Facebook élő bejelentkezés cégek számára is elérhető és hatékony


Miért ennyire népszerű a Facebook "Élő bejelentkezés" funkciója

Az élő bejelentkezések, közvetítések és videók néhány platformon már évek óta elérhetőek, népszerűségüket azonban a Facebook hozta meg, amikor az 2016-ban minden felhasználójának elérhetővé tette, hogy okostelefon segítségével bárhol és bármikor élőben bejelentkezhessen videó formájában. 

Facebook élő bejeletkezés

2014-ben Mark Zuckerber úgy nyilatkozott, hogy öt éven belül a Facebookon a videók lesznek túlnyomó többségben. Mindent meg is tesznek annak érdekében, hogy a márkák és a felhasználók a videós tartalmak készítését és megosztását részesítsék előnyben. Ezt a célt szolgálja az élő bejelentkezés is, melyet úgy tűnik a hírcsatornában megjelent tartalmak között előrébb sorol a Facebook algoritmusa is. 

A Facebook felhasználók átlagosan 3-szor tovább nézik az élő bejelentkezéseket, mint a nativ videókat.  Ezt az adatot ismerve egyértelművé válik, hogy a cégeknek  rövid időn belül elengedhetetlen eszközévé kell hogy váljon az élő bejelentkezés. Nem csak ismertséget, nézettséget, látogatottságot lehet az élő videókkal növelni, hanem az elköteleződést is erősíthetjük.

Miért szükséges használni az Élő bejelentkezést tehát?

Az élő közvetítés egy fantasztikus módja annak, hogy kapcsolatba léphessünk a rajongókkal, követőkkel. Az egyik leghatékonyabb kommunikációs megoldás. Kihangsúlyozzuk mégegyszer, hogy egyelőre a Facebook is előrébb sorolja a hírfolyamban az élő bejelentkezéseket a többi tartalommal szemben, tehát elérése is magasabb lesz. A fogyasztók egyre inkább a közösségi médiát használják információ szerzésre a hagyományos eszközök helyett, mely szintén az élő videók népszerűségét növeli.

Néhány tipp a tökéletes bejelentkezés megalkotásához

1.    Nem kell forgatókönyvet írni a bejelentkezéshez, de gondold át, hogy mit szeretnél.
2.    Gondold át, be tudsz-e építeni a bejelentkezésbe olyan elemeket, amelyek cselekvésre fogják ösztönözni a nézőket. 
3.    Ne feledkezz meg arról, hogy a bejelentkezés alatt hozzászólások, kommentek jelennek meg. Ha tudsz, reagálj.
4.    Biztosítsd az erős internet kapcsolatot (4G vagy Wifi). Ha a jel nem elég erős a „Élő video” gomb szürke lesz és nem jöhetet létre a bejelentkezés.
5.    Mivel a videod élő, nem biztos, hogy minden érdeklődő annak kezdete óta nézi azt, tehát igyekezz informálni az újonnan csatlakozókat.

 


Online marketing ügynökségi szolgáltatások

Havidíjas online marketing tanácsadás

Online marketing és PR tanácsadás kis- és középvállalkozásoknak Olyan kis- és középvállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozását  és annak megvalósítását vállaljuk, akik nem vagy nem megfelelően használják ki az internetben...

Online marketing audit és stratégia kialakítása

Ha arra kérsz, keresőoptimalizáljuk oldaladat, ne kérd, nem tesszük! Ha arra kérsz, vezessük közösségi média oldalaidat, ne kérd, nem tesszük! Nem azért, mert finnyásak vagyunk, hanem azért, mert komplex online marketing stratégia nélkül nem érdemes...

Cégre szabott online marketing oktatás

Világszerte a cégeknek fel kell ismerni, sőt lépést kell tartani azzal, hogy olyan online marketing eszközök, mint például a közösségi média kommunikáció vagy PR megjelenések az eddiginél sokkal nagyobb mértékben képesek befolyásolni a fogyasztók...

Online marketing képzések és tanfolyamok

Online marketing tanfolyamok – kinek ajánljuk képzéseinket? Vajon Neked való online marketing tanfolyamaink egyike? Átadott ismereteinket mindenki tudja hasznosítani, aki munkája során bármely módon találkozik az online marketing eszközeivel, felületeivel....

Rólunk

Kik vagyunk mi?

Cégünket Máté Balázs vezető online marketing tanácsadó, egyetemi oktató alapította azzal a céllal, hogy a digitális világban eltöltött közel két évtizedes tapasztalatának segítségével, több tucat multinacionális vállalat és több száz KKV online marketig kommunikációs startégiájának tervezése és kivitelezés  alapján megbízóinak iparáguk leghatékonyabb digitálsiu marketing stratégiáját dolgozza ki.  Mára egy 14 fős, a digitális világ teljes szegmensét lefedő csapattá nőtte ki magát az 1998-ban elindult kezdeményezés. 

Miért más az MP, mint a többi online marketig ügynökség?

A Marketing Professzorok online marketing ügynökség szakemberei nem csak elméleti tudással rendelkeznek. Több éves tapasztalattal hátunk mögött tudjuk miről beszélünk, amikor azt mondjuk, online marketing. Mi nem ügyfeleinken kísérletezünk. Több, saját fejlesztésű honlapunk (11 online újság, több milliós olvasótáborral, 210 kísérleti tesztoldal) és hozzá kapcsolódó közösségi média felület (több, mint 2 millió Facebook rajomgó saját kezelésben) segíti kutatásainkat, melyekből leendő ügyfeleink profitálnak. 

Hogyan dolgozunk? Digitális marketing ügynökségi szolgáltatások A-Z-ig! 

Soha nem vállalunk részfeladatokat. Soha nem dolgozunk vaktában. Marketing audit keretében megismerjük a cégedet, felmérjük a piacot, megismerjük az alkalmazott marketing eszközeidet és azok hatékonyságát. Ezt követően kidolgozzuk a számodra legmegfelelőbb online marketing stratégiát. A tervezést követően, ha kéred, az elfogadott online marketing stratégiát teljeskörűen, vagy munkatársaiddal együttműködve megvalósítjuk és az eredményeket folyamatosan mérjük. 


Online marketing cikkek


Hogyan válasszunk magunknak online marketing ügynökséget?


Manapság az ember minden feladatkörre talál magának marketing ügynökséget. Sok ügynökség kiváló szolgáltatásokat kínál, az őket alkalmazó cégek pedig hajlamosak több munkával ellátni őket, mint amennyivel érdemes lenne. Ennek egyrészt az a következménye, hogy az ügynökség képtelen minden ígéretet teljes mértékben betartani, másrészt pedig a megbízó cégnél az egész marketing részleg tönkre mehet egy ilyen rossz döntés miatt. Végül senki nem jár jól.

Mi az a Long tail SEO és hogyan használjuk


A long tail SEO (magyarul: hosszú farok SEO) egy olyan technika, amely nagyon specifikus keresési kifejezéseket céloz meg. Ezek a kifejezések általában több, mint 3 szóból állnak, és ritkaságuknak köszönhetően sokkal könnyebb jó helyezést elérni velük.

Kedvezményt adni vagy nem adni?


Nagyon régi kérdés, hogy vajon jó stratégia a kedvezményes értékesítést választani. Ez egy játék, aminek vannak győztesei és vesztesei is. Vajon rontja-e egy márka imázsát az, ha olcsóbban lehet hozzájutni a termékeihez egy olyan világban ahol egyre többen fizetnek egyre többet pusztán a márkanévért? Vajon vásárlókat vesztünk azzal, ha folyamatosan teljes áron kívánjuk értékesíteni a termékeinket? Vajon növeli a márkánk preztizs értékét az, ha folyamatosan magasan tartjuk az árát?

Keresőoptimalizálási tippek, optimalizálási tanácsok 2017-re


Íme néhány egyszerű SEO trükk, amivel nem csak a rangsorban elfoglalt helyeden tudsz javítani, hanem növelheted forgalmadat, közösségi követőid számát és az eladásokat is. 

Belefáradtál a tartalommarketingbe? Nincs ihleted? Adunk néhány tippet, hogy könnyebben menjen!


Úgy érzed nincs már mit posztolnod, nincs miről írnod? Belefáradtál az egyforma képekbe és cikkekbe? Kiégtél és nincs kedved az egészhez? Nos, ez mindenkivel előrfordulhat. Naponta 2 millió blogbejegyzés születik világszerte, 2,4 millió megosztott tartalom a Facebookon ÓRÁNKÉNT… persze hogy néha úgy érezzük, elfogyott, nincs már mit mondani. Folyamatosan értékes tartalmat gyártani nehéz. Adunk néhány tippet, hogy mégis könnyebb legyen.   

Milyen a jó Facebook oldal, avagy mit akarnak valójában a felhasználók?


A cégekeknek és a Facebook oldalért felelős munkatársaknak képesnek kell lenniük a rajongók helyzetébe képzelni magukat. Abban a pillanatban, amikor a célközönségedként fogsz tudni gondolkozni, rájössz, mire vágynak, mire van szükségük, mi fog nekik tetszeni. Ezeket ismerve ki lehet alakítani egy hatékony Facebook kommunikációs stratégiát. 


Online marketing ügynökségi referenciák

Pontvelem.hu
77 Elektronika
Abbott
Akadémia klub
Alfatours
Alpinbike
BBS Trend Bútoripari KFT
Biztonság guru
Bohém étterem
Bond Rt
BRKLYN
Dunyha étterem
Gólvonal bisztró
EFEB Felnőttképzés OKJ szakmai tanfolyamok Budapesten
GSK
Indi-Go
Junior Vendéglátó Zrt
Kidbútor
MVM Ovit
Nelson Flotta
New York Cafe
Novetex matrac
Pannon Yacht
P'art Café
Pannon Kincstár
Puskás pancho
Kékharmónia
Spider
Symbol étterem
Számalk
Terra Herba
Tóterasz
Felcsiki Turbo
Kék harmónia
Városliget Cafe
Városliget rendezvény
Wannabee

Kapcsolat

Komplex online marketing ügynükség – Marketing és PR tanácsadás 

15 éves tapasztalattal rendelkezünk az online marketing területén. Komplex online marketing tanácsadást nyújtunk, melybe többek között a keresőoptimalizált honlapkészítés, keresőmarketing, pr tanácsadás, média vásárlás, kreatív anyagok elkészítése, közösségi média marketing, CPC alapú hirdetés kezelés tartozik . Hosszú távú együttműködés esetén a marketing stratégiában meghatározott rendszeres feladatok mellett, személyes tanácsadást és konzultációt biztosítunk.

 

Ha szükséged van egy fiatalos, mégis nagy tapasztalattal és naprakész tudással rendelkező marketinges csapatra, vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

Marketing Professzorok Kft.

2100 Gödöllő, Kossuth u. 13. 3./41.

25194535-2-13