Teljeskörű online marketing szolgáltatás éttermek és hotelek részére: keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, PR kommunikáció, online marketing stratégia kialakítása.

Turizmus marketing és idegenforgalmi marketing hotelek és éttermek részére

Ajánlatkérés

A turizmusmarketing időbe és pénzbe kerül

Ha egy vendéglátóhely igazgatójaként vagy marketing menedzsereként dolgozol, akkor bizonyára pontosan tudod, hogy a marketing időbe és pénzbe kerül, ugyanakkor a hatékony marketing kommunikáció elengedhetetlen a potenciális vendégek eléréséhez. Ahhoz, hogy az általad alkalmazott eszközök valóban költséghatékonyan konverziót, asztalfoglalást, szobafoglalást, rendezvényhelyszín ajánlatkérést generáljanak számodra, tudnod kell azokat célodnak és lehetőségeidnek megfelelően használni. 

 

Online marketing stratégia kialakítása 18 éves tapasztalattal

Az elmúlt 18 évben számos étterem és hotel részére alakítottunk már ki átfogó, eredményes online maketing stratégiát és valósítottuk meg azt a legapróbb részletekig. Valljuk be, hazánk teli van jobbnál jobb hotelekkel és éttermekkel, a verseny igen nagy, neked pedig tudnod kell érvényesülni versenytársaid között. Nem elég, ha hotelként online szállásfoglaló weboldalakon képviselteted magad, hiszen ennél sokkal kifizetődőbb, a márkádat és hírnevedet egyaránt erősítő megoldások is léteznek. Nem elég, ha étteremként megosztod az éppen aktuális menüt a közösségi média felületeken, mert ezt a konkurens vendéglátóegységek is megteszik. Többre van szükséged!

 

Online marketing éttermek és hotelek részére, hogy kitűnhess a tömegből

A felhasználók közel 90%-a tájékozódik online, különböző felületeken keresztül, mielőtt asztalt foglal egy étterembe, vagy szobát egy szállodába. Ugye érted már, milyen fontos, hogy folyamatosan és kikerülhetetlenül potenciális vendégeid szeme előtt maradj? Ki kell elégítened információéhségüket, fel kell keltened érdeklődésüket, fent kell tartanod figyelmüket. Nem csupán a főszezonban kell aktívan erősítened online jelenlétedet, azt kell elérned, hogy a főszezon közeledtével eszükbe juss, emlékezzenek rád. Ehhez azonban meg kell ragadnod az online marketing nyújtotta lehetőségeket, és azokat vendéglátóhelyednek megfelelően kell alkalmaznod.

 

Minden részletre kiterjedő online marketing stratégia éttermed vagy szállodád részére

Szükséged van-e keresőoptimalizálásra? A felhasználók legnagagyobb része a Google találati lista első oldalánál tovább szinte soha nem kattint. Ez annyit jelent, hogy ha nem rendelkezel a SEO és a Google elvárásainak megfelelő weboldallal, és nem sikerül a találati lista előkelő helyeire tornáznod magad, potenciális vendégeid számára egyszerűen nem létezel. Szükséged van-e tartalommarketingre? Természetesen, hiszen az nem csak a keresőoptimalizálást, de a közösségi média marketing sikerét is befolyásolja. Aktívan kell kezelned a social media felületeket, fel kell használnod a vendégértékeléseket stratégiádban, ügyelned kell a PR kommunikációra? Igen, igen, és igen. Ezek külön-külön azonban soha nem fognak számodra olyan konverziós arányt, annyi asztalfoglalást, szobafoglalást, vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérést generálni, mint ezek együttes, stratégiába foglalt kezelése. Mi ebben segítünk. Kérd ajánlatunkat, lendítsük fel együtt vendéglátóhelyedet!

 

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Szállodamarketing tippek 2019 - Turizmusmarketing online

10 vendégmágnes online marketing tipp hoteleknek

2019-01-18 Cikkek 4

Egy szálloda számára manapság a legnagyobb kihívást az elképesztő verseny jelenti. Az utazást tervezőknek soha nem volt annyi szállásopciójuk, mint amennyi most, hiszen az internetnek köszönhetően már nem csak a nagyobb játékosok képviseltethetik magukat, hanem a kisebb egységek is. Ha mindez nem lenne elég, az Airbnb-nek, és hasonló jellegű webhelyeknek köszönhetően a verseny már túlmutat a szállodaiparon is.   Nem csoda tehát, hogy olyan sok hotel és üdülőhely dől be manapság – a marketingesek egyszerűen nem tudnak lépést tartani a versennyel. Ha te is ilyen problémákkal állsz szemben, akkor vess egy pillantást a következő tippekre!  

Tovább

B2B tartalommarketing tippek 2019-re

A legfontosabb B2B tartalommarketing-trendek 2019-re

2019-01-11 Cikkek 4

Ha egy valami fix a digitális marketing világában, az – ironikus módon – a változás. Azok a technikák és trükkök, amiket egy évvel ezelőtt mindenki használt mára már elavultakká válhattak (persze vannak örök kivételek). Nincs ez másképpen a tartalommarketingben sem, ahol minden évben megvan az esély rá, hogy egy új csodatrend jelenik meg, feje tetejére állítva ezzel a tartalomkészítők (és –fogyasztók) világát. Ha szeretnél felkészülni azokra az irányzatokra, amelyek várhatóan a legfontosabbak lesznek idén, akkor vess egy pillantást 2019 legfontosabb B2B tartalommarketing-trendjeire!   A statisztikák a Content Marketing Institute (CMI) 2019-es B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends Reportjából származnak   

Tovább

Tartalommarketing tippek 2019

Így javíts a tartalommarketingeden 2019-ben

2019-01-09 Cikkek 4

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára nem újdonság számodra a tartalommarketing fogalma. Az újdonsült marketingeseknek azért röviden elárulnánk, hogy miről is van szó. A tartalommarketing lényegét nem kell túlbonyolítani – az egész arról szól, hogy olyan hasznos, aktivitásra buzdító tartalmakat készítesz közönségednek, amit azok szívesen olvasgatnak, használnak, néznek, osztanak meg, és ezzel egyre közelebb kerülnek márkádhoz, legyen szó akár meglévő, akár lehetséges ügyfeleidről.   Rendben, a koncepció tehát egyszerű, de mégis hogy lehet mindezt megvalósítani? Milyen technikákat érdemes alkalmazni, hogy a tartalommarketing sikeres is legyen? Cikkünk ezekre a kérdésekre ad választ.  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!