Egészségügyi online marketing: online marketing szolgáltatás, online marketing stratégia kialakítása egészségügyi cégek részére.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Egészségügyi marketing egészségügyi szolgáltatók részére

Ajánlatkérés

Egészségügyi marketing komplex stratégiai keretrendszerbe foglalva

Ahogy ma már minden cégnek és vállalkozásnak, úgy az egészségügyi szolgáltatóknak is meg kell erősíteniük online jelenlétüket a célközönség érdekében. Mit csinál egy átlag ember, ha problémája akad, vagy egészségügyi gonddal küzdd? Első lépésként online próbál információkat gyűjteni, utánajár a különböző megoldásoknak és lehetőségeknek.

 

Az egészségügyi marketing módszereinek és eszközeinek helyes használatára és alkalmazására az egészségügy területén tevékenykedőknek is, így az egészségügyi intézményeknek, gyógyszergyáraknak, magánpraxisoknak, egészségügyi civil szervezetnek is szükségük van. Legyen az egészségügyi szolgáltatás egy sebészeti beavatkozás, vagy szűrővizsgálat, meg kell találnunk a megfelelő csatornákat a marketing kommunikációhoz, és ki kell használnunk az azok nyújtotta lehetőségeket. Ehhez azonban legalább olyan speciális tudásra van szükség, mint amilyen speciális maga az egészségügy területe. Sok évnyi tapasztalatunkat a legnagyobbakkal való közös munka során szereztük, dolgoztunk a GSK, az Abott, a 77 Elektronika, és számos egyéb egészségügyi vállalat marketing kommunikációjának kialakításában és megvalósításában.

 

Egészségügyi marketing a gyakorlatban

Pontosan tudjuk, hogy egy egészségügyi szolgáltatónak milyen nagy mennyiségű, szigorú törvényi szabályozásnak kell eleget tennie, nem csupán a hétköznapokban, de a kommunikáció kiemelt területein is. Éppen ezért fektetünk kiemelt figyelmet arra, hogy ezeknek maximálisan megfelelve alakítsuk ki online marketing stratégiánkat is, ami segítséget nyújt az egészségügyi fejlesztések és kutatások nagy tömegekhez való eljuttatásában is. Magas szakmai tapasztalattal támogatjuk az egészségpiaci tevékenységek sikerességét már a kezdetektől, stratégiai alapot biztosítunk induló magánpraxisok, már működő szolgáltatók számára is. 

 

2006 óta tevékenykedünk az egészségügyi online marketing területén, nem csupán a legújabb trendeknek, de kutatásaink eredményének megfelelően állítunk fel átfogó online marketing stratégiát, amelyet a gyakorlatban is megvalósítünk az egészségügy területein tevékenykedő ügyfeleink esetében. 

 

Költséghatékony egészségügyi marketing

Az egészségügyi szolgáltatók célcsoportjának egy részét biztosan a páciensek alkotják, akik komoly összegeket költenek el egészségük megőrzése vagy visszaszerzése érdekében. Ez azonban nem függ össze azzal, hogy egészségügyi szolgáltatóként is irreálisan magas összegeket költsünk el fizetett hirdetésekre, hiszen az online marketing nem csupán ebből áll. Az egészségügy piacán is eredményorientált, komplex stratégia felállítására van szükség az eszközök megfelelő kezelésével, amelyet nem csupán megtervezünk, de a gyakorlatban is megvalósítunk. Kérdj ajánlatunkat, a tervezéstől a megvalósításig biztosítjuk számodra az egészségügyi online marketinget!

 

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Közösségi média algoritmusok

Közösségi média algoritmusok - mik azok és hogyan is működnek?

2019-05-21 Cikkek 1

Kezdő online marketingesek, marketinggel foglalkozó cégvezetők és menedzserek szótárának egyik fontos eleme az “algoritmus frissítés”. A közösségi algoritmusok folyamatosan változnak, fejlődnek, okosodnak, hol az aktuális vállalati érdekeknek, hol az új törvényeknek köszönhetően. Már kidolgozott, megtervezett online marketing stratégiákat képes egyetlen tollvonással keresztül húzni egy-egy ilyen frissítés. A következő útmutató célja röviden összefoglalni mindent, amit manapság egy marketingesnek érdemes tudnia a legnépszerűbb közösségi platformok algoritmusairól!

Tovább

Influencer marketing 2019

Az influencer marketing előnyei és hátrányai

2019-05-17 Cikkek 4

Világszerte márkák ezrei fordítják költségvetésük egyre nagyobb részét az influencer marketingre, az eredmények pedig tisztán bizonyítják, hogy egy jól kitervelt és kivitelezett influencer kampány komoly sikereket hozhat. Ha egy cég képes rátalálni egy számára megfelelő influencerre (vagy „véleményvezérre”), az így keletkező hosszútávú együttműködés fokozott márkatudatossághoz, konverziókhoz, és márkatekintélyhez vezet.

Tovább

Marketing tippek hoteleknek - 2. rész

25 zseniális marketingtaktika szállodáknak a rendezvényszervezők ...

2019-04-30 Cikkek 4

Tartalommarketing, webhely-optimalizálás, közösségi média – ezekről volt szó kétrészes cikksorozatunk első felében a rendezvényszervezők bevonzása kapcsán. Aki még nem látta, az mindenképpen kezdje ITT az olvasást, ez a cikk ugyanis az előző folytatása lesz!  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!