Facebook élő bejelentkezés cégek számára is elérhető és hatékony

Miért ennyire népszerű a Facebook "Élő bejelentkezés" funkciója

Az élő bejelentkezések, közvetítések és videók néhány platformon már évek óta elérhetőek, népszerűségüket azonban a Facebook hozta meg, amikor az 2016-ban minden felhasználójának elérhetővé tette, hogy okostelefon segítségével bárhol és bármikor élőben bejelentkezhessen videó formájában. 

2014-ben Mark Zuckerber úgy nyilatkozott, hogy öt éven belül a Facebookon a videók lesznek túlnyomó többségben. Mindent meg is tesznek annak érdekében, hogy a márkák és a felhasználók a videós tartalmak készítését és megosztását részesítsék előnyben. Ezt a célt szolgálja az élő bejelentkezés is, melyet úgy tűnik a hírcsatornában megjelent tartalmak között előrébb sorol a Facebook algoritmusa is. 

A Facebook felhasználók átlagosan 3-szor tovább nézik az élő bejelentkezéseket, mint a nativ videókat.  Ezt az adatot ismerve egyértelművé válik, hogy a cégeknek  rövid időn belül elengedhetetlen eszközévé kell hogy váljon az élő bejelentkezés. Nem csak ismertséget, nézettséget, látogatottságot lehet az élő videókkal növelni, hanem az elköteleződést is erősíthetjük.

Miért szükséges használni az Élő bejelentkezést tehát?

Az élő közvetítés egy fantasztikus módja annak, hogy kapcsolatba léphessünk a rajongókkal, követőkkel. Az egyik leghatékonyabb kommunikációs megoldás. Kihangsúlyozzuk mégegyszer, hogy egyelőre a Facebook is előrébb sorolja a hírfolyamban az élő bejelentkezéseket a többi tartalommal szemben, tehát elérése is magasabb lesz. A fogyasztók egyre inkább a közösségi médiát használják információ szerzésre a hagyományos eszközök helyett, mely szintén az élő videók népszerűségét növeli.

Néhány tipp a tökéletes bejelentkezés megalkotásához

1.    Nem kell forgatókönyvet írni a bejelentkezéshez, de gondold át, hogy mit szeretnél.
2.    Gondold át, be tudsz-e építeni a bejelentkezésbe olyan elemeket, amelyek cselekvésre fogják ösztönözni a nézőket. 
3.    Ne feledkezz meg arról, hogy a bejelentkezés alatt hozzászólások, kommentek jelennek meg. Ha tudsz, reagálj.
4.    Biztosítsd az erős internet kapcsolatot (4G vagy Wifi). Ha a jel nem elég erős a „Élő video” gomb szürke lesz és nem jöhetet létre a bejelentkezés.
5.    Mivel a videod élő, nem biztos, hogy minden érdeklődő annak kezdete óta nézi azt, tehát igyekezz informálni az újonnan csatlakozókat.

 


Oszd meg!   

Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!