Instagram trendek utazási márkáknak: Így hódítsd meg a közösségi platformot!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

4 felkapott Instagram trend utazási márkáknak 2019-re


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Vizuális jellegéből adódóan csak idő kérdése volt, hogy az utazási márkák felfedezzék az Instagramban és aktív felhasználóbázisában rejlő lehetőségeket, és míg a Facebook botrányt botrányra halmoz, képmegosztó „kistestvére” egyre népszerűbbé válik.

 

Több mint egymilliárd aktív felhasználójával az Instagram a világ harmadik legnépszerűbb közösségi hálózata (a Facebook és a YouTube mögött), azonban aktivitásban toronymagasan kiemelkedik minden másik platform közül. Ha 2019-ben szeretnéd elérni, és aktivizálni közönségedet, akkor nem kérdés, hogy hol a helye márkádnak.

 

De mit hoz 2019 azoknak, akik az Instagramon próbálnak szerencsét? Mire kell odafigyelniük az utazási márkáknak, amelyek szeretnének növekedni és terjeszkedni ezen az érdekes, felkapott platformon? Íme az év legfontosabb Instagram marketingtrendjei!
 

Foglalás az Instagramon


A Facebook oldalakon már évek óta elérhető a vásárlás funkciót, de nem sok márka használja azt, és egyébként is nagyon kevés felhasználó él a lehetőséggel. A funkció egy ideje már az Instagramon is jelen van, és a különböző divat- és szépségápolási márkák egész látványos sikereket értek el, ami kétségtelenül a platform vizuális jellegének köszönhető.

 

 

Szerencsére az utazással foglalkozó márkáknak sincs hiányuk a vizuális tartalmakból, és csak idő kérdése, hogy az utazni vágyók ne csak ötletgyűjtés céljából érkezzenek az Instagramra, hanem konkrét foglalási szándékkal.

 

 

 

 

Az easyJet alkalmazása például lehetővé teszi, hogy a felhasználók egy kép alapján (ami akár egy Instagramban készített képernyőfotó is lehet) megkeressék, hogy hol készült az adott fotó, és máris foglalási lehetőségeket kínál nekik.

 

 

2. Kiterjesztett valóság szűrők a történetekben


A kiterjesztett valóság (augmented reality, azaz AR) szűrők nem számítanak újdonságnak az Instagram történetekben, de nem sok márka foglalkozott velük. Ahogy azonban egyre több felhasználó foglalkozik a történetekkel (naponta durván 400 millióan), és oszt meg magáról valamilyen mókás képet, a szemfüles márkák is kezdik felfedezni az egyéni szűrőkben rejlő lehetőségeket.

 

 

Az ilyen saját AR szűrők segítségével temérdek márkás felhasználói tartalmat lehet összegyűjteni, ami valójában minden márka számára hasznos eszközökké teszi a történeteket. Itt van például Rihanna saját AR, szűrője, amely az éves Diamond Ballt és a Clara Lionel Alapítványt népszerűsíti.

Rihanna Instagram story

 

3. „Instagramolható” termékek, úti célok


Egy márkás hashtag egyetlen márka közösségi médiás stratégiájából sem hiányozhat, de ennél sokkal többet tehetsz, hogy népszerűbbé, „megoszthatóbbá” tedd kínálatodat az Instagramon.

 

 

Egyre több célállomás és egyéb utazási márka igyekszik az élmény részévé tenni az Instagramozást. Ezt a különböző helyeken más és más kreatív módszerekkel oldják meg. Vannak éttermek, ahol „Instagram falakat” alakítanak ki, míg néhány szálloda Instagram sarkokat készít, ahol a látogatók fényképezkedhetnek és osztogathatják képeiket.

 

 

Az Auberge Paradis Bleu szálloda például igyekezett minél Insta-érettebbé tenni nyilvános helységeit (nyilvános konyha, közös nappali, stb.), hogy minden apró részlet egy új fotóért kiáltson azokon a helyeken, ahol sok vendégük fordul meg.

 

 

4. Hirdetések a történetekben


Kétségtelen, hogy a történetek funkció tovább bővül majd az elkövetkezendőkben, több funkciót, lehetőséget kínálva mind a felhasználóknak, mind a márkáknak. A történetek már most nagyon népszerűek, és az Instagram nagyon is jól tudja, hogy ebben rengeteg pénztermelési lehetőség rejlik – ez számunkra is egyértelművé válik, ha megnézzük a 2018 végén publikált statisztikákat az Instagram történetekről:

 

IG statisztika

 

 

A kék oldalon azt látjuk, hogy az Instagram mekkora részét teszi ki a Facebookon elköltött hirdetési összegeknek, a zöld oldal pedig azt, hogy mekkora részét teszik ki a történetek az Instagramra költött hirdetési összegeknek.

 

 

Röviden: a márkák egyre többet költenek az Instagram hirdetésekre, és költségvetésük egyre nagyobb részét fordítják az Instagram történeteire. Nem kérdés tehát, hogy a Facebook számára igazi aranybánya az Instagram, és hogy 2019-ben is rengeteg új funkcióra számíthatunk mind a történetekben, mind az alkalmazás egyéb részein is!
 

 



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!