Online marketing cikkek

Online marketing cikkek

Újdonságok, hírek, esettanulmányok



Közösségi média marketing hoteleknek

Közösségi média marketing tippek szállodáknak és üdülőhelyeknek

2018-09-05 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A közösségi média elterjedésével a hétköznapi marketing a korábbi hagyományos mezőről átlépett a digitális világba, ahol olyan platformok biztosítanak remek hirdetési lehetőségeket, mint a Facebook, a Twitter, vagy az Instagram. Mindez azt is jelenti, hogy azok a márkák, amelyek szeretnének versenyben maradni kénytelenek haladni a korral, és megismerkedni ezekkel az új marketingplatformokkal. A következőkben néhány fontos tudnivalót osztunk meg a közösségi média marketingről, kifejezetten hotelek, üdülőhelyek számára!

Tovább

Google Cégem fiók optimalizálása - a SEO egyik alapja 2018-2019-ben

Így optimalizáld Google Cégem fiókod!

2018-09-04 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A helyi vállalkozások és cégek online marketingjében pótolhatatlan szerepet játszik a Google Cégem szolgáltatás – amelyen egy létrerhozott proifil lehetővé teszi vállalkozásod számára, hogy megjelenjen a helyi keresésekre a Google Térképen elhelyezett találatok között, amelyek ráadásul a hétköznapi, hagyományos találatok felett helyezkednek el a találati oldalakon. Éppen ezért, ma már rendkívül fontos, hogy minden lehetséges eszközt kihasználj ennek optimalizálására!  

Tovább


Ezek az új mutatók a Facebook videóhridetések elemzésében!

Új mutatókat vezet be a Facebook a videóhirdetésének teljesítménye...

2018-08-30 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Facebook már rég óta fejlesztgetni videófunkcióit, ahogy a Business manager insights részét is. A mostani fejlesztések és változtatások első sorban a videóhirdetéseket használó oldalak számára bizonyulnak majd igazán hasznosnak, hiszen rengeteg új adatot kaphatunk majd - és számos régi, haszontalannak minősülőtől búcsúzhatunk el!

Tovább


Twitter marketing gyorstippek szállodáknak

Twitter gyorstippek hoteleknek

2018-08-29 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

2018 van – az emberek többsége az interneten keres és talál, legyen szó hírekről, egy új könyvről, a következő családi járműről, vagy éppen a tökéletes szállodai szobáról. Ha szeretnéd, hogy hoteled ezek után is a versenyben maradhasson, akkor kénytelen leszel márkádat a közösségi média felületeken is képviseltetni. Az egyik közösségi nagyágyú, a Twitter kiváló platform azon szállodák és üdülők számára, amelyek szeretnék márkájukat az internetező leendő ügyfelek szemei elé tárni. A Twitterről már biztosan hallottál, és, ha haladsz a korral, remélhetőleg használod is online marketingstratégiád részeként.   A következő gyorstippek azoknak szólnak, akik már használják a platformot, és szeretnének...

Tovább


Ezekkel az eszközökkel mérd webhelyed sebességét!

Webhelysebesség tesztelés - íme a legjobb eszközök!

2018-08-28 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Ma már nincs mentség azok számára, akiknek a webhelye nem működik villámgyorsan az asztali és számtalan mobilkészüléken. A webhelysebesség köztudottan fontos rangsorolási szempont a Google-nél, hiszen közvetlenül kihat a felhasználói élményre (UX), amiből a keresőóriás természetesen igyekszik a lehető legkiválóbbat biztosítani keresői számára.

Tovább

Twitter marketingt stratégia hoteleknek

Twitter marketing tippek szállodáknak, amik tényleges eredményeket hoznak

2018-08-23 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Aki csak egy kicsit is képben van az online branding kérdésével napjainkban, az nagyon is jól tudja, hogy a közösségi médiumok nem csak egy márka online hírnevét segítik megerősíteni, de fontos csatornát biztosítanak a márkák és ügyfeleik közötti kommunikációhoz is. Ha üdülő- vagy szállodatulajdonosként (vagy marketinggel megbízott munkatársként) neked is ez a célod, akkor a Twitter a neked való közösségi platform.   Nagyjából minden második Twitter felhasznló követ valamilyen márkát a platformon, ami durván 150 millió embert jelent. Ha képes vagy meghódítani a Twittert, és kihasználni annak minden funkcióját, akkor több forgalmat terelhetsz webhelyedre, fokozhatod ügyfeleid márkahűségét, és hozzájárulhatsz márkád előrehaladásához.

Tovább



Twitter marketing a gyakorlatban, Twitter stratégia

Amit egy marketingesnek tudnia kell a Twitterről

2018-08-16 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A Twitter több szempontból is ideális marketingplatformnak számít. Nem elég, hogy több mint 300 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ezen felhasználók jó részét a fiatalabb korosztályok teszik ki, akik a jelen és a jövő fogyasztóbázisát képviselik. A platform végtelenül egyszerűvé teszi a regisztrációt magánszemélyek és márkák számára is. Hogy mennyire hatékonyan alkalmazod majd a Twitter által kínált eszközöket márkád profiljának népszerűsítésére már egészen más kérdés. Ha nem csak csatlakozni szeretnél a versenyhez, de fel is szeretnél zárkózni a mezőnyhöz, és ki is tervezel tűnni abból, akkor egy hatékony Twitter stratégiára lesz szükséged.

Tovább

Influencer marketing 2018

Amit egy marketingesnek 2018-ban az influencer marketingről tudnia kell

2018-08-16 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Az olykor befolyásmarketing néven is emlegetett influencer marketing az elmúlt évek egyik legnépszerűbb marketingtrendjévé nőtte ki magát, és egyre több márka csatlakozik az online hírességeken keresztül hirdetők táborához.   A marketing ezen ágazata azonban egy kétélű fegyver, és nem óvatlan egy márka botlott már el a saját lábában önhibából, vagy egy influencer figyelmetlenségének köszönhetően. A következőkben igyekszünk egy olyan útmutatót prezentálni, amely néhány konkrét példán keresztül mutatja be ezeket a szerencsétlen eseteket, hogy mások hibáiból tanulva elkerülhesd ezeket marketingstratégiád tervezése és kivitelezése alatt.

Tovább


Google Search Console béta: ezeket az újításokat adja nekünk az új verzió

Ismerd meg a Google Search Console béta verzióját!

2018-08-14 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Webmesterként bizonyára hallottál már a Google Search Console nevet viselő ingyenes eszközéről. A valaha Webmaster Tools néven futó online felület 2015 májusa óta még fontosabb szerepet kapott a webhelytulajdonosok munkakörében, hiszen egy átfogó képet mutat arról, hogy a felhasználók hogyan jutnak el a felületen kezelt webhelyekre a Google-on keresztül. A Search Console egy (vagy több) webhely organikus működésének központja – így ha valódi eredményeket szeretnél elérni a Google-ben, a keresőoptimalizálás elvégzéséhez elengedhetetlen ez az eszköz!

Tovább



<< < 2/8 > >>

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!