Teljeskörű online marketing szolgáltatás éttermek és hotelek részére: keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, PR kommunikáció, online marketing stratégia kialakítása.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Turizmus marketing és idegenforgalmi marketing hotelek és éttermek részére

Ajánlatkérés

A turizmusmarketing időbe és pénzbe kerül

Ha egy vendéglátóhely igazgatójaként vagy marketing menedzsereként dolgozol, akkor bizonyára pontosan tudod, hogy a marketing időbe és pénzbe kerül, ugyanakkor a hatékony marketing kommunikáció elengedhetetlen a potenciális vendégek eléréséhez. Ahhoz, hogy az általad alkalmazott eszközök valóban költséghatékonyan konverziót, asztalfoglalást, szobafoglalást, rendezvényhelyszín ajánlatkérést generáljanak számodra, tudnod kell azokat célodnak és lehetőségeidnek megfelelően használni. 

 

Online marketing stratégia kialakítása 18 éves tapasztalattal

Az elmúlt 18 évben számos étterem és hotel részére alakítottunk már ki átfogó, eredményes online maketing stratégiát és valósítottuk meg azt a legapróbb részletekig. Valljuk be, hazánk teli van jobbnál jobb hotelekkel és éttermekkel, a verseny igen nagy, neked pedig tudnod kell érvényesülni versenytársaid között. Nem elég, ha hotelként online szállásfoglaló weboldalakon képviselteted magad, hiszen ennél sokkal kifizetődőbb, a márkádat és hírnevedet egyaránt erősítő megoldások is léteznek. Nem elég, ha étteremként megosztod az éppen aktuális menüt a közösségi média felületeken, mert ezt a konkurens vendéglátóegységek is megteszik. Többre van szükséged!

 

Online marketing éttermek és hotelek részére, hogy kitűnhess a tömegből

A felhasználók közel 90%-a tájékozódik online, különböző felületeken keresztül, mielőtt asztalt foglal egy étterembe, vagy szobát egy szállodába. Ugye érted már, milyen fontos, hogy folyamatosan és kikerülhetetlenül potenciális vendégeid szeme előtt maradj? Ki kell elégítened információéhségüket, fel kell keltened érdeklődésüket, fent kell tartanod figyelmüket. Nem csupán a főszezonban kell aktívan erősítened online jelenlétedet, azt kell elérned, hogy a főszezon közeledtével eszükbe juss, emlékezzenek rád. Ehhez azonban meg kell ragadnod az online marketing nyújtotta lehetőségeket, és azokat vendéglátóhelyednek megfelelően kell alkalmaznod.

 

Minden részletre kiterjedő online marketing stratégia éttermed vagy szállodád részére

Szükséged van-e keresőoptimalizálásra? A felhasználók legnagagyobb része a Google találati lista első oldalánál tovább szinte soha nem kattint. Ez annyit jelent, hogy ha nem rendelkezel a SEO és a Google elvárásainak megfelelő weboldallal, és nem sikerül a találati lista előkelő helyeire tornáznod magad, potenciális vendégeid számára egyszerűen nem létezel. Szükséged van-e tartalommarketingre? Természetesen, hiszen az nem csak a keresőoptimalizálást, de a közösségi média marketing sikerét is befolyásolja. Aktívan kell kezelned a social media felületeket, fel kell használnod a vendégértékeléseket stratégiádban, ügyelned kell a PR kommunikációra? Igen, igen, és igen. Ezek külön-külön azonban soha nem fognak számodra olyan konverziós arányt, annyi asztalfoglalást, szobafoglalást, vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérést generálni, mint ezek együttes, stratégiába foglalt kezelése. Mi ebben segítünk. Kérd ajánlatunkat, lendítsük fel együtt vendéglátóhelyedet!

 

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Közösségi média algoritmusok

Közösségi média algoritmusok - mik azok és hogyan is működnek?

2019-05-21 Cikkek 1

Kezdő online marketingesek, marketinggel foglalkozó cégvezetők és menedzserek szótárának egyik fontos eleme az “algoritmus frissítés”. A közösségi algoritmusok folyamatosan változnak, fejlődnek, okosodnak, hol az aktuális vállalati érdekeknek, hol az új törvényeknek köszönhetően. Már kidolgozott, megtervezett online marketing stratégiákat képes egyetlen tollvonással keresztül húzni egy-egy ilyen frissítés. A következő útmutató célja röviden összefoglalni mindent, amit manapság egy marketingesnek érdemes tudnia a legnépszerűbb közösségi platformok algoritmusairól!

Tovább

Influencer marketing 2019

Az influencer marketing előnyei és hátrányai

2019-05-17 Cikkek 4

Világszerte márkák ezrei fordítják költségvetésük egyre nagyobb részét az influencer marketingre, az eredmények pedig tisztán bizonyítják, hogy egy jól kitervelt és kivitelezett influencer kampány komoly sikereket hozhat. Ha egy cég képes rátalálni egy számára megfelelő influencerre (vagy „véleményvezérre”), az így keletkező hosszútávú együttműködés fokozott márkatudatossághoz, konverziókhoz, és márkatekintélyhez vezet.

Tovább

Marketing tippek hoteleknek - 2. rész

25 zseniális marketingtaktika szállodáknak a rendezvényszervezők ...

2019-04-30 Cikkek 4

Tartalommarketing, webhely-optimalizálás, közösségi média – ezekről volt szó kétrészes cikksorozatunk első felében a rendezvényszervezők bevonzása kapcsán. Aki még nem látta, az mindenképpen kezdje ITT az olvasást, ez a cikk ugyanis az előző folytatása lesz!  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!