Varga Zsanett - Álmaim Otthona szerkesztő

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Varga Zsanett

Közösségi média menedzser, potrálmenedzser

 

Zsanett 2014-ben kezdett cégünknél dolgozni marketing asszisztensként. Senior marketing menedzserek munkáját segítette, több tucat projektbe volt szerencséje betekinteni. Rendszerető és precíz munkavégzésének hála, a projektek melyekben részt vett, gördülékenyen valósultak meg.

 

Hamar kiderült, hogy kiválóan teljesít monotonnak tűnő feladatok ellátásában is. Jelenleg a tartalommarketing és közösségi média marketing területén végez kiemelkedő munkát és segíti a Marketing Professzorok kutatásait ezeken a területeken. Magas szinten kezeli a Google, a Facebook és az instagram analitikai alkalmazásait.

 

Jelenleg az álmaimotthona.hu szerkesztését végzi és közösségi média felületeinek irányításáért felel. 

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Közösségi média algoritmusok

Közösségi média algoritmusok - mik azok és hogyan is működnek?

2019-05-21 Cikkek 1

Kezdő online marketingesek, marketinggel foglalkozó cégvezetők és menedzserek szótárának egyik fontos eleme az “algoritmus frissítés”. A közösségi algoritmusok folyamatosan változnak, fejlődnek, okosodnak, hol az aktuális vállalati érdekeknek, hol az új törvényeknek köszönhetően. Már kidolgozott, megtervezett online marketing stratégiákat képes egyetlen tollvonással keresztül húzni egy-egy ilyen frissítés. A következő útmutató célja röviden összefoglalni mindent, amit manapság egy marketingesnek érdemes tudnia a legnépszerűbb közösségi platformok algoritmusairól!

Tovább

Influencer marketing 2019

Az influencer marketing előnyei és hátrányai

2019-05-17 Cikkek 4

Világszerte márkák ezrei fordítják költségvetésük egyre nagyobb részét az influencer marketingre, az eredmények pedig tisztán bizonyítják, hogy egy jól kitervelt és kivitelezett influencer kampány komoly sikereket hozhat. Ha egy cég képes rátalálni egy számára megfelelő influencerre (vagy „véleményvezérre”), az így keletkező hosszútávú együttműködés fokozott márkatudatossághoz, konverziókhoz, és márkatekintélyhez vezet.

Tovább

Marketing tippek hoteleknek - 2. rész

25 zseniális marketingtaktika szállodáknak a rendezvényszervezők ...

2019-04-30 Cikkek 4

Tartalommarketing, webhely-optimalizálás, közösségi média – ezekről volt szó kétrészes cikksorozatunk első felében a rendezvényszervezők bevonzása kapcsán. Aki még nem látta, az mindenképpen kezdje ITT az olvasást, ez a cikk ugyanis az előző folytatása lesz!  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!