Online marketing audit és komplex online marketing stratégia kidolgozása. Teljeskörű online marketing audit, hosszú és rövid távú online marketing stratégia.

Online marketing audit és stratégia kidolgozása

Ajánlatkérés

Ne kérd, hogy keresőoptimalizáljuk a weboldaladat, nem tesszük. Ne kérd, hogy kezeljük közösségi média felületeidet, nem tesszük. Ne kérd, hogy végezzünk linkmarketinget, nem tesszük. Tudjuk jól, hogy szakmailag megalapozatlan egymagában foglalkozni egy AdWords kampánnyal, vagy vezetni egy Facebook oldalt. Az online marketing és az online PR minden eleme egymást erősíti – vagy éppen gyengíti -, összefüggésben állnak. Önmagukban soha nem lesznek képesek olyan eredményeket generálni, mint az eszközök stratégiába foglalt, összetett alkalmazása. 

 

Mi az az online marketing audit?

Ha arra kérsz, vizsgáljuk felül marketing stratégiádat, vagy alkossunk mi magunk kutatásaink, tapasztalataink alapján átfogó online marketing stratégiát céged vagy vállalkozásod számára, abban nagyon szívesen segítünk! Ehhez azonban ismernünk kell a folyamatokat, tisztában kell lennünk az alkalmazott eszközökkel, az eddigi eredményekkel, a célközönségeddel, és sok más elemmel, amelyet az online marketing audit során felülvizsgálunk. Így tudunk számodra valóban cégspecifikus, a lehetőségeket, a kitűzött célokat támogató online marketing stratégiát felállítani az erőforrásokat figyelembe véve.

 

Online marketing audit – Az eszközök és eddigi törekvések felülvizsgálata…

Az online marketing audit során segítségeddel megismerjük céged múltját és jelenét, valamint az általad kialakított jövőképet. A rendelkezésünkre bocsátott információk alapján kielemezzük céged teljes online jelenlétét a felhasznált eszközöktől kezdve egészen a hatékonyságukig. Megvizsgáljuk többek között weboldaladat a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény, és sok más marketing szempont alapján, a közösségi média felületek kezelésének módját, a fizetett hirdetések hatékonyságát, valamint egyéb kommunikációs tevékenységeidet is a legapróbb részletekig. Sorra vesszük a pozitívumokat, de nem félünk eléd tárni a hibákat sem. Segítünk tisztán látni, és megérteni az online marketing bonyolult rendszerét.

 

Amit az online marketing audittól várhatsz

Attól függetlenül, hogy rendelkezel weboldallal, időt szakítottál a keresőoptimalizálásra, igyekszel kiaknázni a közösségi média felületek nyújtotta lehetőségeket, közel sem biztos, hogy minden eszközt megfelelő módon használsz. Vajon alkalmasak azok célcsoportod és céljaid eléréséhez, online marketing költségeid optimalizálásához? Vajon teljes mértékben kihasználsz minden, az online marketingben rejlő potenciált? Az online marketing audit során kiderítjük. Rávilágítunk a negatívumokra, megoldási javaslatokkal, valamint egy átfogó online marketing stratégiával segítünk kihozni a legtöbbet céged online jelenlétéből a felhasználók elérésétől egészen a konverziók maximalizálásáig.

 

Online marketing stratégia kialakítása az auditot követően

Szolgáltatásunk két alkalmas találkozót foglal magában. Az első találkozón lefolytatjuk az online marketing auditot, közelebbről is megismerkedünk a céggel. A szükséges információk és hozzáférések birtokában második találkozónk során prezentáljuk cégspecifikus online marketing stratégiádat, amelyben az összefüggések, az alkalmazandó eszközök mellett részletes, havi szintű akciótervet is találsz, hogy pontosan lásd, mikor mit kell tenned a siker érdekében. Igény esetén a számodra felépített stratégia alapján havi díjas online marketing tanácsadást is biztosítunk, marketing osztályként akár nap mint nap kapcsolatban állunk veled vagy munkatársaiddal.

 

Online marketing audit szolgáltatásunk egyéb lehetőségei

Igény esetén cégre szabott stratégiádat oktatással bővítjük további 3 óra keretében, hogy minden részletet és összefüggést pontosan megérts. Amennyiben havi díjas szolgáltatásunkat nem vennéd igénybe, és a stratégiát munkatársaid segítségével valósítanád meg, úgy igény esetén havi rendszerességgel, mini audit keretében áttekintjük a munkafolyamatokat a munka hatékonyságának növelése érdekében, valamint kérésedre bizonyos feladatokat is elvégzünk, ezzel segítve az online marketing stratégia megvalósításáért felelős személy munkáját mindaddig, amíg az nem veszélyezteti a stratégia komplexitását. 

 

Kérd auditra vonatkozó árajánlatunkat IDE kattintva!
 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Szállodamarketing tippek 2019 - Turizmusmarketing online

10 vendégmágnes online marketing tipp hoteleknek

2019-01-18 Cikkek 4

Egy szálloda számára manapság a legnagyobb kihívást az elképesztő verseny jelenti. Az utazást tervezőknek soha nem volt annyi szállásopciójuk, mint amennyi most, hiszen az internetnek köszönhetően már nem csak a nagyobb játékosok képviseltethetik magukat, hanem a kisebb egységek is. Ha mindez nem lenne elég, az Airbnb-nek, és hasonló jellegű webhelyeknek köszönhetően a verseny már túlmutat a szállodaiparon is.   Nem csoda tehát, hogy olyan sok hotel és üdülőhely dől be manapság – a marketingesek egyszerűen nem tudnak lépést tartani a versennyel. Ha te is ilyen problémákkal állsz szemben, akkor vess egy pillantást a következő tippekre!  

Tovább

B2B tartalommarketing tippek 2019-re

A legfontosabb B2B tartalommarketing-trendek 2019-re

2019-01-11 Cikkek 4

Ha egy valami fix a digitális marketing világában, az – ironikus módon – a változás. Azok a technikák és trükkök, amiket egy évvel ezelőtt mindenki használt mára már elavultakká válhattak (persze vannak örök kivételek). Nincs ez másképpen a tartalommarketingben sem, ahol minden évben megvan az esély rá, hogy egy új csodatrend jelenik meg, feje tetejére állítva ezzel a tartalomkészítők (és –fogyasztók) világát. Ha szeretnél felkészülni azokra az irányzatokra, amelyek várhatóan a legfontosabbak lesznek idén, akkor vess egy pillantást 2019 legfontosabb B2B tartalommarketing-trendjeire!   A statisztikák a Content Marketing Institute (CMI) 2019-es B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends Reportjából származnak   

Tovább

Tartalommarketing tippek 2019

Így javíts a tartalommarketingeden 2019-ben

2019-01-09 Cikkek 4

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára nem újdonság számodra a tartalommarketing fogalma. Az újdonsült marketingeseknek azért röviden elárulnánk, hogy miről is van szó. A tartalommarketing lényegét nem kell túlbonyolítani – az egész arról szól, hogy olyan hasznos, aktivitásra buzdító tartalmakat készítesz közönségednek, amit azok szívesen olvasgatnak, használnak, néznek, osztanak meg, és ezzel egyre közelebb kerülnek márkádhoz, legyen szó akár meglévő, akár lehetséges ügyfeleidről.   Rendben, a koncepció tehát egyszerű, de mégis hogy lehet mindezt megvalósítani? Milyen technikákat érdemes alkalmazni, hogy a tartalommarketing sikeres is legyen? Cikkünk ezekre a kérdésekre ad választ.  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!