Plasztikai sebészeti marketing: Így éld túl a koronavírus idejét

Plasztikai sebészeti marketing: Így éld túl a koronavírus idejét

4 tipp, amikkel plasztikai praxisod túlélheti a koronavírust

Plasztikai sebészként hogyan éld túl a koronavírus időszakát és hogyan állítsd helyre rendelőd forgalmát? Tippjeinkkel segítünk, hogy ismét fellendítsd forgalmad!

Plasztikai sebészeti marketing: Így éld túl a koronavírus idejét

A koronavírus az elmúlt hónapok során az egész világot a térdére kényszerítette. Számtalan cég és vállalkozás került bajba, vagy kényszerült végleg lehúzni a rolót a járvány gazdasági következményei miatt, és ez a helyzet temérdek plasztikai praxis háza táján is.

Ha az optimista énedre hallgatsz, benned is élhet a remény, hogy a járvány lecsengése után a plasztikai sebészetek számos új lehetőséget ragadhatnak majd meg. Egyes praxisok már most részesülhetnek ezekből a lehetőségekből, vagy legalább is elkezdhetik tervezgetni az első lépéseiket azokra az időkre, amikor végre újra kinyithatják ajtóikat pácienseik előtt.

Persze mindenkinek észben kell tartania, hogy a COVID-19 egy rettenetesen képlékeny, nehezen kiszámítható helyzetet teremtett több tucat országban, és a dolgok napról napra változhatnak. Ennek ellenére próbálj kitartani, és tervezz ebben a lassú időszakban úgy, hogy később újult lendülettel folytathasd munkádat!

A következőkben négy tanácsot osztunk meg plasztikai sebészek számára arról, hogy mit tehetnek a koronavírus idején praxisukkal.

 

1. Üzenj minden páciensednek, különösen azoknak, akiknek időpontjaik vannak

Az első és legfontosabb lépés értesíteni ügyfeleidet, és megnyugtatni őket, hogy mindent megteszel rendelőd tisztán tartása érdekében (habár ez egy plasztikai sebészeten nem szabad, hogy újdonság legyen). Ezt az üzenetet minden olyan ügyfelednek ajánlott kiküldeni, akik megadták neked email címüket, és SMS-ben is érdemes értesíteni azokat, akik időpontot foglaltak rendelődbe.

Ezeken kívül erősen ajánlott egy rövid üzenetet is elhelyezni webhelyeden, ami egy felugró ablakban értesíti a látogatókat az aktuális helyzetről, és arról, hogy milyen óvintézkedésekkel gondoskodsz pácienseid biztonságáról.

2. Alkalmazz váróparkolókat

A parkolóban berendezett várókat egyre több orvosi rendelő vezeti be, elvégre az emberek sokkal nagyobb biztonságban érezhetik magukat autóikban, mint egy zárt légterű váróban. Egyedül arra kell odafigyelned, hogy mindig értesítened kell a váró pácienseket arról, hogy ők következnek, amit a recepciós egy telefonhívással könnyedén elintézhet.

 

3. Kínálj virtuális konzultációkat

Ez 2020-ban egyetlen plasztikai praxisnak sem kellene, hogy problémát jelentsen. Egy rövid konzultáció manapság már könnyedén lebonyolítható az internet segítségével, ráadásul az internetes videóhívások még a beszélgető felek egyenlegét sem terhelik, és sokkal kényelmesebbek is. Ha nincs szükség személyes vizsgálatra, akkor ez a legésszerűbb megoldás a jelen helyzetben.

 

4. Ne állítsd le hirdetéseidet (hacsak nem zártál be átmenetileg)

A járványhelyzetben temérdek cég (és rengeteg egészségügyi magánorvos is) szünetelteti fizetett online hirdetéseit. Ennek oka egy téves logika, mely szerint az online marketing egy költség. Ez távol áll a valóságtól, ugyanis az online marketing egy nagyon is ésszerű befektetés, főleg most, amikor sokan vesznek vissza online hirdetéseikből, és a kattintások árai (CPC) is lényegesen alacsonyabb, mint általában. Kisebb versenymezőny, olcsóbb nevezés – jól hangzik?
 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok