Szatmári Szabina online marketing tanácsadó, újságíró

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem marketing szakán szerezte, majd egy online marketing tanfolyamon vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 

 

Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd 2018-ban került a Marketing Professzorok csapatába asszisztensként és újságíróként. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.

 

Ma már marketing tanácsadóként vesz részt a cég életében, több önálló projekttel. Emellett pedig a cég gasztronómiai blogja, az Élménytérkép.hu portál vezető újságírója. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Közösségi média marketing tanfolyam

Google Adwords alapok minősítés

Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalom marketing képzés





Szatmári Szabina legújabb cikkei

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Turizmus SEO

9 SEO tipp turisztikai webhelyeknek, amiket érdemes észben tartani 2019-ben

2019-03-08 Cikkek 9

A digitális forradalomnak köszönhetően életünk szinte minden területén megjelent már a technológia. Turisztikai dolgozóként (vagy marketingesként) bizonyára tisztában vagy azzal, hogy az emberek többsége ma már digitális úton jár utána a dolgoknak többek között annak is, hogy hol érdemes eltölteniük értékes szabadidejüket párjukkal, családjukkal, vagy barátaikkal. Az online keresés esszenciális összetevői a keresőmotorok – mint például a Google – amiket egyre többen használnak a lehetséges úti célok felfedezésére.

Tovább

Instagram trendek

4 felkapott Instagram trend utazási márkáknak 2019-re

2019-03-07 Cikkek 9

Vizuális jellegéből adódóan csak idő kérdése volt, hogy az utazási márkák felfedezzék az Instagramban és aktív felhasználóbázisában rejlő lehetőségeket, és míg a Facebook botrányt botrányra halmoz, képmegosztó „kistestvére” egyre népszerűbbé válik.   Több mint egymilliárd aktív felhasználójával az Instagram a világ harmadik legnépszerűbb közösségi hálózata (a Facebook és a YouTube mögött), azonban aktivitásban toronymagasan kiemelkedik minden másik platform közül. Ha 2019-ben szeretnéd elérni, és aktivizálni közönségedet, akkor nem kérdés, hogy hol a helye márkádnak.   De mit hoz 2019 azoknak, akik az Instagramon próbálnak szerencsét? Mire kell odafigyelniük az utazási márkáknak,...

Tovább

SEO tippek

Profi SEO tippek organikus forgalmad fellendítésére 2019-ben

2019-02-28 Cikkek 9

Mindenki tudja, hogy a Google előszeretettel játszadozik rangsoroló algoritmusával – a keresőóriás napi szinten végez kisebb-nagyobb változtatásokat, és ezek közül bármelyik kizökkentheti webhelyedet eddigi előkelő pozíciójából. Ebből következik, hogy fontos naprakésznek maradni a legújabb SEO trendeket illetően – ha nem foglalkozol rendszeresen a keresőoptimalizálással, és stratégiád frissítésében, akkor tartalmaid rangsorolása könnyedén csökkenni kezdhet, ami persze kevesebb látogatót és megkötött üzletet jelent majd. Szóval mit tehetsz annak érdekében, hogy tartalmaid láthatók maradjanak a keresők szemei előtt? Vesd be ezeket a profi SEO trükköket!  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!