Turizmusmarketing - Online marketing tippek hoteleknek

Stabil szállodamarketing taktikák, amiket muszáj kipróbálnod


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Egy szálloda, vagy üdülőhely marketingjét számos irányból meg lehet közelíteni, és habár minden intézmény egyedi, testreszabott stratégiát követel meg a sikerhez, érdemes azt egy bevált taktikákból és módszerekből álló vázra felépíteni. A következőkben néhány garantáltan hatékony marketingmódszert sorolunk fel, amelyek egyetlen szálloda vagy üdülő arzenáljából sem hiányozhatnak!

Meséld el szállodád történetét

 

Minden szállodának és üdülőnek szüksége van valami egyedire, amivel kiemelkedhet a versenymezőnyből. Kell egy történet, amivel az emberek képesek azonosulni és amit megoszthatnak az ismerőseikkel, barátaikkal.

 

Olyan élményeket kell biztosítanod vendégeidnek, amikről szívesen mesélnek majd másoknak is, és amelyek segítenek abban, hogy szállodádban töltött idejük emlékezetes legyen. Itt nem feltétlenül kell nagy dolgokra gondolni – egy-egy üveg hideg üdítő a frissen átadott szobákban már segíthet a pozitív élmények megalapozásában.

 

Lépj kapcsolatban a helyi és az országos sajtóval

 

A hazai közönség elérése érdekében elengedhetetlen a stabil PR fenntartása. Építs ki jó kapcsolatokat a helyi sajtóval és igyekezz kapcsolatba lépni a nagyobb, országos médiumokkal is.

 

Online utazási ügynökségek

 

Az online utazási ügynökségek a digitális marketing világában a legfontosabb terjesztési csatornáknak számítanak egy szálloda számára. Érdemes alaposan áttanulmányozni őket, mielőtt üzletet kötnél velük, mert árazási modelljeik és egyéb szolgáltatásaik merően eltérhetnek egymástól.

Helyi célállomás-marketing cégek

 

A helyi célállomás-marketing cégek éjt nappallá téve dolgoznak azon, hogy minél több rendezvényre minél több embert csalogathassanak el. Érdemes kapcsolatba lépni az ilyen vállalatokkal és együttműködni velük, hogy minél több üzleti és szabadidős forgalmat biztosíts szállodád számára az egyébként csendes szezonokban.

 

Idegenforgalmi irodák

 

Vedd fel a kapcsolatot a helyi idegenforgalmi irodákkal és érdeklődd meg, hogy nem-e segítenének szállodád népszerűsítésében. Győződj meg róla, hogy szállodád szerepel a webhelyükön és hogy irodájukban is láthatóvá teszik azt a betérő ügyfelek számára. 

 

Ne feledkezz meg webhelyed optimalizálásáról

 

Szállodádnak egy jól optimalizált webhelyre van szüksége. Ha szeretnél tiszta, közvetlen értékesítéseket lebonyolítani, akkor ügyelned kell rá, hogy szállodád webhelye minden releváns keresésre az első találatok között jelenjen meg. A legtöbb szálloda első sorban a mutatós webhelydesignra összpontosít, és habár ez is fontos, egy csinos webhely semmit sem ér, ha az emberek nem képesek rábukkanni – használd ki, hogy mások nem törődnek ezzel és optimalizálj alaposan!

 

Közösségi média és értékelő webhelyek

 

2018 közepén túl remélhetőleg senkit nem kell emlékeztetni arra, hogy az online jelenlét elengedhetetlen a sikeres marketing lebonyolításához. A Facebook, a Twitter, az Instagram és még a YouTube is mind értékes eszközök lehetnek egy digitális marketinges repertoárjában, de egy külön blog vezetése még szabadabb tartalomkészítést tesz lehetővé.

 

Nem szabad megfeledkezni persze az olyan véleményező és értékelő szolgáltatásokról sem, mint a TripAdvisor vagy a Google Cégem – hagyd, hogy elégedett ügyfeleid tovább fokozzák márkád hírnevét és hogy segítsenek még több forgalmat terelni szállodád irányába.

 

Optimalizálj mobilra

 

Szintén senkit sem szabad, hogy meglepjen a tény, hogy 2018-ban igenis létfontosságú a mobilorientált digitális marketing. A kisebb szállodáknak és üdülőknek persze nincs szükségük saját mobilalkalmazás fejlesztésére, de egy mobilbarát, vagy reszponzív design nélkül labdába sem lehet rúgni manapság.

 

A felhasználók nagy része már mobiltelefonjáról éri el az internetet, és ha webhelyed az ő igényeiknek is eleget tesz (értsd: növeli a felhasználói élményt), akkor azt a Google azzal jutalmazza majd, hogy előbb jeleníti meg szállodádat a találatok között, mint azokét, akik nem figyelnek erre.
 



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!