Online marketing audit weboldal elemzés, közösségi média kommunikáció elemzés,

Online marketing audit és stratégia kialakítása

Ha arra kérsz, keresőoptimalizáljuk oldaladat, ne kérd, nem tesszük! Ha arra kérsz, vezessük közösségi média oldalaidat, ne kérd, nem tesszük! Nem azért, mert finnyásak vagyunk, hanem azért, mert komplex online marketing stratégia nélkül nem érdemes semmilyen tevékenységet folytatni. Ha arra kérsz, vizsgáljuk felül stratégiádat, vagy alkossuk meg tudásunk, kutatásaink, tapasztalataink szerint a legjobb online marketing stratégiát cégednek, ebben szívesen segítünk! Ezt csak akkor tudjuk azonban megtenni, ha tudjuk, mit csinálsz most, mit csináltak eddig marketingeseid cégednél. Ezt a folyamatot hívjuk online marketing auditnak!

 

Mi az az online marketing audit?

Marketing auditunk megmutatja mi működik, mi nem és azt is, hogy melyik a leghatékonyabb marketing stratégia számodra.Eredményességünk titka a kevesebb néha több elvén alapul. Cégre szabottan csak a hatékonyan működni tudó marketing eszközöket fogjuk stratégiádba beépíteni ezzel megalkotva számodra a leghatékonyabb online marketing mixet. 

 

  • Rendelkezel weboldallal, keresőmarketinget és közösségi média kommunikációt is használsz terméked, márkád, szolgáltatásod népszerűsítéséhez?
  • Vajon minden eszközt a megfelelő módon használsz?
  • Vajon alkalmas minden online marketing eszköz célcsoportod és céljaid eléréséhez?
  • Szeretnéd optimalizálni online marketing költségeidet?
  • Jól átgondolt, költséghatékony marketing stratégia mentén szeretnéd kihasználni az internetben rejlő lehetőségeket?

Tapasztalt külső tanácsadókként úgy gondoljuk reálisabban látjuk az alkalmazott eszközök erdeményességét és azok megtérülését is. Auditunk során nem a marketing büdzsédet akarjuk növelni, hanem átcsoportosításokkal a lehető legmagasabb megtérülést kívánjuk elérni. 

Online marketing auditunk során 

  • Megismerjük a cégedet
  • Megismerjük a célcsoportot, esetleg meghatározzuk azt,ha még nem tetted ezt meg
  • Elfogulatlan szakértő vizsgálatokat végzünk (weboldal elemzés, kommunikációs csatornák, cpc rendszerek)
  • Meghatározzuk azokat az eszközöket melyekkel hatékonyan érheted el üzeneteddel célcsoportodat
  • Kitaláljuk az az online marketing stratégiát, mely céljaid (célcsoportod) eléréséhez vezet


Onlien marketing audit és stratégia kailakításának részletei

  • Auditáló : Vezető marketing tanácsadóink
  • Alapja : Személyes találkozó , átadott információk, saját elemzések
  • Formátum : Papír alapú dokumentum, mely két részből áll
  • Elemzés 1 . : Alkalmazott online marketing eszközök elemzése. Részletes honlap, közösségi média kommunikáció, keresőmarketing eszközök hatékonyságának elemzése. 
  • Elemzés 2. : Az online marketing eszközöket, azok hatékonyságát és a céget megismerve kidolgozzuk az általunk leghatékonyabb online marketing stratégiát.
  • Prezentáció : A kidolgozott marketing stratégiát bemutatjuk, átadjuk a kész dokumentumot

 

 

Néhány szó az auditorokról

 

Máté Balázs

1998-óta foglalkozik online marketinggel. Több tucat nagyvállalat és kb 500 KKV marketing stratégiáján dolgozott. Doktoriját a SZIE Marketing intézetében írja, ahol az online marketing tantárgyat immáron 8 éve oktatja. Egyetemi és a cégen belül működő online marketing kutatócsoport vezetője, marketing tudását nem könyvekből szedte össze. 

 

Csonka Nikoletta

A webáruházak és a gasztronómiai marketing szakértője, a Marketing Professzorok Kft. társtulajdonosa. Árbevételek és konverziók megsokszorozásának mestere, több, mint 20 (közöttük sok nemzetközi) online marketing publikáció szerzője. 

 

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Szállodamarketing tippek 2019 - Turizmusmarketing online

10 vendégmágnes online marketing tipp hoteleknek

2019-01-18 Cikkek 4

Egy szálloda számára manapság a legnagyobb kihívást az elképesztő verseny jelenti. Az utazást tervezőknek soha nem volt annyi szállásopciójuk, mint amennyi most, hiszen az internetnek köszönhetően már nem csak a nagyobb játékosok képviseltethetik magukat, hanem a kisebb egységek is. Ha mindez nem lenne elég, az Airbnb-nek, és hasonló jellegű webhelyeknek köszönhetően a verseny már túlmutat a szállodaiparon is.   Nem csoda tehát, hogy olyan sok hotel és üdülőhely dől be manapság – a marketingesek egyszerűen nem tudnak lépést tartani a versennyel. Ha te is ilyen problémákkal állsz szemben, akkor vess egy pillantást a következő tippekre!  

Tovább

B2B tartalommarketing tippek 2019-re

A legfontosabb B2B tartalommarketing-trendek 2019-re

2019-01-11 Cikkek 4

Ha egy valami fix a digitális marketing világában, az – ironikus módon – a változás. Azok a technikák és trükkök, amiket egy évvel ezelőtt mindenki használt mára már elavultakká válhattak (persze vannak örök kivételek). Nincs ez másképpen a tartalommarketingben sem, ahol minden évben megvan az esély rá, hogy egy új csodatrend jelenik meg, feje tetejére állítva ezzel a tartalomkészítők (és –fogyasztók) világát. Ha szeretnél felkészülni azokra az irányzatokra, amelyek várhatóan a legfontosabbak lesznek idén, akkor vess egy pillantást 2019 legfontosabb B2B tartalommarketing-trendjeire!   A statisztikák a Content Marketing Institute (CMI) 2019-es B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends Reportjából származnak   

Tovább

Tartalommarketing tippek 2019

Így javíts a tartalommarketingeden 2019-ben

2019-01-09 Cikkek 4

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára nem újdonság számodra a tartalommarketing fogalma. Az újdonsült marketingeseknek azért röviden elárulnánk, hogy miről is van szó. A tartalommarketing lényegét nem kell túlbonyolítani – az egész arról szól, hogy olyan hasznos, aktivitásra buzdító tartalmakat készítesz közönségednek, amit azok szívesen olvasgatnak, használnak, néznek, osztanak meg, és ezzel egyre közelebb kerülnek márkádhoz, legyen szó akár meglévő, akár lehetséges ügyfeleidről.   Rendben, a koncepció tehát egyszerű, de mégis hogy lehet mindezt megvalósítani? Milyen technikákat érdemes alkalmazni, hogy a tartalommarketing sikeres is legyen? Cikkünk ezekre a kérdésekre ad választ.  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!