Webáruház marketing: online marketing tanácsadás és szolgáltatás webshopok részére. Komplex online marketing stratégia kialakítása webáruházaknak.

Webáruház marketing

Ajánlatkérés

Webáruház marketing magas szakmai tapasztalattal

Aki webáruházat üzemeltet, annak nincs könnyű dolga, azonban, ha jól csinálod, nagyon is jövedelmező vállalkozás tulajdonosa lehetsz. Nem csak egy kifogástalan, jól keresőoptimalizálható, a felhasználói élmény és a Google irányelveinek egyaránt megfelelő weboldalra van szükséged, de annak folyamatos monitorozására is, valamint egy teljeskörű, átfogó, a céljaidat és az aktualitásokat is figyelembe vevő marketing stratégia kialakítására és megvalósítására is. Az online marketing és a webáruház marketing területén szerzett sok éves tapasztalatunk során számos, különböző termékeket értékesítő ügyféllel dolgoztunk már együtt, gyakran a kezdetektől támogatva az online jelenlétet, így a hatékony előrejutást is.

 

Talán vannak elképzeléseid, talán már lépéseket is tettél a potenciális vevők elérésére, az eredmények maximalizálásához be kell szálnod a webáruházak közötti óriási versenybe, mégpedig minél hamarabb. Felhasználók ezrei keresnek nap mint nap megoldást problémájukra online, számtalan terméket és weboldalt megvizsgálnak és összehasonlítanak, mielőtt vásárlásra szánnák magukat, tehát konvertálnának. Ahhoz, hogy a potenciális vevő téged, az általad kínált termékeket válassza, nem elég, ha újra és újra szemük elé tárod termékeid széles skáláját. Megoldást kell nyújtanod a problémájára, ki kell töltened az életében keletkezett hiányt, biztosítanod kell arról, hogy a minőségi termék mellett értékekkel gazdagodnak.

 

Teljeskörű online marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása webshopok részére

Hogyan növelheted többszörösére webáruházad forgalmát? Mire kell ügyelned, ha szeretnéd lekörözni a konkurenciát? Hogyan érheted el potenciális vevőidet a lehető legköltséghatékonyabb módon? Hogyan ébreszthetsz bennük bizalmat, vagy egyáltalán vágyat a terméked iránt? Úgy, ha túlmutatsz az igényeik kielégítésén, ha többet nyújtasz, mint a konkurencia. Félreértés ne essék, nem arról van szó, hogy neked kell a legolcsóbbnak lenned, vagy folyamatos akciókkal és ingyenes szállítással kell kiszolgálnod a felhasználókat, és ezzel együtt búcsút mondanod a bevételed nagy részének. Mivel a célod az, hogy weboldalad minél több konvertáló látogatóval gazdagodjon, az online marketing eszközeit stratégiába foglalva kell alkalmaznod. Enélkül maximum vaktában lövöldözöl, hiszen enélkül hogyan láthatnád át és érthetnéd meg a webáruház marketinghez, a hatékony online jelenléthez szükséges eszközök összetettségét, hogyan vizsgálhatnád az eredményeket?

 

Online marketing webáruházaknak, mérhető eredményekkel

Ahogy minden online marketing törekvés, úgy a webáruház marketing legalapvetőbb eleme is a konverziók, valamint az egyéb eredmények mérhetősége és vizsgálata. Nem csupán elkészítjük webáruházad online marketing stratégiáját, de annak részleteit úgy valósítjuk meg, hogy azok számodra is világos, jól látható, érthető eredményeket generáljanak. Eredmények nélkül csupán egy helyben toporognánk, lehetetlen a tervezés, hosszú távon pedig a célok elérése. Éppen ezért része havidíjas online marketing tanácsadásunknak az eredmények számszerű prezentálása is. Segítünk jövedelmezővé tenni webáruházadat, veled együtt érjük el a célközönséged tagjait!





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Google Ads tippek a konvertáló kampányokért

Google Ads tippek a megtérülő beruházásokért

2018-09-21 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Mindenkinek van egy saját, bevált taktikája a Google Ads – vagy korábban Google AdWords – használatára, de a cél lényegében mindig ugyanaz: megtérülő hirdetésekre beruházni.   Aki még nem ismeri közelebbről a Google hirdetési rendszerét, annak nehéz lehet eldönteni, hogy melyik irányba is induljon. Mégis hogy néz ki egy jól konvertáló kampány? Hogyan lehetsz biztos benne, hogy hirdetéseid nyereségesek lesznek? A következőkben ezekre a kérdésekre igyekszünk választ adni!

Tovább

Online marketing eszközök kisvállalkozásoknak

Online marketing tippek kisvállalkozásoknak

2018-09-19 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A kisvállalkozások és helyi cégek sokáig nagy hátrányban álltak a nemzetközi vállalatokkal szemben, hiszen költségvetésük nem engedett meg akkora publicitást, mint amit a „nagyobb játékosok” élvezhettek.   Az online marketing megjelenése egy új korszakot indított, ahol mindenki egyenlő esélyekkel indul a forgalomért folyó végtelen versenyben. Ha történetesen egy kisebb cég vagy vállalkozás vezetője, esetleg marketingfelelőse vagy, akkor a digitális marketing az a pálya, amin labdába rúghatsz a nagyok mellett. A következő tippekkel ebben szeretnénk segíteni!

Tovább

Online marketing tippek kisvállalkozásoknak

Online marketing tippek mikro- és kisvállalkozásoknak

2018-09-17 Cikkek

A helyi, mikro- és kisvállalkozások gyakran nem is mernek belegondolni, hogy milyen költségekkel, vagy erőforrás- és időigénnyel járna az önálló online marketing kommunikáció beindítása és fenntartása. Sokan azonban jobban rettegnek ettől a területtől, mint amennyire valójában kellene...   A online marketing számos előnnyel rendelkezik a hagyományos, „offline” módszerekkel szemben, és valójában sokkal hatékonyabban és gazdaságosabban is végezhető annál. Az alábbi tippekkel bemutatjuk, hogy az online marketing nem feltétlenül bonyolult, és közel sem a legköltségesebb eszköz...

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!