Egészségügyi online marketing: online marketing szolgáltatás, online marketing stratégia kialakítása egészségügyi cégek részére.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Egészségügyi marketing egészségügyi szolgáltatók részére

Ajánlatkérés

Egészségügyi marketing komplex stratégiai keretrendszerbe foglalva

Ahogy ma már minden cégnek és vállalkozásnak, úgy az egészségügyi szolgáltatóknak is meg kell erősíteniük online jelenlétüket a célközönség érdekében. Mit csinál egy átlag ember, ha problémája akad, vagy egészségügyi gonddal küzdd? Első lépésként online próbál információkat gyűjteni, utánajár a különböző megoldásoknak és lehetőségeknek.

 

Az egészségügyi marketing módszereinek és eszközeinek helyes használatára és alkalmazására az egészségügy területén tevékenykedőknek is, így az egészségügyi intézményeknek, gyógyszergyáraknak, magánpraxisoknak, egészségügyi civil szervezetnek is szükségük van. Legyen az egészségügyi szolgáltatás egy sebészeti beavatkozás, vagy szűrővizsgálat, meg kell találnunk a megfelelő csatornákat a marketing kommunikációhoz, és ki kell használnunk az azok nyújtotta lehetőségeket. Ehhez azonban legalább olyan speciális tudásra van szükség, mint amilyen speciális maga az egészségügy területe. Sok évnyi tapasztalatunkat a legnagyobbakkal való közös munka során szereztük, dolgoztunk a GSK, az Abott, a 77 Elektronika, és számos egyéb egészségügyi vállalat marketing kommunikációjának kialakításában és megvalósításában.

 

Egészségügyi marketing a gyakorlatban

Pontosan tudjuk, hogy egy egészségügyi szolgáltatónak milyen nagy mennyiségű, szigorú törvényi szabályozásnak kell eleget tennie, nem csupán a hétköznapokban, de a kommunikáció kiemelt területein is. Éppen ezért fektetünk kiemelt figyelmet arra, hogy ezeknek maximálisan megfelelve alakítsuk ki online marketing stratégiánkat is, ami segítséget nyújt az egészségügyi fejlesztések és kutatások nagy tömegekhez való eljuttatásában is. Magas szakmai tapasztalattal támogatjuk az egészségpiaci tevékenységek sikerességét már a kezdetektől, stratégiai alapot biztosítunk induló magánpraxisok, már működő szolgáltatók számára is. 

 

2006 óta tevékenykedünk az egészségügyi online marketing területén, nem csupán a legújabb trendeknek, de kutatásaink eredményének megfelelően állítunk fel átfogó online marketing stratégiát, amelyet a gyakorlatban is megvalósítünk az egészségügy területein tevékenykedő ügyfeleink esetében. 

 

Költséghatékony egészségügyi marketing

Az egészségügyi szolgáltatók célcsoportjának egy részét biztosan a páciensek alkotják, akik komoly összegeket költenek el egészségük megőrzése vagy visszaszerzése érdekében. Ez azonban nem függ össze azzal, hogy egészségügyi szolgáltatóként is irreálisan magas összegeket költsünk el fizetett hirdetésekre, hiszen az online marketing nem csupán ebből áll. Az egészségügy piacán is eredményorientált, komplex stratégia felállítására van szükség az eszközök megfelelő kezelésével, amelyet nem csupán megtervezünk, de a gyakorlatban is megvalósítunk. Kérdj ajánlatunkat, a tervezéstől a megvalósításig biztosítjuk számodra az egészségügyi online marketinget!

 

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Turisztikai pályázat

10+1 tipp az eredményes turisztikai pályázatokhoz

2019-03-13 Cikkek 21

2017-ben indult útjára a Kisfaludy Program Magyarország legnagyobb turisztikai fejlesztési programja, melynek keretében 300 milliárd forint értékben valósulhat meg szálláshelyfejlesztési beruházás a vidéki Magyarországon. Ha nem részesültél az első lépcsőben kiosztásra került 80 milliárd forintból, de fejlesztenéd a szálláshelyed, vagy épp most vágnál bele egy új kialakításába akkor a legjobb helyen vagy. Ez a 10+1 gyakorlati tanács segíteni fog abban hogyan növelheted meg a pályázatod pontszámát, ezzel pedig a nyerés esélyét.

Tovább

A legjobb SEO bővítmények és eszközök WordPress felhasználóknak

A legjobb SEO bővítmények és eszközök WordPress felhasználóknak

2019-03-09 Cikkek 1

Sokan hiszik azt, hogy ha WordPress webhelyet csinálnak maguknak, akkor semmivel nem kell igazán foglalkozniuk – a platform mindent elintéz magától. Nos, ez messze van a valóságtól, hiszen vannak olyan dolgok, amiket nem lehet egy automatizált rendszerre bízni – ilyen a keresőoptimalizálás is.

Tovább

Turizmus SEO

9 SEO tipp turisztikai webhelyeknek, amiket érdemes észben tartani 2019-ben

2019-03-08 Cikkek 9

A digitális forradalomnak köszönhetően életünk szinte minden területén megjelent már a technológia. Turisztikai dolgozóként (vagy marketingesként) bizonyára tisztában vagy azzal, hogy az emberek többsége ma már digitális úton jár utána a dolgoknak többek között annak is, hogy hol érdemes eltölteniük értékes szabadidejüket párjukkal, családjukkal, vagy barátaikkal. Az online keresés esszenciális összetevői a keresőmotorok – mint például a Google – amiket egyre többen használnak a lehetséges úti célok felfedezésére.

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!