Csonka Nikoletta

Csonka Nikoletta

 Senior online marketing tanácsadó

 

Gyakornok kora óta érdeklődik az online marketing területe iránt, így az iskolapadból hamar a gyakorlati tanulás, a munka világa felé vette az irányt. A szakmán belül kezdetben újságírói, később marketing asszisztensi pozícióban dolgozott, majd 2013-ban került a Marketing Professzorok Kft. tagjai közé.


A kezdeti, asszisztensi pozíciót lelkesedésének, gyors tanulási képességének és precizitásának köszönhetően hamar marketing account menedzseri pozíciója váltotta fel. Az ügyfelekkel való kommunikáció mellett a felállított marketing stratégia kivitelezését ma már senior marketing manager-ként, saját csapatával látja el – ahol elsődleges feladata a stratégiai munkálatok elvégzése és az ügyfelekkel való kapcsolattartás. Karrierpályájának kezdetéből fakadóan a szakma minden területét végezte a gyakorlatban is, így közösségi média manager-ként, keresőoptimalizálási és CPC szakemberként is helyt állt.


 
2017 óta köszönhetően kitartó munkájának, proaktív személyiségének és sikereinek a Marketing Professzorok Kft. tulajdonosi körébe került, amelynek keretén belül nem csak az ügyfelek elégedettségéért, de a cég működéséért, a know-how folyamatos frissítéséért és a munkatársak betanításáért is felel.

 

Mára több, mint 50 marketing stratégia kidolgozásán, számos eseti tanácsadáson, cégspecifikus oktatások tartásán van túl amellett, hogy jelenleg is több mint 10 ügyfél online marketing kommunikációjáért felel – köztük számos sikeres webáruház, étterem és rendezvényhelyszín valamint egyéb, B2C és B2B szolgáltatók üzleti sikeréhez tesz hozzá. Pályafutása alatt eddig több, mint 30 ügyféllel tartott napi kapcsolatot és kezelte folyamatosan online jelenlétüket. Jelenlegi projektjei között számos olyan található, ahol az együttműködés már több, mint 4 éve problémamentesen fenn áll az ügyfél és cégünk elégedettségére.

 

A mindennapi munka mellett tudományos kutatásokban, publikációkban is részt vett Máté Balázs mellett, így a kutatás és fejlesztés is szerves részét képezi munkájának.


Szakmai minősítése és képzések:

GDPR tanfolyam
Facebook hirdetési stratégiák tanfolyam
Google AdWords kezdő, haladó szintű tanfolyamok


Google Adwords alapok minősítés
Google Adwords Display hirdetések minősítés
Google Adwords Mobile hirdetések minősítés
Google Analytics minősítés

 


Megjelent szakmai publikációk

Almádi Bernadett, Csonka Nikoletta, Máté Balázs, Varga Erika POSSIBILITIES OF PROMOTING MUSHROOM BY MEANS OF BTL COMMUNICATION TOOLS In: Formánková S (szerk.) Proceedings of the 6th International Conference on Management 2016: Trends of Management in the Contemporary Society. 384 p.

 

Almádi Bernadett, Csonka Nikoletta, Máté Balázs EFFECTIVE CONTENT MARKETING IN THE FOOD INDUSTRY: FUNCTIONAL FOOD ADVERTISING VIA BTL COMMUNICATION DEVICES In: Okreglicka M, Gorzen-Mitka I, Lemanska-Majdzik A, Sipa M, Skibinski A (szerk.) Proceedings of the 1st International Conference "Contemporary Issues in the Theory and Practice of Management" 2016. 479 p





Csonka Nikoletta legújabb cikkei

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Az első sorban vizuális tartalmakra épülő Pinterest már évek óta nagyon népszerű az egyszerű felhasználók között, a marketingesek azonban még csak most kezdik el igazán felfedezni.

5 Pinterest tipp a sikeres ügyfélszerzéshez éttermeknek

2019-01-02 Cikkek 3

A Pinterest egy alulértékelt platform. Alulértékelt, mert sokan nem veszik a fáradtságot, hogy megismerjék, pedig hamar rájönnének, hogy valójában egy igazi vizuális marketingparadicsom, ami kifejezetten olyan cégeknek, márkáknak, és üzleteknek kedvez, amiknek van mit megmutatniuk képekben.

Tovább

Google Cégem: így érvényesülhet vállalkozásod a térképen!

Hogyan érvényesülhet egy kisvállalkozás a Google Cégem szolgáltatás...

2018-11-27 Cikkek 3

Az internet rengeteg új lehetőséget adott a cégek és vállalkozók kezébe saját márkájuk népszerűsítésére. A közösségi média minden modern, pontosabban digitálismarketing-stratégia részét kell, hogy képezze, de nem minden vállalkozás (különösen a kisebbek nem) engedheti meg magának, hogy egyszerre minden fontosabb platformon aktív legyen.

Tovább

A szóbeszéd szerint az Instagram új funkciókat tesztel, amelyek különösen érdekesek lehetnek a platformon marketingezők számára.

Hashtagválasztóval, helyi célzású bejegyzésekkel kísérletezik az Instagram?

2018-10-30 Cikkek 3

A szóbeszéd szerint az Instagram új funkciókat tesztel, amelyek különösen érdekesek lehetnek a platformon marketingezők számára. A következőkben röviden összefoglaljuk, hogy milyen új lehetőségekről is van szó, és hogy milyen szerepük lehet ezeknek egy online marketinges arzenáljában.

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!