Webáruház marketing: online marketing tanácsadás és szolgáltatás webshopok részére. Komplex online marketing stratégia kialakítása webáruházaknak.

Webáruház marketing

Ajánlatkérés

Webáruház marketing magas szakmai tapasztalattal

Aki webáruházat üzemeltet, annak nincs könnyű dolga, azonban, ha jól csinálod, nagyon is jövedelmező vállalkozás tulajdonosa lehetsz. Nem csak egy kifogástalan, jól keresőoptimalizálható, a felhasználói élmény és a Google irányelveinek egyaránt megfelelő weboldalra van szükséged, de annak folyamatos monitorozására is, valamint egy teljeskörű, átfogó, a céljaidat és az aktualitásokat is figyelembe vevő marketing stratégia kialakítására és megvalósítására is. Az online marketing és a webáruház marketing területén szerzett sok éves tapasztalatunk során számos, különböző termékeket értékesítő ügyféllel dolgoztunk már együtt, gyakran a kezdetektől támogatva az online jelenlétet, így a hatékony előrejutást is.

 

Talán vannak elképzeléseid, talán már lépéseket is tettél a potenciális vevők elérésére, az eredmények maximalizálásához be kell szálnod a webáruházak közötti óriási versenybe, mégpedig minél hamarabb. Felhasználók ezrei keresnek nap mint nap megoldást problémájukra online, számtalan terméket és weboldalt megvizsgálnak és összehasonlítanak, mielőtt vásárlásra szánnák magukat, tehát konvertálnának. Ahhoz, hogy a potenciális vevő téged, az általad kínált termékeket válassza, nem elég, ha újra és újra szemük elé tárod termékeid széles skáláját. Megoldást kell nyújtanod a problémájára, ki kell töltened az életében keletkezett hiányt, biztosítanod kell arról, hogy a minőségi termék mellett értékekkel gazdagodnak.

 

Teljeskörű online marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása webshopok részére

Hogyan növelheted többszörösére webáruházad forgalmát? Mire kell ügyelned, ha szeretnéd lekörözni a konkurenciát? Hogyan érheted el potenciális vevőidet a lehető legköltséghatékonyabb módon? Hogyan ébreszthetsz bennük bizalmat, vagy egyáltalán vágyat a terméked iránt? Úgy, ha túlmutatsz az igényeik kielégítésén, ha többet nyújtasz, mint a konkurencia. Félreértés ne essék, nem arról van szó, hogy neked kell a legolcsóbbnak lenned, vagy folyamatos akciókkal és ingyenes szállítással kell kiszolgálnod a felhasználókat, és ezzel együtt búcsút mondanod a bevételed nagy részének. Mivel a célod az, hogy weboldalad minél több konvertáló látogatóval gazdagodjon, az online marketing eszközeit stratégiába foglalva kell alkalmaznod. Enélkül maximum vaktában lövöldözöl, hiszen enélkül hogyan láthatnád át és érthetnéd meg a webáruház marketinghez, a hatékony online jelenléthez szükséges eszközök összetettségét, hogyan vizsgálhatnád az eredményeket?

 

Online marketing webáruházaknak, mérhető eredményekkel

Ahogy minden online marketing törekvés, úgy a webáruház marketing legalapvetőbb eleme is a konverziók, valamint az egyéb eredmények mérhetősége és vizsgálata. Nem csupán elkészítjük webáruházad online marketing stratégiáját, de annak részleteit úgy valósítjuk meg, hogy azok számodra is világos, jól látható, érthető eredményeket generáljanak. Eredmények nélkül csupán egy helyben toporognánk, lehetetlen a tervezés, hosszú távon pedig a célok elérése. Éppen ezért része havidíjas online marketing tanácsadásunknak az eredmények számszerű prezentálása is. Segítünk jövedelmezővé tenni webáruházadat, veled együtt érjük el a célközönséged tagjait!





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Webdesing trendek 2019

2019 legfontosabb webdesign trendjei

2018-11-19 Cikkek Máté Beatrix

Egy cég online jelenlétének központja az a webhely, amelynek célja ügyfelekké konvertálni az oda érkező látogatókat. Azonban ez csak egy olyan webhellyel lehetséges, amely alkalmazkodik a legfrissebb webdesign-trendekhez, és nem úgy néz ki, mintha 2003-ban készítették volna. Tapasztaljuk, hogy sok cégtulajdonos, cégvezető, de még marketing vezető sincs, fogalmazzunk így “képben” arról, hogy az online platformokon mi az, amit a fogyasztók szívesen látnak, mi győzi meg őket, mi készteti konverzióra vagy éppen elköteleződésre a márkák és szolgáltatások iránt. Az alábbiakban igyekeztünk a TheeDesign cikke alapján a legfontosabb trendeket összegyűjteni, amelyeket hacsak felszínesen is ismeve, naprakészek lehetünk a...

Tovább

Tartalommarketing tippek

6+1 tipp a sikeres tartalommarketingért

2018-11-19 Cikkek Czifra Zsófia - online marketing tanácsadó

Egy marketinggel bármilyen formában foglalkozó cég (legyen szó marketingügynökségről, vagy egy olyan vállalatról, amelyik saját maga végzi a marketingjét) automatikusan médiacéggé is változik, amint a tartalommarketing mezejére lép – például azzal, hogy blogot indít. Minden bizonnyal te is ilyen cipőkben jársz, és szeretnéd a legtöbbet kihozni a tartalommarketing által nyújtott lehetőségekből. Nos, akár egy kezdő blogger vagy, akár egy nemzetközi cégóriás marketingfelelőse, a következő tippek pontosan ebben segítenek majd!

Tudni akarom

Online marketing

3 érv az online marketing ellen - amelyet most lerombolunk

2018-11-15 Cikkek Máté Beatrix

Ügyfeleink többsége maga ismerte fel, hogy nyitnia kell az online marketing felé. Sok ügyvezető, tulajdonos vagy marketing vezető a mai napig nem, vagy csak részben ismeri azokat az eszközöket, amelyeket munkánk során a marketing stratégiájuk részeként eredményesen használunk, ám az elért eredményekből egyértelműen nyomon tudják követni sikerünket. Ők azok akik időben felismerték, hogy a marketing ezen fajtája temérdek lehetőséget kínál. Sajnos vannak, akik ennek ellenére nemet mondanak rá. A lehetséges ügyfeleknek ezernyi okuk lehet arra, amiért nem választanak online marketing tanácsadót vagy ügynökséget. Cikkünkben ezekből az okokból szemezgettünk.

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!