Online marketing hírek a legújabb változásokról, és tippek a legjobb szakértőktől

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing cikkek

Újdonságok, hírek, esettanulmányok



Online marketing kezdőknek - 7 eszköz, amivel sok időt spórolhatsz

7 online marketing eszköz, amikkel rengeteg időt spórolhatsz

2019-02-19 Cikkek 4

A kezdő vállalkozások nagy része képtelen hosszútávon fenntartani magát. Pofonszerű nyitás, ugye? Sajnos, ez a csúf igazság – legyen szó akár egy telített, vagy éppen kihalt piacról, pénzügyi problémákról, vagy egy átfogó stratégia hiányáról, sok cég dől be rövid időn belül, és kénytelen feladni a küzdelmet.   A mai digitális világban az is végzetes hiba, ha egy cégvezető elhanyagolja a dolgok online oldalát. Manapság létfontosságú a megfelelő internetes jelenlét, és az online kommunikáció eszközeinek kihasználása, hogy márkád az emberek tudatába férkőzhessen, és lehetőség szerint ott is maradhasson. Ez az online marketing.   Habár a digitális marketing kapcsán gyakran a közösségi média, a...

Tovább

A linképítésről kezdőknek: 10 tudnivaló és tipp, amellyel elindulhatsz a linképítés útján!

10 kulcsfontosságú tipp a linképítésről, kezdőknek

2019-02-18 Cikkek 3

Hányszor esett már meg veled, hogy egy ismerős, vagy egy általad kedvelt márka/híresség ajánlása alapján vásároltál valamit? Volt már rá példa, hogy több barátod is ódákat zengett valamiről (egy új sörről, egy könyvről, egy filmről, stb.) amit mindenképpen ki kellett próbálnod? Minél többen szajkózzák ugyan azt valamiről, az annál népszerűbbé válik.

Tovább


Étterem marketing 2019

Az 5 legfontosabb marketingtrend éttermeknek 2019-re

2019-02-18 Cikkek 9

Nem könnyű manapság étteremtulajdonosnak lenni. Lehet akármilyen jó a szakácsod, akármilyen szép a belső dekoráció – ha éttermed egy rossz helyen van, akkor óriási kihívás lesz fenntartani. Ez az, amibe olyan sok étterem nem sokkal nyitás után beleroskad. A legjobb helyek drágák, a rossz helyeken pedig senki sem találja meg egységedet.

Tovább


Tartalommarketing kampányok

7 tartalommarketing kampány, amikkel felhasználók millióit érték el

2019-02-18 Cikkek 4

Ahogy egyre többen képviseltetik magukat az interneten – és alkalmazzák a különböző technikákat és eszközöket, úgy minden területen egyre hevesebbé válik a versenyhelyzet, és egyre nehezebb felmutatni valami egyedit, amivel megkülönböztetheted magadat, márkádat, vagy cégedet a sablonos közegtől.   A tartalommarketing lényege, hogy minőségi tartalommal hívod fel a figyelmet magadra (márkádra, stb.), és az így bevonzott látogatókat előbb-utóbb ügyfelekké konvertálod át.  Ha jól csinálja az ember, a tartalommarketing végtelenül hatékony lehet, de rengeteg kreativitást és munkát igényel. Nem egyszerű feladat rendszeresen minőségi tartalmakkal előállni, és ez számos cég teljesítményén meg is mutatkozik....

Tovább


Google Ads haladó tippek

Haladó Google Ads tippek hirdetéseid fellendítésére

2019-02-15 Cikkek 4

A Google Ads (korábban AdWords) a Google Marketingplatformjának egyik leggyakrabban használt szolgáltatása. Egy jó fizetett kampánnyal rengeteg új érdeklődő ügyfelet vonzhatsz webhelyedre, ha tudod, mit csinálsz. A következő tippek segítségével még hatékonyabbá teheted hirdetéseidet, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki költségvetésedből!  

Tovább

Marketing tanácsadás

Miért és hogyan tedd emberközpontúvá marketingedet?

2019-02-15 Cikkek 9

A mai rohanó, adatokkal telített digitális világban a marketingeseknek kényelmesebb dolguk van, mint valaha. Minden fontos információ, statisztika, mutató csupán egy kattintásra van, és segítenek közelebbről is megismerni a felhasználók érzéseit, vágyait, félelmeit, gondolatait, és viselkedését. Habár mindez kétségtelenül egyszerűbbé teszi az optimalizálást, sajnos sok cég szemében az emberek kizárólag csak statisztikákként szerepelnek, nem valódi személyekként.  

Tovább



7 dolog, amit tudnod kell a Google cégem kategóriáiról

7 dolog, amit (talán) nem tudtál a Google Cégem kategóriáiról

2019-02-15 Cikkek 3

A Google Cégem adatlap optimalizálásakor (vagy legalább beállításakor) a legtöbb cég nem szentel túl sok figyelmet a kategóriáknak, pedig ez a rész rengeteget tehet a helyi láthatóság fellendítéséért. A felmérések szerint a megfelelően megadott kategóriák a Google helyi keresések 3. legfontosabb rangsorolási szempontjai, ezért valóban megéri jobban odafigyelni rájuk.    Lássuk, hogy mi mindent érdemes tudni a Google Cégem kategóriákról!

Tovább

Instagram marketing

Útmutató az Instagram hirdetésekhez

2019-02-14 Cikkek 9

Az elmúlt évek során a közösségi média életünk szerves részévé vált. Hogy ez jó, vagy rossz dolog, az egy másik téma, de kétségtelen, hogy sokan el sem tudnák képzelni hétköznapjaikat kedvenc platformjaik nélkül. Ez a trend a digitális marketing egy teljesen új ágazatának adott teret, méghozzá a közösségi média marketingnek. Számos közösségi platform kínál hirdetései lehetőségeket, aminek éves szinten egy többmilliárd dolláros üzletet jelent. A különböző platformokon más és más demográfiai csoportokat lehet megcélozni, és ha első sorban a fiatalabb korosztályt szeretnéd elérni üzeneteiddel, akkor egyértelmű, hogy az Instagramon a helyed.

Tovább


Segített konverzió - Így hasznosíthatod a segített konverziókat a Google Analyticsben

Mik azok, a segített konverziók a Google Analyticsben? Hogyan hasznosíthatod...

2019-02-14 Cikkek 4

A Google Analytics telis-tele van hasznosabbnál hasznosabb információkkal és adatokkal, és habár a fejlesztők igyekeztek mindent a lehető legérthetőbben vázolni a felületen, valljuk be, néhány funkciót nem egyszerű megérteni. Azt persze a legtöbben tudják, hogy az Analytics alkalmas a konverziókövetésre („célok” formájában), de arra már kevesebben gondolnak, hogy a konverziók statisztikái nem fedik a teljes valóságot.   De miért? Mert a konverziók nem pillanatnyi műveletek, hanem egy történet lezárásai – egy könyv utolsó lapjai. A konverzió a „Boldogan éltek, míg meg nem haltak” pillanat – de előtte van egy kalandos történet, ami sokkal több élvezetet nyújt azoknak, akik szánnak némi időt...

Tovább



1/11 > >>

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!