Lukács Kornélia

Lukács Kornélia

A senior account manager-ek legfőbb támogatója, tapasztalt marketing asszisztens. Igazi Jolly Joker, aki az ügyfelekkel kapcsolatban fellépő, nem stratégiai jellegű feladatok közül bármit, bármikor tökéletesen elvégez – gyakran hamarabb, mint ahogy kimondanánk a kérést.


Nelli 2016-ban érkezett cégünkhöz újságírói, marketing asszisztensi munkakörbe. Gyors tanulási képességének, töretlen lelkesedésének és kitartásának, valamint precizitásának köszönhetően hamar kulcsfontosságú munkatárs vált belőle, aki mind a vezetőséget, mind a tanácsadókat is a mai napig támogatja munkájával.  


Munkája során nem csak a számára kiszabott operatív jellegű feladatokat látja el, de kreativitásának, fiatalos látásmódjának köszönhetően gyakran segíti a tanácsadók munkáját akár kreatív ötleteivel is, első sorban – de nem kizárólagosan – a közösségi média, és főleg az Instagram keretein belül. Köszönhetően kitartó munkájának és odafigyelésének valamint tehetségének és az újságírói korszakában szerzett készségeinek asszisztensi feladatai mellett content management-ben is számíthatunk rá.


Bár saját bevallása szerint az ügyfelekkel való kapcsolattartás és az account nem az ő világa, mégis szükség esetén ezen a területen is megállta a helyét – számunkra azonban sokkal fontosabb, hogy egy olyan munkatársat tudhatunk magunk mellett személyében, akire bármikor számíthatunk, és aki szakmai tudásának legjavát adja bele minden projektbe, legyen szó Facebook oldal vezetésről vagy éppen a tartalomgyártásról.  





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

YouTube marketing elemei

Egy YouTube csatorna felfuttatása, avagy hogyan szerezz több feliratkozót -...

2018-10-19 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Korábban egy igen részletes bejegyzésben adtunk tippeket a YouTube csatornád felfuttatásához, követőid számának növeléséhez. Előző írásunkat, első 10 tippünket IDE kattintva megtalálod. Most segítünk bebiztosítani magad a videómegosztó felület folyamatosan változó világában.

Tovább

Linképítés jó tartalommal

Linképítés organikusan? Ha ilyen tartalmakat készítesz, vinni fogják - és...

2018-10-18 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Minden valamire való online marketinges tisztában van a linképítés, vagy más néven linkmarketing szerepével a keresőoptimalizálásban. A Google már időtlen idők óta használja ezt az off-site jelet a webhelyek és weboldalak tekintélyének és relevanciájának, tehát összességében minőségének meghatározására, ami fontos szempont a rangsorolásban – ám a keresőóriás is egyre szigoróbban veszi ennek szabályozását. Ma már a tudatos linképítés nem a katalógusok bújásából áll! Van azonban néhány tartalomtípus, amelyet előszeretettel visznek el más blogok, weboldalak – ezekkel (jó esetben) organikus linket generálva oldaladra. Nézzük, hogy milyen tartalmak ezek!

Tovább

Internet veszélyei

Milyen veszélyek leselkednek ránk az interneten?

2018-10-18 Cikkek Máté Beatrix

Az internetnek – akár csak a „való világnak” – két oldala van, amiből az emberek gyakran csak az egyiket látják. A Facebookon terjedő humoros képek, a főzős YouTube videók, és a legújabb cipődivatról írt cikkek csupán a jéghegy csúcsát képezik, és az óvatlan felhasználók első kézből tapasztalhatják meg, hogy nem minden arany, ami fénylik.

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!