Egészségügyi online marketing: online marketing szolgáltatás, online marketing stratégia kialakítása egészségügyi cégek részére.

Egészségügyi marketing egészségügyi szolgáltatók részére

Ajánlatkérés

Egészségügyi marketing komplex stratégiai keretrendszerbe foglalva

Ahogy ma már minden cégnek és vállalkozásnak, úgy az egészségügyi szolgáltatóknak is meg kell erősíteniük online jelenlétüket a célközönség érdekében. Mit csinál egy átlag ember, ha problémája akad, vagy egészségügyi gonddal küzdd? Első lépésként online próbál információkat gyűjteni, utánajár a különböző megoldásoknak és lehetőségeknek.

 

Az egészségügyi marketing módszereinek és eszközeinek helyes használatára és alkalmazására az egészségügy területén tevékenykedőknek is, így az egészségügyi intézményeknek, gyógyszergyáraknak, magánpraxisoknak, egészségügyi civil szervezetnek is szükségük van. Legyen az egészségügyi szolgáltatás egy sebészeti beavatkozás, vagy szűrővizsgálat, meg kell találnunk a megfelelő csatornákat a marketing kommunikációhoz, és ki kell használnunk az azok nyújtotta lehetőségeket. Ehhez azonban legalább olyan speciális tudásra van szükség, mint amilyen speciális maga az egészségügy területe. Sok évnyi tapasztalatunkat a legnagyobbakkal való közös munka során szereztük, dolgoztunk a GSK, az Abott, a 77 Elektronika, és számos egyéb egészségügyi vállalat marketing kommunikációjának kialakításában és megvalósításában.

 

Egészségügyi marketing a gyakorlatban

Pontosan tudjuk, hogy egy egészségügyi szolgáltatónak milyen nagy mennyiségű, szigorú törvényi szabályozásnak kell eleget tennie, nem csupán a hétköznapokban, de a kommunikáció kiemelt területein is. Éppen ezért fektetünk kiemelt figyelmet arra, hogy ezeknek maximálisan megfelelve alakítsuk ki online marketing stratégiánkat is, ami segítséget nyújt az egészségügyi fejlesztések és kutatások nagy tömegekhez való eljuttatásában is. Magas szakmai tapasztalattal támogatjuk az egészségpiaci tevékenységek sikerességét már a kezdetektől, stratégiai alapot biztosítunk induló magánpraxisok, már működő szolgáltatók számára is. 

 

2006 óta tevékenykedünk az egészségügyi online marketing területén, nem csupán a legújabb trendeknek, de kutatásaink eredményének megfelelően állítunk fel átfogó online marketing stratégiát, amelyet a gyakorlatban is megvalósítünk az egészségügy területein tevékenykedő ügyfeleink esetében. 

 

Költséghatékony egészségügyi marketing

Az egészségügyi szolgáltatók célcsoportjának egy részét biztosan a páciensek alkotják, akik komoly összegeket költenek el egészségük megőrzése vagy visszaszerzése érdekében. Ez azonban nem függ össze azzal, hogy egészségügyi szolgáltatóként is irreálisan magas összegeket költsünk el fizetett hirdetésekre, hiszen az online marketing nem csupán ebből áll. Az egészségügy piacán is eredményorientált, komplex stratégia felállítására van szükség az eszközök megfelelő kezelésével, amelyet nem csupán megtervezünk, de a gyakorlatban is megvalósítunk. Kérdj ajánlatunkat, a tervezéstől a megvalósításig biztosítjuk számodra az egészségügyi online marketinget!

 

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Google Ads tippek a konvertáló kampányokért

Google Ads tippek a megtérülő beruházásokért

2018-09-21 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Mindenkinek van egy saját, bevált taktikája a Google Ads – vagy korábban Google AdWords – használatára, de a cél lényegében mindig ugyanaz: megtérülő hirdetésekre beruházni.   Aki még nem ismeri közelebbről a Google hirdetési rendszerét, annak nehéz lehet eldönteni, hogy melyik irányba is induljon. Mégis hogy néz ki egy jól konvertáló kampány? Hogyan lehetsz biztos benne, hogy hirdetéseid nyereségesek lesznek? A következőkben ezekre a kérdésekre igyekszünk választ adni!

Tovább

Online marketing eszközök kisvállalkozásoknak

Online marketing tippek kisvállalkozásoknak

2018-09-19 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A kisvállalkozások és helyi cégek sokáig nagy hátrányban álltak a nemzetközi vállalatokkal szemben, hiszen költségvetésük nem engedett meg akkora publicitást, mint amit a „nagyobb játékosok” élvezhettek.   Az online marketing megjelenése egy új korszakot indított, ahol mindenki egyenlő esélyekkel indul a forgalomért folyó végtelen versenyben. Ha történetesen egy kisebb cég vagy vállalkozás vezetője, esetleg marketingfelelőse vagy, akkor a digitális marketing az a pálya, amin labdába rúghatsz a nagyok mellett. A következő tippekkel ebben szeretnénk segíteni!

Tovább

Online marketing tippek kisvállalkozásoknak

Online marketing tippek mikro- és kisvállalkozásoknak

2018-09-17 Cikkek

A helyi, mikro- és kisvállalkozások gyakran nem is mernek belegondolni, hogy milyen költségekkel, vagy erőforrás- és időigénnyel járna az önálló online marketing kommunikáció beindítása és fenntartása. Sokan azonban jobban rettegnek ettől a területtől, mint amennyire valójában kellene...   A online marketing számos előnnyel rendelkezik a hagyományos, „offline” módszerekkel szemben, és valójában sokkal hatékonyabban és gazdaságosabban is végezhető annál. Az alábbi tippekkel bemutatjuk, hogy az online marketing nem feltétlenül bonyolult, és közel sem a legköltségesebb eszköz...

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!