Online marketing hírek a legújabb változásokról, és tippek a legjobb szakértőktől

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing cikkek

Újdonságok, hírek, esettanulmányok



A kulcsszóegyezési típusok és szerepük a Google Ads frissítése után

A kulcsszóegyezési típusok szerepe a Google Ads frissítése után

2018-12-10 Cikkek 3

Nemrégiben beszámoltunk róla, hogy a Google új frissítést jelentett be, ami a pontos kulcsszóegyezést érinti a Google Ads szolgáltatáson belül. A frissítés célja kibővíteni a pontos egyezésű kulcsszavak egyezési tulajdonságait.

Tovább

B2B online marketing kampány tippek

Mi kell egy erős digitális B2B marketing kampányhoz 2019-ben? Mutatjuk!

2018-12-07 Cikkek 4

2019 rohamléptekkel közeledik, a legtöbb marketinges számára már el is kezdődött, még akkor is, ha céged történetesen B2B tevékenységeket folytat. A B2B marketing kapcsán a legtöbbeknek automatikusan különféle outbound technikák jutnak eszébe, vagyis azok a módszerek, amelyek során közvetlen üzeneteket küldünk kiszemelt ügyfeleinknek.   Habár ezeknek a módszereknek továbbra is helyük van a B2B marketing stratégiában, mivel a digitális marketing világa folyamatosan változik, ha sikereket szeretnél elérni, ideje néhány változást is eszközölnöd. Szóval mi kell egy erős digitális B2B marketingkampányhoz 2019-ben? Mutatjuk!  

B2B kampány


Influencer marketing

Egy influencer vallomása - A márkákat csak a nagy számok érdeklik

2018-12-04 Cikkek 0

Ha számodra még új az influencer kifejezés, akkor röviden most elég annyi, hogy influencereknek nevezzük azokat az online személyiségeket, akik hűséges követőbázissal rendelkeznek. Az utóbbi években egyre több márka épített ki partnerkapcsolatot az ilyen influencerekkel, hogy termékeiket és/vagy szolgáltatásaikat rajtuk keresztül népszerűsíthessék azok közönségének.

Influencer marketing


influencer marketing

Miért nem hatékony jelenlegi formájában az influencer marketing?

2018-12-04 Cikkek 1

Nagyon sokat írtunk már az influencer és a hozzá szorosan kapcsolódó instagram marketingről, mégis tisztázzuk miről is van szó. Az influencer marketing azt jelenti, hogy termékeidet és/vagy szolgáltatásaidat egy olyan harmadik félen (általában egy személyen) keresztül terjeszted, akit sok olyan ember követ, akik érdeklődnének kínálatod iránt. Ezeket a népszerű személyeket nevezzük influencereknek, vagyis „befolyásolóknak”.

Influencer marketing hátrányai


Reddit - ideje kihasználni a platform lehetőségeit

Itt az ideje Redittre váltani a Facebook helyett?

2018-11-29 Cikkek 4

A Facebook oldal tulajdonosok okkal kacsintgatnak más platformok irányába. A közösségi hálózatok királya manapság közel sem olyan ideális a márkájukat népszerűsíteni vágyók számára, mint évekkel ezelőtt. Folyamatosan csökken az organikus elérések aránya (ha még van éppen hová esnie), és egyre inkább úgy tűnik, hogy a Facebook minden erejével azon van, hogy fizetett hirdetésekre kényszerítse a felhasználókat.   A Facebook egyre élhetetlenebbé válik a márkák számára, de mégis mit lehetne tenni? Nem ez az egyetlen platform, ahol elérheted közönségedet – a következőkben egy olyan csatornáról lesz szó, amit a SEO világában ritkán emlegetnek, pedig már évek óta az „online közélet” fontos részét képezni.  

Tovább

Mi történt a Google PageSpeed Insights eszközével?

Mi történt a Google PageSpeed Insights eszközével?

2018-11-28 Cikkek 2

Az utóbbi két hétben sokan észrevehették, hogy valami megváltozott a Google oldalsebesség-mérő eszköze „háza táján”. A weboldalak sebességének tesztelésére használt PageSpeed Insights  mind külsőleg, mind pedig belsőleg megváltozott. Nézzük meg, hogy mik az újdonságok.  

Tovább



Google Cégem: így érvényesülhet vállalkozásod a térképen!

Hogyan érvényesülhet egy kisvállalkozás a Google Cégem szolgáltatás...

2018-11-27 Cikkek 3

Az internet rengeteg új lehetőséget adott a cégek és vállalkozók kezébe saját márkájuk népszerűsítésére. A közösségi média minden modern, pontosabban digitálismarketing-stratégia részét kell, hogy képezze, de nem minden vállalkozás (különösen a kisebbek nem) engedheti meg magának, hogy egyszerre minden fontosabb platformon aktív legyen.

Tovább

Marketing kampányok, amik felhasználók millióihoz értek el

Íme a legjobb marketing kampányok, amikkel felhasználók millióit érik el a...

2018-11-27 Cikkek 4

Ahogy egyre több cég és vállalkozás születik, és egyre többen csatlakoznak az ügyfelek figyelméért folytatott verseny mezőnyéhez, úgy a különböző márkák számára egyre nagyobb kihívást jelent kiemelkedni a digitális média zajából. Manapság több kreativitásra van szükség az emberek figyelmének megragadásához, mint valaha, de az ihlet nem jön mindenkinek csak úgy csettintésre. Néha a legjobb módszer mások sikereit tanulmányozni, és elgondolkodni rajta, hogy hogyan érhetnél el te is hasonlókat márkád számára. Cikkünk ebben igyekszik segíteni – a következőkben remek példákat láthatunk arra, hogy mi is kell egy hatékony digitálismarketing-kampányhoz!  

Tovább


Webdesing trendek 2019

2019 legfontosabb webdesign trendjei

2018-11-19 Cikkek 1

Egy cég online jelenlétének központja az a webhely, amelynek célja ügyfelekké konvertálni az oda érkező látogatókat. Azonban ez csak egy olyan webhellyel lehetséges, amely alkalmazkodik a legfrissebb webdesign-trendekhez, és nem úgy néz ki, mintha 2003-ban készítették volna. Tapasztaljuk, hogy sok cégtulajdonos, cégvezető, de még marketing vezető sincs, fogalmazzunk így “képben” arról, hogy az online platformokon mi az, amit a fogyasztók szívesen látnak, mi győzi meg őket, mi készteti konverzióra vagy éppen elköteleződésre a márkák és szolgáltatások iránt. Az alábbiakban igyekeztünk a TheeDesign cikke alapján a legfontosabb trendeket összegyűjteni, amelyeket hacsak felszínesen is ismeve, naprakészek lehetünk a...

Tovább



<< < 11/11 > >>

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!