Teljeskörű online marketing szolgáltatás éttermek és hotelek részére: keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, PR kommunikáció, online marketing stratégia kialakítása.

Turizmus marketing és idegenforgalmi marketing hotelek és éttermek részére

Ajánlatkérés

A turizmusmarketing időbe és pénzbe kerül

Ha egy vendéglátóhely igazgatójaként vagy marketing menedzsereként dolgozol, akkor bizonyára pontosan tudod, hogy a marketing időbe és pénzbe kerül, ugyanakkor a hatékony marketing kommunikáció elengedhetetlen a potenciális vendégek eléréséhez. Ahhoz, hogy az általad alkalmazott eszközök valóban költséghatékonyan konverziót, asztalfoglalást, szobafoglalást, rendezvényhelyszín ajánlatkérést generáljanak számodra, tudnod kell azokat célodnak és lehetőségeidnek megfelelően használni. 

 

Online marketing stratégia kialakítása 18 éves tapasztalattal

Az elmúlt 18 évben számos étterem és hotel részére alakítottunk már ki átfogó, eredményes online maketing stratégiát és valósítottuk meg azt a legapróbb részletekig. Valljuk be, hazánk teli van jobbnál jobb hotelekkel és éttermekkel, a verseny igen nagy, neked pedig tudnod kell érvényesülni versenytársaid között. Nem elég, ha hotelként online szállásfoglaló weboldalakon képviselteted magad, hiszen ennél sokkal kifizetődőbb, a márkádat és hírnevedet egyaránt erősítő megoldások is léteznek. Nem elég, ha étteremként megosztod az éppen aktuális menüt a közösségi média felületeken, mert ezt a konkurens vendéglátóegységek is megteszik. Többre van szükséged!

 

Online marketing éttermek és hotelek részére, hogy kitűnhess a tömegből

A felhasználók közel 90%-a tájékozódik online, különböző felületeken keresztül, mielőtt asztalt foglal egy étterembe, vagy szobát egy szállodába. Ugye érted már, milyen fontos, hogy folyamatosan és kikerülhetetlenül potenciális vendégeid szeme előtt maradj? Ki kell elégítened információéhségüket, fel kell keltened érdeklődésüket, fent kell tartanod figyelmüket. Nem csupán a főszezonban kell aktívan erősítened online jelenlétedet, azt kell elérned, hogy a főszezon közeledtével eszükbe juss, emlékezzenek rád. Ehhez azonban meg kell ragadnod az online marketing nyújtotta lehetőségeket, és azokat vendéglátóhelyednek megfelelően kell alkalmaznod.

 

Minden részletre kiterjedő online marketing stratégia éttermed vagy szállodád részére

Szükséged van-e keresőoptimalizálásra? A felhasználók legnagagyobb része a Google találati lista első oldalánál tovább szinte soha nem kattint. Ez annyit jelent, hogy ha nem rendelkezel a SEO és a Google elvárásainak megfelelő weboldallal, és nem sikerül a találati lista előkelő helyeire tornáznod magad, potenciális vendégeid számára egyszerűen nem létezel. Szükséged van-e tartalommarketingre? Természetesen, hiszen az nem csak a keresőoptimalizálást, de a közösségi média marketing sikerét is befolyásolja. Aktívan kell kezelned a social media felületeket, fel kell használnod a vendégértékeléseket stratégiádban, ügyelned kell a PR kommunikációra? Igen, igen, és igen. Ezek külön-külön azonban soha nem fognak számodra olyan konverziós arányt, annyi asztalfoglalást, szobafoglalást, vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérést generálni, mint ezek együttes, stratégiába foglalt kezelése. Mi ebben segítünk. Kérd ajánlatunkat, lendítsük fel együtt vendéglátóhelyedet!

 

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Google Ads tippek a konvertáló kampányokért

Google Ads tippek a megtérülő beruházásokért

2018-09-21 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Mindenkinek van egy saját, bevált taktikája a Google Ads – vagy korábban Google AdWords – használatára, de a cél lényegében mindig ugyanaz: megtérülő hirdetésekre beruházni.   Aki még nem ismeri közelebbről a Google hirdetési rendszerét, annak nehéz lehet eldönteni, hogy melyik irányba is induljon. Mégis hogy néz ki egy jól konvertáló kampány? Hogyan lehetsz biztos benne, hogy hirdetéseid nyereségesek lesznek? A következőkben ezekre a kérdésekre igyekszünk választ adni!

Tovább

Online marketing eszközök kisvállalkozásoknak

Online marketing tippek kisvállalkozásoknak

2018-09-19 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A kisvállalkozások és helyi cégek sokáig nagy hátrányban álltak a nemzetközi vállalatokkal szemben, hiszen költségvetésük nem engedett meg akkora publicitást, mint amit a „nagyobb játékosok” élvezhettek.   Az online marketing megjelenése egy új korszakot indított, ahol mindenki egyenlő esélyekkel indul a forgalomért folyó végtelen versenyben. Ha történetesen egy kisebb cég vagy vállalkozás vezetője, esetleg marketingfelelőse vagy, akkor a digitális marketing az a pálya, amin labdába rúghatsz a nagyok mellett. A következő tippekkel ebben szeretnénk segíteni!

Tovább

Online marketing tippek kisvállalkozásoknak

Online marketing tippek mikro- és kisvállalkozásoknak

2018-09-17 Cikkek

A helyi, mikro- és kisvállalkozások gyakran nem is mernek belegondolni, hogy milyen költségekkel, vagy erőforrás- és időigénnyel járna az önálló online marketing kommunikáció beindítása és fenntartása. Sokan azonban jobban rettegnek ettől a területtől, mint amennyire valójában kellene...   A online marketing számos előnnyel rendelkezik a hagyományos, „offline” módszerekkel szemben, és valójában sokkal hatékonyabban és gazdaságosabban is végezhető annál. Az alábbi tippekkel bemutatjuk, hogy az online marketing nem feltétlenül bonyolult, és közel sem a legköltségesebb eszköz...

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!