Pinterest marketing villámtippek: vállalkozások számára

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Pinterest villámtippek, amikkel felfuttathatod üzleti fiókodat


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ha vállalkozásod terméke vagy szolgáltatása lenyűgöző képi világgal rendelkezik, nem is férhet kétség hozzá, hogy a Pinterestet kötelező használnod! Villámtippjeinkkel könnyedén belevághatsz, nem fogod megbánni! 

A Pinterest egy félreértett szolgáltatás, pedig több tízmillió felhasználójával olyan sokkal régebb óta működő webhelyekkel vetekszik, mint a Twitter, vagy a LinkedIn.

 

Egyedi, táblás-pinelős jellegéből adódóan azonban sok márka kissé tart a platformtól, és a regisztráció után nem is nagyon foglalkoznak vele. A következőkben felsorolunk egy jó adag villámtippet, hogy kedvet, és némi ihletet is adjunk a Pinteresthez. Lássuk!

 

1. Válassz egy jó borítóképet

Válassz egy egységes borítóképet, amit minden tábládban használhatsz, és ne felejtsd el a tábla nevét is feltüntetni rajta.

 

2. Pinelj!

A Pinteresten videókat, képeket és GIF animációkat is pinelhetsz. Ha márkád arculata megengedi ezt, a változatosság kedvéért igyekezz mindet használni időnként. Ezen kívül ügyelj a rendszeres pinelésekre és repinelésekre (újrapinelésekre).

 

3. Írj hatásos címeket

Fontos, hogy minden tábládnak beszédes címet adj, ami pontosan arra utal, amivel a tábla foglalkozik. A „Legjobb téli sálak” például sokkal hangzatosabb (és pontosabb), mint simán annyi, hogy „Sálak”.

 

4. Ügyelj a kategóriákra

Figyelj oda, hogy tábláid és pinjeid megfelelően legyenek kategorizálva, hogy a keresgélő felhasználók könnyebben rájuk találhassanak.

 

5. Hashtagelj

Habár a hashtagek a Pinteresten is megtalálhatók, a kereső funkcónak köszönhetően nem olyan esszenciálisak, mint például az Instagramon. Ennek ellenére nem árt használni őket, de figyelj oda a mértéktartásra, a relevanciára, és ne használj 2-3-nál többet. A hashtageket persze te magad is használhatod keresésre.

 

Ha szeretnéd Pinterest oldalad és online marketinged profi kezekben tudni, kérd ajánlatunkat IDE kattintva! 

 

6. Használd az analitikát

A Pinterest beépített analitikai eszköze elengedhetetlen az üzleti felhasználók számára. Amint elkezded használni a platformot, érdemes máris elkezdened ismerkedni vele.

 

7. Igazold webhelyedet

Webhelyed igazoltatásával (ezt fiókod beállításaiban teheted meg) és Twitter fiókod hozzáadásával hitelesebbé teheted Pinterest fiókodat.

 

8. Működj együtt a közösséggel

Adj lehetőséget a felhasználóknak, hogy tartalmakat pineljenek megosztott tábláidra.

 

9. Vezess egy céges táblát

Dedikálj egy táblát kifejezetten céges pillanatok (rendezvényeken, ünnepségeken készült képek, stb.) megosztására. Ezzel azt bizonyíthatod a felhasználóknak, hogy a márkanév mellett igazi emberek állnak.

 

10. Használd a Mentés gombot

Add hozzá a Mentés gombot webhelyedhez, hogy a felhasználók egy kattintással menthessék onnan kedvenc tartalmaikat a Pinterestre.

 

11. Használj alt címkéket

Ügyelj rá, hogy webhelyeden minden képnek legyen egy beszédes, releváns alt címkéje, ugyanis ennek a szövege kerül bele automatikusan a pin leírásába, amikor valaki egy képet ment webhelyedről.

 

12. Pineld cikkeidet

Valahányszor egy új blogbejegyzést vagy cikket publikálsz, pineld azt egy releváns tábládra.

 

13. Írj címeket a képeidre

Egy pinnek alapvetően csak a hozzá tartozó képe látszik, míg a felhasználó rá nem viszi az egérmutatóját. Segít tehát, ha ezen a képen a pin címe is megjelenik, például a pinelt cikk címe. A felhasználók így azonnal látják, hogy miről szól, és jobb eséllyel kattintanak majd rá.

 

14. PInelj infografikákat és diagramokat

Az infografikák és a diagramok nagyon népszerűek az egész interneten, és az emberek előszeretettel osztogatják meg őket a különböző platformokon.

 

15. Pinelj újra

Kövesd ügyfeleid tábláit és pinelj újra róluk tartalmakat, hogy megmutasd, valóban érdeklődsz az iránt, amit csinálnak és szeretnek.

 

16. Jelenítsd meg a Pinterestet webhelyeden is

Helyezz el egy „Követés a Pinteresten” gombot webhelyeden, egy jól látható helyen.

 

17. Légy a közösség aktív tagja

Válaszolj rendszeresen a hozzászólásokra, különösen ha valaki kérdéseket tesz fel valamelyik pined alatt. A felhasználókat @ jelöléssel is megjelölheted, úgy, mint a legtöbb közösségi platformon is.

 

18. Ne hagyj üres táblákat

Amikor készítesz egy új táblát, ne hagyd üresen, vagy legalább ne publikáld, amíg nincs rajta legalább 5-10 pin.

 

19. Légy kreatív

A Pinterest a kreativitás melegágya, és akik kreatívan gondolkodnak, azok hozhatják ki igazán a legtöbbet a Pinterestből. Például ha sportruházattal foglalkozol, akkor követőid biztosan szeretnek egészségesen élni, és értékelnének egy egészséges receptekből vagy edzésmódokból álló táblát is.

 

20. Rendezz versenyeket

A versenyek a közösségi média közkedvelt részei. Egy versennyel számtalan nagyszerű képet szerezhetsz felhasználóidtól, amiket aztán összegyűjthetsz egy blogbejegyzésben, hogy legyen miből pinelniük a látogatóknak.

 



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!