notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Google Shopping: az árösszehasonlító oldalak félhetnek!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Google Shopping: leáldozik az árösszehasonlító oldalaknak?


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

A Google új e-kereskedelmi platformja alapjaiban formálja át azt, amit a webáruházas vásárlásról gondolunk. Amerikában és Nyugaton az Amazon, hazánkban pedig az árösszehasonlító oldalak is kezdhetnek félni!

Habár a Google korábban váltig állította, hogy nem kíván egy online kereskedő bőrébe bújni, az új platform egyértelműen az olyan óriásokkal kíván szembeszállni, mint a külföldön már-már mindenható Amazon, vagy a hazánkban is gyakran látogatott árösszehasonlító oldalak.

 

A Google persze nem szándékozik raktárakat felhúzni, és termékeket tárolgatni. A platform lényegében válogatott viszonteladókat ajánl a felhasználóknak. Bizonyos értelemben a hazai árösszehasonlító oldalakhoz hasonlíthatnánk a Google új platformját, csak éppen személyre szabott ajánlatokkal: amikor egy felhasználó rákeres egy termékre, a rendszer felsorolja azokat az eladókat, akik árusítják azt, vagy – ha egy Google termékről van szó – a saját áruházát is. A felsorolt viszonteladók között megjelenhetnek webáruházak és konkrét „fizikai” üzletek is.

 

Bizonyos termékeket „Google Garanciával” lehet majd megvásárolni, ami teljes pénzvisszatérítést biztosít, ha a Google által javasolt viszonteladó nem teljesíti időben a rendelést.

 

Természetesen az Amazonnak óriási előnye van, hiszen szinte minden létező terméket megtalálhatnak rajta a vásárlók, ráadásul már évek óta működik a világ több területén, beleértve több európai országot is. Mindezek ellenére a Google elmondhatja magáról, hogy a potenciális vásárlók teljes keresési előzményeivel rendelkezik (hacsak a felhasználók nem törölték azt), így elképesztő mennyiségű adatból dolgozhat, hogy releváns termékeket javasolhasson a felhasználók számára.

 

Hogy sikeres lesz-e a kezdeményezés, vagy a Google+ sorsára jut-e a platform, az persze még megjósolhatatlan, de mindenképpen érdemes lesz odafigyelni a fejleményekre.
 



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!