Közösségi média marketing alkalmazások: Legjobb alkalmazások online marketing stratégiád fellendítéséhez

Közösségi média marketing alkalmazások, amiket mindenkinek érdemes kipróbálnia


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Az internet és az okostelefonok elterjedése lehetőséget adott számunkra arra, hogy bárhol, bármikor foglakozhassunk online feladatainkkal. Ide tartoznak természetesen azok a közösségi média marketing feladatok is, amelyek minden valamirevaló cég digitális marketing stratégiájának részét képezik. Fontos azonban, hogy mindehhez a megfelelő eszközök álljanak rendelkezésedre, amelyekkel hatékonyan, kényelmesen, akadálymentesen végezheted munkádat.

 

Ezek az eszközök különféle közösségi médiás alkalmazások formájában jelennek meg.  Ideje tehát megismerkedni néhány olyan közösségi médiás eszközzel/alkalmazással, amikért online marketingesként te is rajongani fogsz!
 

Iconosquare

Az Iconosquare azok számára lehet igazán hasznos, akik sokat foglalkoznak Instagram fiókjukkal, és szeretnék egy átláthatóbb felületen kezelni bejegyzéseiket, jelenlétüket, és stratégiájukat. Az elsődleges funkció a tartalomütemezés, de kezelhető több fiók, illetve optimalizálási és analitikai funkciók is rendelkezésre állnak. Az alkalmazás továbbá lehetővé teszi a hashtagek és más tartalmak elmentését is.

 

BeLive.tv

Az élő videót mind a felhasználók, mind a különböző platformok algoritmusai előnyben részesítik. A különböző márkák előszeretettel használnak élő videókat a különböző pillanatok, vagy kulisszatitkok megosztására. A BeLive.tv alkalmazása több nagyon hasznos funkciót is hozzáad az egyébként legtöbb platformon használható élő videózáshoz, mint például az egyéni, márkás kereteket, vagy az osztott képernyős, interjúszerű közvetítést.

 

Smarp

Ahogy a közösségi algoritmusok egyre kevesebb márkás tartalmat helyeznek előtérbe a felhasználók hírfolyamain, úgy egyre nehezebbé válik az emberek elérése a közösségi médián. Ennek köszönhetően a felhasználók közötti megosztások egyre fontosabb szerepeket kapnak a márkák tartalomterjesztési stratégiáiban. Ha szeretnéd, hogy munkatársaid is besegítsenek mindebbe, akkor valahogy egyszerűbbé kell tenned számukra a márkás tartalmak megosztását. Ebben segít a Smarp online munkatárs-kommunikációs alkalmazása.

 

Az alkalmazással minden csapattag válogatott tartalmakat tekinthet meg, publikálhat, vagy akár újakat is javasolhat.

 

Adobe Spark Post

Bizonyos tartalomtípusokat meglehetősen nehéz előállítani, ha nincs az ember előtt egy ehhez megfelelő platform és eszközkészlet. Ilyenek például a mutatós grafikák – különösen az animáltak. Az Adobe Spark Post segít, hogy ezeket akár telefonoddal is elkészíthesd.

 

Persze az alkalmazás nem fog helyettesíteni egy tehetséges designert, de remek sablonokat, intelligens designfunkciókat, és animációkat kínál azok számára, akik szeretnének valami egyszerűt, de mutatóst alkotni telefonjukkal.

 

Slack

Mint azt már fentebb említettük, nagyon fontos, hogy csapatod többi tagját is bevonhasd márkád közösségi tevékenységeibe. A frissítések, visszajelzések és általános kommunikáció lebonyolítására egy megfelelő platformra lesz szükségetek. A Slack pontosan ezt kínálja – kiegészítve néhány intelligens értesítés és részletes keresés funkcióval.

 

Anchor.fm

Az Anchor.fm egy hangrögzítő alkalmazás, ami ideális kisebb podcastek, élő hangos közvetítések, és egyéb hangalapú tevékenységek lebonyolítására. Készíthetsz vele különálló, vagy közvetlenül a közösségi médiára feltölthető hanganyagokat is.

 

Facebook Ads Manager

Aki tisztában van a Facebook jelenlegi helyzetével, az jól tudja, hogy a közönség elérése érdekében muszáj némi pénzt fektetni a platform hirdetéseibe. Ha napi szinten foglalkozol Facebook hirdetéseiddel, akkor jó hírünk van – a platform hirdetéskezelője alkalmazás formájában is létezik, és lényegében egy kampány minden része kezelhető róla.

 

Boomerang

A Boomerangok a GIF animációk, képek, és videók kombinálásával lényegében saját tartalomtípusukká nőtték ki magukat. Az Instagramhoz fejlesztett alkalmazás segít igazán egyedi multimédiás tartalmakat létrehozni, és használata is igen szórakoztató.

 

Trello

A Trello mobilalkalmazás azok számára lesz hasznos, akik a szolgáltatás asztali verzióját is használják csapatmenedzsment céljából. Az alkalmazás lehetővé teszi az éppen futó közösségi kampányok nyomon követését, a frissítések kiküldését a csapattagok számára, de azt is láthatod, hogy ki min dolgozik. Külön érdekesség, hogy offline módban is lehet dolgozni vele.

 

Anders Pink

Az Anders Pink egy sokoldalú alkalmazás, de első sorban afféle közösségi média őrszemként érdemes gondolni rá. Az applikáció megmutatja, hogy közösségi követőid milyen témák és cikkek iránt mutattak érdeklődést. Tartalmaidat ezen érdeklődési körök alapján terjesztheted azoknak a felhasználóknak, akik érdeklődhetnek irántuk.

 

Snapseed

Ha rendszeresen osztasz meg fényképeket a közösségi platformokon, akkor érdemes szerezni egy olyan eszközt, ami segít megszerkeszteni őket is okostelefonod segítségével. Itt lép színre a népszerű Snapseed, ami egy fejlett, de mégis egyszerűen használható fényképszerkesztő alkalmazás. Segítségével akár egészen finom változtatásokat is végezhetsz képeiden, hogy a lehető legszebb állapotukban oszthasd meg őket követőiddel.

 

Google Analytics

Habár nem egy közvetlenül közösségi kategóriájú alkalmazás, a Google Analytics minden online marketinges és webhelytulajdonos számára nélkülözhetetlen. Az Analytics természetesen azt is megmutatja, hogy hány felhasználó érkezett közösségi forrásból webhelyedre, és segít felmérni, hogy milyen hatása érezhető ott közösségi tevékenységeidnek.

 

CoSchedule

A CoSchedule egy közösségi média kezelő alkalmazás, ami lehetőséget nyújt marketingnaptárad áttekintésére. Segítségével egyszerűen ellenőrizheted és szerkesztheted előre időzített közösségi bejegyzéseidet. A mobilalkalmazásból még az Instagramra is lehet időzíteni, amelyet nem minden alkalmazás engedélyez.

 

IFTTT

Az IFTTT alkalmazása segít különböző online szolgáltatásokat és eszközöket összekötni egymással, és automatikus feladatokat készíteni ezekhez. Ha alaposan megtanulod kezelni, és beépíteni hétköznapi teendőidbe, akkor rengeteg időt spórolhatsz meg vele.

 

Amplifr

Az Amplifr közösségi média ütemező eszköze mesterséges intelligencia segítségével könnyíti meg közösségi tevékenységeidet. Az alkalmazás igyekszik megjósolni, hogy melyek a legideálisabb időpontok a bejegyzések posztolására, és segít újra felhasználni a korábban legjobban teljesítő tartalmakat.

 

Ripl

A Ripl a multimédiás anyagok előállítását könnyíti meg. Az alkalmazás első sorban megosztható, professzionális közösségi médiás videókra és animált grafikákra lett kiélezve. A számtalan sablonnak köszönhetően nem kell a kezdeti lépésekkel vesződni, és még a bejegyzések aktivitását is nyomonkövetheted az alkalmazáson belül.

 

Restream.io

Egy másik élővideó-közvetítő alkalmazás, amivel egyszerre több platform közösségét is megcélozhatod. A Restream.io előnye, hogy több platformra is képes egyszerre élő videót közvetíteni.

 

Mention

A Mention az egyik legnépszerűbb közösségi figyelőeszköz, ami segít nyomonkövetni, hogy a közösségi médián mit mondanak az emberek márkádról, termékeidről, versenytársaidról, vagy éppen rólad. A mobilalkalmazás lényegében ezt a funkcionalitást helyezi egy okostelefonba.
 



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!