Egészségügyi online marketing: online marketing szolgáltatás, online marketing stratégia kialakítása egészségügyi cégek részére.

Egészségügyi marketing egészségügyi szolgáltatók részére

Ajánlatkérés

Egészségügyi marketing komplex stratégiai keretrendszerbe foglalva

Ahogy ma már minden cégnek és vállalkozásnak, úgy az egészségügyi szolgáltatóknak is meg kell erősíteniük online jelenlétüket a célközönség érdekében. Mit csinál egy átlag ember, ha problémája akad, vagy egészségügyi gonddal küzdd? Első lépésként online próbál információkat gyűjteni, utánajár a különböző megoldásoknak és lehetőségeknek.

 

Az egészségügyi marketing módszereinek és eszközeinek helyes használatára és alkalmazására az egészségügy területén tevékenykedőknek is, így az egészségügyi intézményeknek, gyógyszergyáraknak, magánpraxisoknak, egészségügyi civil szervezetnek is szükségük van. Legyen az egészségügyi szolgáltatás egy sebészeti beavatkozás, vagy szűrővizsgálat, meg kell találnunk a megfelelő csatornákat a marketing kommunikációhoz, és ki kell használnunk az azok nyújtotta lehetőségeket. Ehhez azonban legalább olyan speciális tudásra van szükség, mint amilyen speciális maga az egészségügy területe. Sok évnyi tapasztalatunkat a legnagyobbakkal való közös munka során szereztük, dolgoztunk a GSK, az Abott, a 77 Elektronika, és számos egyéb egészségügyi vállalat marketing kommunikációjának kialakításában és megvalósításában.

 

Egészségügyi marketing a gyakorlatban

Pontosan tudjuk, hogy egy egészségügyi szolgáltatónak milyen nagy mennyiségű, szigorú törvényi szabályozásnak kell eleget tennie, nem csupán a hétköznapokban, de a kommunikáció kiemelt területein is. Éppen ezért fektetünk kiemelt figyelmet arra, hogy ezeknek maximálisan megfelelve alakítsuk ki online marketing stratégiánkat is, ami segítséget nyújt az egészségügyi fejlesztések és kutatások nagy tömegekhez való eljuttatásában is. Magas szakmai tapasztalattal támogatjuk az egészségpiaci tevékenységek sikerességét már a kezdetektől, stratégiai alapot biztosítunk induló magánpraxisok, már működő szolgáltatók számára is. 

 

2006 óta tevékenykedünk az egészségügyi online marketing területén, nem csupán a legújabb trendeknek, de kutatásaink eredményének megfelelően állítunk fel átfogó online marketing stratégiát, amelyet a gyakorlatban is megvalósítünk az egészségügy területein tevékenykedő ügyfeleink esetében. 

 

Költséghatékony egészségügyi marketing

Az egészségügyi szolgáltatók célcsoportjának egy részét biztosan a páciensek alkotják, akik komoly összegeket költenek el egészségük megőrzése vagy visszaszerzése érdekében. Ez azonban nem függ össze azzal, hogy egészségügyi szolgáltatóként is irreálisan magas összegeket költsünk el fizetett hirdetésekre, hiszen az online marketing nem csupán ebből áll. Az egészségügy piacán is eredményorientált, komplex stratégia felállítására van szükség az eszközök megfelelő kezelésével, amelyet nem csupán megtervezünk, de a gyakorlatban is megvalósítunk. Kérdj ajánlatunkat, a tervezéstől a megvalósításig biztosítjuk számodra az egészségügyi online marketinget!

 

 


Oszd meg!   



Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Google Search Console használata kezdőknek - alapvető beállítások és elemzések, amelyekkel növelheted weboldalad teljesítményét

Google Search Console alapok - így használd a Google ingyenes eszközét...

2018-05-17 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Google eszköze, a Webmaster Tools ma már Search Console néven ismert – a névváltozáson túl azonban számos lehetőséggel is bővült az eszköz 2018-ra. Ezeket az új elemzési lehetőségeket, adatokat Neked is ismerned kell, ha szeretnéd, hogy weboldalad a legjobb teljesítményt nyújtsa a keresőoptimalizálásban!   Alábbi cikkünkbe összefoglaljuk a legújabb trükköket a Search Console-ban, amelyek segítségével ellenőrizheted a legfontosabb adatokat, olyan adatokat amelyekről esetleg már elfeledkeztél és amelyek lehetővé teszik hogy folyamatosan monitorozd weboldalad azon tulajdonságait, amelyek befolyásolhatják a keresési listán való megjelenésed, eredményed.

Tovább

5  hatékony SEO tipp 2018-ra

Célozd meg a Google találati lista első helyeit - Forgalommágnes SEO tippek...

2018-05-15 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Lehetsz a világ legtehetségesebb tartalomírója, ha tartalmaid nem kerülnek a felhasználók szeme elé, akkor lényegében feleslegesen töröd magad a világklasszis cikkek írogatásával. Itt lép színre a keresőoptimalizálás, ami nem csupán a tartalmak láthatóságát segít javítani a kereső felhasználók számára, hanem ezzel lehetővé teszi azt is, hogy ezek a tartalmak azt a forgalmat (és profitot) generálják, amire hivatottak is. A SEO ugyanakkor egy állandóan változó terület, vagyis az elmúlt évek optimalizációs technikái ma már nem feltétlenül hatékonyak. Sőt, némelyik többet árt, mint használ!  

Tovább

AdWords hirdetési tippek

Tippek a hatékony AdWords hirdetéshez, amiket neked is ismerned kell

2018-05-15 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Mára már talán evidensnek tűnik, hogy az online élmények nagy része egy egyszerű kereséssel indul. Ez a keresés azonban legfeljebb csak a felhasználó számára egyszerű – a láthatóságért versengő online marketingesek valójában ádáz küzdelmet vívnak a színfalak mögött a felbecsülhetetlen értékű kattintásokért. Ha szeretnéd márkádat láthatóbbá tenni a kereső felhasználók számára, akkor érdemes elgondolkodni a fizetett, vagyis PPC (pay-per-click) hirdetéseken is. Erre a legjobb lehetőségeket a Google AdWords biztosítja, ami amennyire hatékony, annyira összetett is, főleg a kezdő hirdetők számára. A sikeres online kampányolás érdekében összegyűjtöttünk néhány tippet, amelyek kifejezetten AdWords felhasználóknak szólnak. Lássuk is őket!  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!