Online marketing tanácsadás referenciáink

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Referenciák

Ügyfeleink, akiknek teljeskörű online marketing tanácsadást nyújtottunk / nyújtunk jelenleg is.

 

GASZTRONÓMIA

    

     

 

 

 

TURIZMUS

    

 

 

 

EGÉSZSÉGÜGY

 

   

 

 

 

WEBÁRUHÁZ

     

 

 

 

B2B

        

   

 

 

 

SZOLGÁLTATÁS

    

 

Néhány ügyfelünk, akik online marketing auditunkat és komplett stratégia kidolgozását választották

    

    

 

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Facebook hirdetési tippek

5 tipp, amikkel fellendítheted a Facebook hirdetéseidből származó...

2019-05-30 Cikkek 4

2019-ben senkit nem hibáztathatunk azért, hogy kiábrándult a Facebook hirdetésekből. Azonban megfelelő stratégiával minden platformon látványos sikereket lehet elérni, ha az embernek van mersze kísérletezni egy kicsit az adott hálózat hirdetési rendszerével. Persze az ember nem kísérletezni szeretne a pénzével, hanem konkrét eredményeket elérni, éppen ezért gyűjtöttünk most össze néhány tippet, amik segíthetnek, hogy Facebook hirdetéseiddel több értékesítést szerezhess!  

Tovább

Közösségi média algoritmusok

Közösségi média algoritmusok - mik azok és hogyan is működnek?

2019-05-21 Cikkek 1

Kezdő online marketingesek, marketinggel foglalkozó cégvezetők és menedzserek szótárának egyik fontos eleme az “algoritmus frissítés”. A közösségi algoritmusok folyamatosan változnak, fejlődnek, okosodnak, hol az aktuális vállalati érdekeknek, hol az új törvényeknek köszönhetően. Már kidolgozott, megtervezett online marketing stratégiákat képes egyetlen tollvonással keresztül húzni egy-egy ilyen frissítés. A következő útmutató célja röviden összefoglalni mindent, amit manapság egy marketingesnek érdemes tudnia a legnépszerűbb közösségi platformok algoritmusairól!

Tovább

Influencer marketing 2019

Az influencer marketing előnyei és hátrányai

2019-05-17 Cikkek 4

Világszerte márkák ezrei fordítják költségvetésük egyre nagyobb részét az influencer marketingre, az eredmények pedig tisztán bizonyítják, hogy egy jól kitervelt és kivitelezett influencer kampány komoly sikereket hozhat. Ha egy cég képes rátalálni egy számára megfelelő influencerre (vagy „véleményvezérre”), az így keletkező hosszútávú együttműködés fokozott márkatudatossághoz, konverziókhoz, és márkatekintélyhez vezet.

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!