Szatmári Szabina online marketing tanácsadó, újságíró

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem marketing szakán szerezte, majd egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 

 

Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.

 

Ma már marketing tanácsadóként vesz részt a cég életében, több önálló projekttel. Emellett pedig a cég gasztronómiai blogja, az Élménytérkép.hu portál vezető újságírója. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein

Google Adwords alapok minősítés

Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés





Szatmári Szabina legújabb cikkei

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Weboldal készítés

Egy bemutatkozó weboldal készítés forgatókönyve

2019-04-11 Cikkek 9

A modern technológia világában majdnem minden ügyben az internetet hívjuk segítségül, ezért 2019-ben szinte már elképzelhetetlen, hogy egy vállalkozásnak ne legyen weboldala. Ahogyan az internetfelhasználók köre bővül, úgy nőnek az igényeik is. Ma már nem elég, ha csak rátalálnak egy weboldalra, annak be kell töltődnie maximum 3 másodpercen belül, valamint a figyelemfelkeltő dizájn és átlátható menüsor is elen-gedhetetlen. Mindehhez hozzáértő szakemberekre van szükség, akik figyelnek minden olyan részletre, amelyek a megrendelőnek talán eszébe sem jutnának.   A Webergoline vendégszerzője Wukovics Vivien mutatja be egy esettanulmányon keresztül, hogyan is készül egy mai trendeknek megfelelő weboldal. 

Tovább

Turizmus SEO

9 SEO tipp turisztikai webhelyeknek, amiket érdemes észben tartani 2019-ben

2019-03-08 Cikkek 9

A digitális forradalomnak köszönhetően életünk szinte minden területén megjelent már a technológia. Turisztikai dolgozóként (vagy marketingesként) bizonyára tisztában vagy azzal, hogy az emberek többsége ma már digitális úton jár utána a dolgoknak többek között annak is, hogy hol érdemes eltölteniük értékes szabadidejüket párjukkal, családjukkal, vagy barátaikkal. Az online keresés esszenciális összetevői a keresőmotorok – mint például a Google – amiket egyre többen használnak a lehetséges úti célok felfedezésére.

Tovább

Instagram trendek

4 felkapott Instagram trend utazási márkáknak 2019-re

2019-03-07 Cikkek 9

Vizuális jellegéből adódóan csak idő kérdése volt, hogy az utazási márkák felfedezzék az Instagramban és aktív felhasználóbázisában rejlő lehetőségeket, és míg a Facebook botrányt botrányra halmoz, képmegosztó „kistestvére” egyre népszerűbbé válik.   Több mint egymilliárd aktív felhasználójával az Instagram a világ harmadik legnépszerűbb közösségi hálózata (a Facebook és a YouTube mögött), azonban aktivitásban toronymagasan kiemelkedik minden másik platform közül. Ha 2019-ben szeretnéd elérni, és aktivizálni közönségedet, akkor nem kérdés, hogy hol a helye márkádnak.   De mit hoz 2019 azoknak, akik az Instagramon próbálnak szerencsét? Mire kell odafigyelniük az utazási márkáknak,...

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!