Online marketing cikkek

Online marketing cikkek

Újdonságok, hírek, esettanulmányok



Google Ads tippek a konvertáló kampányokért

Google Ads tippek a megtérülő beruházásokért

2018-09-21 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Mindenkinek van egy saját, bevált taktikája a Google Ads – vagy korábban Google AdWords – használatára, de a cél lényegében mindig ugyanaz: megtérülő hirdetésekre beruházni.   Aki még nem ismeri közelebbről a Google hirdetési rendszerét, annak nehéz lehet eldönteni, hogy melyik irányba is induljon. Mégis hogy néz ki egy jól konvertáló kampány? Hogyan lehetsz biztos benne, hogy hirdetéseid nyereségesek lesznek? A következőkben ezekre a kérdésekre igyekszünk választ adni!

Tovább

Online marketing eszközök kisvállalkozásoknak

Online marketing tippek kisvállalkozásoknak

2018-09-19 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A kisvállalkozások és helyi cégek sokáig nagy hátrányban álltak a nemzetközi vállalatokkal szemben, hiszen költségvetésük nem engedett meg akkora publicitást, mint amit a „nagyobb játékosok” élvezhettek.   Az online marketing megjelenése egy új korszakot indított, ahol mindenki egyenlő esélyekkel indul a forgalomért folyó végtelen versenyben. Ha történetesen egy kisebb cég vagy vállalkozás vezetője, esetleg marketingfelelőse vagy, akkor a digitális marketing az a pálya, amin labdába rúghatsz a nagyok mellett. A következő tippekkel ebben szeretnénk segíteni!

Tovább


Online marketing tippek kisvállalkozásoknak

Online marketing tippek mikro- és kisvállalkozásoknak

2018-09-17 Cikkek

A helyi, mikro- és kisvállalkozások gyakran nem is mernek belegondolni, hogy milyen költségekkel, vagy erőforrás- és időigénnyel járna az önálló online marketing kommunikáció beindítása és fenntartása. Sokan azonban jobban rettegnek ettől a területtől, mint amennyire valójában kellene...   A online marketing számos előnnyel rendelkezik a hagyományos, „offline” módszerekkel szemben, és valójában sokkal hatékonyabban és gazdaságosabban is végezhető annál. Az alábbi tippekkel bemutatjuk, hogy az online marketing nem feltétlenül bonyolult, és közel sem a legköltségesebb eszköz...

Tovább


Online marketing stratégia létrehozása

Hogyan építs fel egy hatékony online marketing stratégiát?

2018-09-13 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Még a kezdő üzletemberek is tisztában vannak vele, hogy egy stabil terv nélkül őrültség belevágni egy új üzletbe. Ez a terv adja meg azt az alapot, amire utána egy cég, és annak üzleti tevékenységei felépülnek, és később tovább fejlődhetnek, bővülhetnek. Különös jelenség viszont, hogy az emberek többsége feleannyi figyelmet sem szentel vállalkozása marketing stratégiájának kialakítására és alkalmazására. Pedig a marketing stratégia egy versenyképes cég egyik alappillére, és egyáltalán nem szabad félvállról venni.   A marketing elhanyagolásával lényegében bukásra ítéled cégedet, és mindenkit, aki pénzt fektetett bele. Hiába van jó kínálatod és kedvező ajánlataid, ha nincsenek ügyfeleid hozzá. Nem elég...

Tovább


Online marketing tanácsok kezdőknek

Költségkímélő online marketing tippek kezdő vállalkozásoknak

2018-09-11 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Költségkímélő online marketingstratégiák kezdő vállalkozásoknak. A kezdő vállalkozások egyik leggyakoribb buktatója, hogy képtelenek láthatóvá tenni magukat a nyilvánosság, és az esetleges érdeklődő, lehetséges ügyfelek számára. Ezért többnyire a limitált marketing-költségvetés okolható, hiszen a legtöbb friss cégnek nincs stabil anyagi alapja a hagyományos reklámokra. Itt lép színre az online marketing – a hagyományos módszerek modern, megfizethetőbb „utódja”. Az online marketing számtalan gazdaságosabb alternatívát kínál, amelyek lehetővé teszik, hogy még a minimális költségvetéssel dolgozó cégek is esélyt kapjanak online jelenlétük megalapozására. Ha szeretnéd hatékonyabban elkölteni vállalkozásod...

Tovább

Így növelheted eladásaid a közösségi média marketing eszközeivel

Több online értékesítést szeretnél? Így segíthet a közösségi média...

2018-09-10 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Az e-kereskedelmi webhelyek, vagy más néven webshopok, vagy webáruházak üzemeltetői számára nem egyszerű feladat kitűnni a tömegből – pedig ez az egyetlen módja annak, hogy fellendítsék online értékesítéseiket, ami általában az ilyen jellegű cégek első számú célja. Szerencsére az interneten több eszköz áll a kereskedők rendelkezésére, mint bármilyen más környezetben. Az egyik leghasznosabb és legsokoldalúbb marketingcsatorna a közösségi média, amelyet még a legkisebb, újdonsült webáruházak is eredményesen használhatnak értékesítéseik gyarapítása érdekében.   A következőkben röviden bemutatjuk a közösségi média marketing lényegét és előnyeit, majd kitérünk néhány hatékony és praktikus technikára, amelyeket bevethetsz a közösségi médián!

Tovább



Online marketing tippek hoteleknek

Marketing tippek hoteleknek az online láthatóság fokozására

2018-09-07 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Egy szállodatulajdonosnak rengeteg dologra kell odafigyelnie, és gyakran a hotel marketingjének intézése is ezek között van. Azonban még azoknak is húzós feladat lehet követni az online marketing folyamatosan váltakozó világát, akik egész nap ezzel foglalkoznak.   Az online marketing rendszeres ellenőrzése pedig nem elhanyagolható feladat, hiszen gyakran akkora változások történhetnek egyik napról a másikra, amelyek teljesen romba dönthetik egy márka online láthatóságát és hírnevét. Éppen ezért létfontosságú mindig naprakésznek maradni ezen a területen, hogy minél hamarabb és minél hatékonyabban reagálhass a legújabb várható, és váratlan változásokra is.   Cikkünkben most olyan rövid, de tartalmas tippeket...

Tovább

Növeld az oldalon töltött időt ezekkel a trükkökkel

Így tarthatod hosszabb ideig webhelyeden látogatóidat!

2018-09-06 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Ahogy az emberek figyelme egyre rövidebbé válik, úgy egyre nagyobb kihívást jelent a webmesterek számára webhelyeik látogatónak megtartása. Számos okból előnyös, ha egy látogató hosszabb időt tölt webhelyed egy-egy oldalán. Például logikus, hogy minél több ideig böngészi az adott tartalmat, annál valószínűbb, hogy megtalálta ott, amit keresett, és most részletesebben is beleolvas a dolgokba. Ha valaki idő előtt elhagyja az oldalt, akkor valószínűleg nem találta meg, amit keresett. Éppen ezért fontos, hogy az alábbi alapvető tippek segítségével minél tovább az oldaladon tartsd célközönséged!

Tovább


Ha mi lennénk a BMW Magyarország online marketing tanácsadója…

Ha mi lennénk a BMW online marketing tanácsadója…

2018-09-06 Cikkek Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Nem mi vagyunk. De nem is tudjuk, van-e nekik… Vagyis valószínűleg nincs, most, az online marketing audit után legalábbis így gondoljuk. Szóval mit tennénk mi, mit javasolnánk nekik? Átvilágítottuk őket és stratégiát alkottunk, hogy tanulj belőle Te is!  

BMW online marketing audit



1/8 > >>

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!