Lukács Kornélia

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Lukács Kornélia

A senior account manager-ek legfőbb támogatója, tapasztalt marketing asszisztens. Igazi Jolly Joker, aki az ügyfelekkel kapcsolatban fellépő, nem stratégiai jellegű feladatok közül bármit, bármikor tökéletesen elvégez – gyakran hamarabb, mint ahogy kimondanánk a kérést.


Nelli 2016-ban érkezett cégünkhöz újságírói, marketing asszisztensi munkakörbe. Gyors tanulási képességének, töretlen lelkesedésének és kitartásának, valamint precizitásának köszönhetően hamar kulcsfontosságú munkatárs vált belőle, aki mind a vezetőséget, mind a tanácsadókat is a mai napig támogatja munkájával.  


Munkája során nem csak a számára kiszabott operatív jellegű feladatokat látja el, de kreativitásának, fiatalos látásmódjának köszönhetően gyakran segíti a tanácsadók munkáját akár kreatív ötleteivel is, első sorban – de nem kizárólagosan – a közösségi média, és főleg az Instagram keretein belül. Köszönhetően kitartó munkájának és odafigyelésének valamint tehetségének és az újságírói korszakában szerzett készségeinek asszisztensi feladatai mellett content management-ben is számíthatunk rá.


Bár saját bevallása szerint az ügyfelekkel való kapcsolattartás és az account nem az ő világa, mégis szükség esetén ezen a területen is megállta a helyét – számunkra azonban sokkal fontosabb, hogy egy olyan munkatársat tudhatunk magunk mellett személyében, akire bármikor számíthatunk, és aki szakmai tudásának legjavát adja bele minden projektbe, legyen szó Facebook oldal vezetésről vagy éppen a tartalomgyártásról.  





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Közösségi média algoritmusok

Közösségi média algoritmusok - mik azok és hogyan is működnek?

2019-05-21 Cikkek 1

Kezdő online marketingesek, marketinggel foglalkozó cégvezetők és menedzserek szótárának egyik fontos eleme az “algoritmus frissítés”. A közösségi algoritmusok folyamatosan változnak, fejlődnek, okosodnak, hol az aktuális vállalati érdekeknek, hol az új törvényeknek köszönhetően. Már kidolgozott, megtervezett online marketing stratégiákat képes egyetlen tollvonással keresztül húzni egy-egy ilyen frissítés. A következő útmutató célja röviden összefoglalni mindent, amit manapság egy marketingesnek érdemes tudnia a legnépszerűbb közösségi platformok algoritmusairól!

Tovább

Influencer marketing 2019

Az influencer marketing előnyei és hátrányai

2019-05-17 Cikkek 4

Világszerte márkák ezrei fordítják költségvetésük egyre nagyobb részét az influencer marketingre, az eredmények pedig tisztán bizonyítják, hogy egy jól kitervelt és kivitelezett influencer kampány komoly sikereket hozhat. Ha egy cég képes rátalálni egy számára megfelelő influencerre (vagy „véleményvezérre”), az így keletkező hosszútávú együttműködés fokozott márkatudatossághoz, konverziókhoz, és márkatekintélyhez vezet.

Tovább

Marketing tippek hoteleknek - 2. rész

25 zseniális marketingtaktika szállodáknak a rendezvényszervezők ...

2019-04-30 Cikkek 4

Tartalommarketing, webhely-optimalizálás, közösségi média – ezekről volt szó kétrészes cikksorozatunk első felében a rendezvényszervezők bevonzása kapcsán. Aki még nem látta, az mindenképpen kezdje ITT az olvasást, ez a cikk ugyanis az előző folytatása lesz!  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!