Online marketing cikkek

Online marketing cikkek

Újdonságok, hírek, esettanulmányok


Oszd meg!   

AdWords hirdetési tippek

Tippek a hatékony AdWords hirdetéshez, amiket neked is ismerned kell

2018-05-15 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Mára már talán evidensnek tűnik, hogy az online élmények nagy része egy egyszerű kereséssel indul. Ez a keresés azonban legfeljebb csak a felhasználó számára egyszerű – a láthatóságért versengő online marketingesek valójában ádáz küzdelmet vívnak a színfalak mögött a felbecsülhetetlen értékű kattintásokért. Ha szeretnéd márkádat láthatóbbá tenni a kereső felhasználók számára, akkor érdemes elgondolkodni a fizetett, vagyis PPC (pay-per-click) hirdetéseken is. Erre a legjobb lehetőségeket a Google AdWords biztosítja, ami amennyire hatékony, annyira összetett is, főleg a kezdő hirdetők számára. A sikeres online kampányolás érdekében összegyűjtöttünk néhány tippet, amelyek kifejezetten AdWords felhasználóknak szólnak. Lássuk is őket!  

Tovább

Facebook hirdetés szövegek írása hatékonyan

Hatékony Facebook hirdetések? Mutatjuk, hogy érdemes megírni őket!

2018-05-09 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Facebookon az elmúlt hónapokban egyre nehezebb érvényesülniük az oldalaknak: az organikus elérések száma csökken, és minden jel arra utal, hogy a világ legnagyobb közösségi hálója igyekszik a fizetett hirdetések irányába terelni azokat a cégeket és vállalkozókat, akik szeretnék tartalmaikat minél nagyobb közönség elé eljuttatni.   Hirdetéseket készíteni lényegében bárki tud a Facebookon, ugyanis a platform felülete nagyon egyszerűvé teszi a folyamatot. Azonban nem mindegy, hogy egy hirdetés jól konvertál-e, vagy csak idő és pénzkidobás az elkészítése és futtatása. Természetesen a hatékonyság több tényezős dolog, de nagyban közrejátszik, hogy hogy írod meg hirdetésed szövegét! Most ehhez nyújtok Neked gyakorlati...

Tovább


Mitől lesz hatékony egy landing page?

Mitől lesz hatékony egy landing oldal?

2018-05-02 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A digitális marketing világában soha nem látott verseny folyik az ügyfelek figyelméért. Azonban a figyelemfelkeltés még csupán fél siker, hiszen valahogy meg is kell győzni arról az embereket, hogy a te termékeidet válasszák a versenytársak kínálata helyett.   Itt lépnek színre a landing oldalak, amelyek sok cég számára az online marketing nélkülözhetetlen eszközeivé váltak. A landing oldalak lényegében lehetővé teszik az ügyfeleknek, hogy jobban megismerkedhessenek egy termékkel (vagy szolgáltatással), mielőtt meghoznák döntésüket. Ez a meggyőzés általában a termék előnyeinek és értékeinek kiemelésével történik, amelyet a landig oldalon kommunikálunk. Persze egy landing oldalnak rengeteg olyan része van, ami...

Tovább


Éttermi marketing tippek

Éttermi marketing tippek - amik nélkül el se indítsd online marketinged!

2018-05-02 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Ahogy egyre több étterem nyílik egy településen vagy városrészben, úgy a különböző létesítményeknek egyre keményebben kell dolgozniuk azért, hogy megnyerjék vendégeiket. Ha a te éttermeden is érződik ez a hajtás, akkor íme néhány tipp, amivel egyszerűbbé teheted marketingtörekvéseidet!

Tovább


Online marketing tippek kezdő vállalkozások számára

Online marketing tippek kis cégeknek, a zökkenőmentes elindulásért

2018-04-27 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Sosem volt könnyű dolga a kisméretű cégeknek és vállalkozásonak, pláne, ha az indulást vizsgáljuk. A nagyobb szervezetek és üzleti óriások két kézzel ragadják magukhoz az ügyfeleket, hiszen látszólag végtelen mennyiségű pénzt képesek a marketingbe forgatni. Az elmúlt élvtizedben az online marketingnek köszönhetően talán kissé kiegyenlítettebb a helyzet, hiszen számos olyan csatorna került a vállalkozók kezébe, amiken keresztül a potenciális ügyfelek ezreit érhetik el – jóval többet, mint eddig bármikor.  

Tovább

Keresőoptimalizált honlap hotelek és szállodák részére

Ennyit lendít a szállodád online marketingjén egy keresőoptimalizált honlap

2018-04-27 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Ma már senkinek sem kell bemutatni az online marketing jelentőségét és komplexitását. Ugye Neked sem? A Google találati listájának előkelő helyeiért folyó verseny egyre nagyobb, hiszen jól tudjuk, mennyit számít egy vállalkozás esetében, hogy a potenciális vevők könnyedén rátaláljanak. Mindez egy keresőoptimalizált honlap nélkül soha sem valósulhat meg maradéktalanul.

Tovább



Turizmus marketing trendek 2018 - A legfontosabb trendek a szállodamarketing területén

Szállodamarketing trendek 2018-ban, amiket nem hagyhatsz ki a stratégiádból

2018-04-27 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A vendéglátás- és szállodamarketing világa is szürreális tempóban fejlődik, az érvényesüléshez pedig kőkeményen lépést is kell tartanunk azokkal. Ahhoz, hogy a konkurenciát lekörözve elérhessük a felhasználókat, és belőlük vendégeket konvertálhassunk, ismernünk és alkalmaznunk kell a legújabb trendeket.

Tovább

Online marketing az éttermek esetében

Beszéljünk a számokról! Ennyit veszíthet éttermed, ha nincs online...

2018-04-19 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Éttermet vezetsz, és még nem foglalkozol az online marketinggel? Úgy gondolod, hogy az impulzív vásárlási szokások esetében teljesen feleslegesek a direkt marketing eszközök? Egyébként is félsz tőle, hogy az eredmények nem lesznek mérhetőek, és csak vakon tapogatóztok tanácsadóddal az online tér nyújtotta lehetőségek között?   Engedd meg, hogy megválaszoljam Neked ezeket a kérdéseket, és megértessem veled, hogy mekkora tévedésben éltél eddig, ha azt hitted, hogy egy étterem esetében nincs létjogosultsága az online marketingnek. A következő cikkben nem csak általánosságokról, „top10 eszközről” és egyéb megfoghatatlan dolgokról mesélek Neked, hanem egy konkrét étterem online marketing eredményein keresztül mutatom be, hogy a rendszer működik!

Tovább


Google algoritmusváltozás 2018 május

Változott az alapalgoritmus a Google-nél: íme a legfontosabb tudnivalók!

2018-04-19 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Google szakemberei napjainkban nem szeretik megosztani az algoritmusváltozások részleteit. Elmondásaik alapján a rangsorolás módja napról napra, akár több frissítésen esik át – ám 2018 március elején egy olyan, az alapalgoritmust érintő frissítés készül el a keresőóriás háza táján, amelyet hivatalos közleményben is lehozott a cég.   Természetesen azonban azt, hogy pontosan mit is takar ez az algoritmus frissítés, nem árulták el. A szakmán belül folynak a találgatások és kísérletek: mi pedig összefoglaljuk számodra amit eddig tudunk, hogy felvehesd a versenyt a változásokkal – és esetleg a Téged megelőző konkurensekkel is!

Tovább



<< < 2/5 > >>

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!