Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó - Marketing Professzorok

Czifra Zsófia

Online marketing tanácsadó

Egyetemi évei alatt kezdett az online marketing területeivel foglalkozni, diplomáját a Budapesti Metropolitan Egyetem Kommunikáció és médiatudomány szakán szerezte, majd egy online marketing tanfolyamon vett részt, ahol belekóstolt a kreatív szövegírásba, a közösségi média felületek kezelésébe, a projektmenedzsmentbe.

 

Diplomája megszerzését követően került a Marketing Professzorok csapatába, ahol kezdetben a közösségi média felületek kezeléséért, mint asszisztens felelt, majd keresőoptimalizálási feladatokkal foglalkozott. Gyakorlatilag hónapokon belül önálló projekteket vezetett, ma a stratégiák kialakításásában és megvalósításában is szerepet játszik.

 

Az évek alatt leginkább a turizmusmarketing területein tevékenykedett, számos hotel és vendéglátóegység marketing kommunikációjának kialakítása, menedzselése köszönhető neki. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Közösségi média marketing tanfolyam

Google Adwords alapok minősítés

Google Adwords Display hirdetések minősítés

Google Adwords Mobile hirdetések minősítés

 

 





Czifra Zsófia legújabb cikkei

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Szállodamarketing tippek 2019 - Turizmusmarketing online

10 vendégmágnes online marketing tipp hoteleknek

2019-01-18 Cikkek 4

Egy szálloda számára manapság a legnagyobb kihívást az elképesztő verseny jelenti. Az utazást tervezőknek soha nem volt annyi szállásopciójuk, mint amennyi most, hiszen az internetnek köszönhetően már nem csak a nagyobb játékosok képviseltethetik magukat, hanem a kisebb egységek is. Ha mindez nem lenne elég, az Airbnb-nek, és hasonló jellegű webhelyeknek köszönhetően a verseny már túlmutat a szállodaiparon is.   Nem csoda tehát, hogy olyan sok hotel és üdülőhely dől be manapság – a marketingesek egyszerűen nem tudnak lépést tartani a versennyel. Ha te is ilyen problémákkal állsz szemben, akkor vess egy pillantást a következő tippekre!  

Tovább

B2B tartalommarketing tippek 2019-re

A legfontosabb B2B tartalommarketing-trendek 2019-re

2019-01-11 Cikkek 4

Ha egy valami fix a digitális marketing világában, az – ironikus módon – a változás. Azok a technikák és trükkök, amiket egy évvel ezelőtt mindenki használt mára már elavultakká válhattak (persze vannak örök kivételek). Nincs ez másképpen a tartalommarketingben sem, ahol minden évben megvan az esély rá, hogy egy új csodatrend jelenik meg, feje tetejére állítva ezzel a tartalomkészítők (és –fogyasztók) világát. Ha szeretnél felkészülni azokra az irányzatokra, amelyek várhatóan a legfontosabbak lesznek idén, akkor vess egy pillantást 2019 legfontosabb B2B tartalommarketing-trendjeire!   A statisztikák a Content Marketing Institute (CMI) 2019-es B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends Reportjából származnak   

Tovább

Tartalommarketing tippek 2019

Így javíts a tartalommarketingeden 2019-ben

2019-01-09 Cikkek 4

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára nem újdonság számodra a tartalommarketing fogalma. Az újdonsült marketingeseknek azért röviden elárulnánk, hogy miről is van szó. A tartalommarketing lényegét nem kell túlbonyolítani – az egész arról szól, hogy olyan hasznos, aktivitásra buzdító tartalmakat készítesz közönségednek, amit azok szívesen olvasgatnak, használnak, néznek, osztanak meg, és ezzel egyre közelebb kerülnek márkádhoz, legyen szó akár meglévő, akár lehetséges ügyfeleidről.   Rendben, a koncepció tehát egyszerű, de mégis hogy lehet mindezt megvalósítani? Milyen technikákat érdemes alkalmazni, hogy a tartalommarketing sikeres is legyen? Cikkünk ezekre a kérdésekre ad választ.  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!