Varga Zsanett - Álmaim Otthona szerkesztő

Varga Zsanett

Közösségi média menedzser, potrálmenedzser

 

Zsanett 2014-ben kezdett cégünknél dolgozni marketing asszisztensként. Senior marketing menedzserek munkáját segítette, több tucat projektbe volt szerencséje betekinteni. Rendszerető és precíz munkavégzésének hála, a projektek melyekben részt vett, gördülékenyen valósultak meg.

 

Hamar kiderült, hogy kiválóan teljesít monotonnak tűnő feladatok ellátásában is. Jelenleg a tartalommarketing és közösségi média marketing területén végez kiemelkedő munkát és segíti a Marketing Professzorok kutatásait ezeken a területeken. Magas szinten kezeli a Google, a Facebook és az instagram analitikai alkalmazásait.

 

Jelenleg az álmaimotthona.hu szerkesztését végzi és közösségi média felületeinek irányításáért felel. 

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

webdesign trendek 2019-ben

A legérdekesebb webdesign trendek 2019-ben

2019-01-21 Cikkek 1

2019 immáron teljes gőzzel zakatol, és egy új év kezdete látványosabbnál látványosabb designtrendeket is ígér. Biztosan te magad is tudnál mondani néhány olyan vizuális jellemzőt, amit látszólag minden második webhely bevetett már. Persze sokuk azért terjedt el – és vált ilyen emlékezetessé – mert pozitív hatásuk volt a felhasználói élményre, vagy egyszerűen csak szebbé tették azt a webhelyet, amin alkalmazták őket.   Ugyan ez az emlékezetesség igaz azokra a webhelyekre is, amik pocsék felhasználói élményt nyújtottak, de most nem ezekről szeretnénk beszélni.  Manapság nem „menő” dolog egyedi, kiváló felhasználói élményt biztosítani a látogatóknak, hanem elvárás. A 2019-es év trendjei...

Tovább

Szállodamarketing tippek 2019 - Turizmusmarketing online

10 vendégmágnes online marketing tipp hoteleknek

2019-01-18 Cikkek 4

Egy szálloda számára manapság a legnagyobb kihívást az elképesztő verseny jelenti. Az utazást tervezőknek soha nem volt annyi szállásopciójuk, mint amennyi most, hiszen az internetnek köszönhetően már nem csak a nagyobb játékosok képviseltethetik magukat, hanem a kisebb egységek is. Ha mindez nem lenne elég, az Airbnb-nek, és hasonló jellegű webhelyeknek köszönhetően a verseny már túlmutat a szállodaiparon is.   Nem csoda tehát, hogy olyan sok hotel és üdülőhely dől be manapság – a marketingesek egyszerűen nem tudnak lépést tartani a versennyel. Ha te is ilyen problémákkal állsz szemben, akkor vess egy pillantást a következő tippekre!  

Tovább

B2B tartalommarketing tippek 2019-re

A legfontosabb B2B tartalommarketing-trendek 2019-re

2019-01-11 Cikkek 4

Ha egy valami fix a digitális marketing világában, az – ironikus módon – a változás. Azok a technikák és trükkök, amiket egy évvel ezelőtt mindenki használt mára már elavultakká válhattak (persze vannak örök kivételek). Nincs ez másképpen a tartalommarketingben sem, ahol minden évben megvan az esély rá, hogy egy új csodatrend jelenik meg, feje tetejére állítva ezzel a tartalomkészítők (és –fogyasztók) világát. Ha szeretnél felkészülni azokra az irányzatokra, amelyek várhatóan a legfontosabbak lesznek idén, akkor vess egy pillantást 2019 legfontosabb B2B tartalommarketing-trendjeire!   A statisztikák a Content Marketing Institute (CMI) 2019-es B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends Reportjából származnak   

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!