Ezek nem hiányozhatnak egészségügyi vállalkozásod weboldaláról

Ezek nem hiányozhatnak egészségügyi vállalkozásod weboldaláról

4 dolog, ami egyetlen egészségügyi webhelyről sem hiányozhat

A mai digitális világban elengedhetetlen, hogy egészségügyi szolgáltatóként egy stabil online jelenlétet alakíts ki saját magad vagy márkád számára. Nem számít, hogy magánorvosként praktizálsz, vagy egy egészségügyi vállalatért felelsz, ha szeretnél érvényesülni, ott kell lenned, ahol az emberek keresnek majd – az interneten.
 

Ezek nem hiányozhatnak egészségügyi vállalkozásod weboldaláról

Online jelenléted legfontosabb része egészségügyi webhelyed lesz, amelyet különféle tartalmi és funkcionális elvek alapján kell összeállítanod. Természetesen a részletek mind attól függnek majd, hogy milyen pácienskort szeretnél bevonzani, de van néhány általános jellemző, ami egyetlen egészségügyi webhelyről sem származhat. 

Ha szeretnél egészségügyi vállalkozásod weboldalához tanácsot kérni, amellyel új pácienseket szerezhetsz, válaszd egészségügyi marketing szolgáltatásunkat, tapasztalt szakembereinktől!

 

A következőkben ezekről lesz szó, és arról, hogy miként biztosíthatod őket látogatóid, pácienseid számára.

 

Naprakész és pontos elérhetőségek és kapcsolati információk

Több mint valószínű, hogy potenciális ügyfeleid, betegeid fel szeretnék majd venni a kapcsolatot valamilyen módon praxisoddal vagy cégeddel. Nem kizárt, hogy valakinek vészhelyzetben próbálja felkutatni, hogy hogy juthat el leggyorsabban szakrendelődbe, vagy szimplán csak a telefonszámodat keresi, hogy szóban egyeztethessen időpontot a recepcióval.

Fontos, hogy egészségügyi webhelyeden minden ilyen jellegű információ (cím, telefonszám, nyitva tartás, stb.) naprakész legyen (tehát mindig frissítsd őket, ha változnának) és könnyedén rájuk lelhessenek azok, akik webhelyedre érkeznek.

 

Termékeid és szolgáltatásaid listája, árakkal

A látogatók a legtöbbször azért érkeznek webhelyedre, mert érdekli őket kínálatod – hogy milyen szolgáltatásokat és/vagy termékeket vásárolhatnak tőled, vagy vehetnek igénybe nálad. Fontos, hogy egy legfeljebb egyetlen kattintással elérhető, átlátható árlistát helyezz el webhelyeden, ahol minden aktuális árat megtekinthetnek.

Fontos továbbá, hogy webhelyed bármelyik oldaláról meg lehessen mondani, hogy mire specializálódsz, legyen az bőrgyógyászat, fogászat, vagy bármi más. Lehetséges pácienseid csak így fogják tudni, hogy milyen termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak kínálatodban. Ha ez nem egyértelmű számukra, rövid időn belül távoznak majd webhelyedről.

 

Hasznos források pácienseknek

Néhány látogató kifejezetten azzal a szándékkal keres fel egy egészségügyi webhelyet, hogy naprakész, megbízható szaktartalmakból tájékozódhasson. Ezek a szaktartalmak szólhatnak aktuális egészségügyi témákról (szezonális vírusok, allergia, stb.), vagy általános témákról is (fogápolás, stb.)

Ezen szakforrások mellett saját termékeidet és szolgáltatásaidat is megemlítheted, olyan értelemben, hogy hogyan segíthetnek a pácienseknek a gyógyulásban, felépülésben vagy megelőzésben.

 

Az orvosok és személyzet profiljai

Az orvosi kezelések, beavatkozások, de még a vizsgálatok is végtelenül intim eljárások, amiket az ember nem szívesen bíz egy idegenre. Érdemes tehát egy külön oldalt dedikálnod webhelyeden a cégnél, vagy a rendelőben dolgozó szakembereknek és asszisztenseknek, feltüntetve azokat a területeket, amelyekben jártasak. Már ennyivel is sok kételyt és bizonytalanságot eloszlathatsz pácienseidben, hogy megfontoltabb döntést hozhassanak.
 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok