkészülni azokra az irányzatokra, amelyek várhatóan a legfontosabbak lesznek idén, akkor vess egy pillantást 2019 legfontosabb B2B tartalommarketing-trendjeire!   A statisztikák a Content Marketing Institute (CMI) 2019-es B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends Reportjából származnak   

Tovább

Tartalommarketing tippek 2019

Így javíts a tartalommarketingeden 2019-ben

2019-01-09 Cikkek 4

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára nem újdonság számodra a tartalommarketing fogalma. Az újdonsült marketingeseknek azért röviden elárulnánk, hogy miről is van szó. A tartalommarketing lényegét nem kell túlbonyolítani – az egész arról szól, hogy olyan hasznos, aktivitásra buzdító tartalmakat készítesz közönségednek, amit azok szívesen olvasgatnak, használnak, néznek, osztanak meg, és ezzel egyre közelebb kerülnek márkádhoz, legyen szó akár meglévő, akár lehetséges ügyfeleidről.   Rendben, a koncepció tehát egyszerű, de mégis hogy lehet mindezt megvalósítani? Milyen technikákat érdemes alkalmazni, hogy a tartalommarketing sikeres is legyen? Cikkünk ezekre a kérdésekre ad választ.  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!