Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó - Marketing Professzorok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Czifra Zsófia

Online marketing tanácsadó

Egyetemi évei alatt kezdett az online marketing területeivel foglalkozni, diplomáját a Budapesti Metropolitan Egyetem Kommunikáció és médiatudomány szakán szerezte, majd egy online marketing tanfolyamon vett részt, ahol belekóstolt a kreatív szövegírásba, a közösségi média felületek kezelésébe, a projektmenedzsmentbe.

 

Diplomája megszerzését követően került a Marketing Professzorok csapatába, ahol kezdetben a közösségi média felületek kezeléséért, mint asszisztens felelt, majd keresőoptimalizálási feladatokkal foglalkozott. Gyakorlatilag hónapokon belül önálló projekteket vezetett, ma a stratégiák kialakításásában és megvalósításában is szerepet játszik.

 

Az évek alatt leginkább a turizmusmarketing területein tevékenykedett, számos hotel és vendéglátóegység marketing kommunikációjának kialakítása, menedzselése köszönhető neki. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Közösségi média marketing tanfolyam

Google Adwords alapok minősítés

Google Adwords Display hirdetések minősítés

Google Adwords Mobile hirdetések minősítés

 

 





Czifra Zsófia legújabb cikkei

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Bannerhirdetés készítése példákkal

A hatékony bannerkészítés alapelvei

2019-03-06 Cikkek 4

A display hirdetések hírneve sokat romlott az elmúlt évek során, és egyre többen használnak hirdetésblokkolókat, hogy megszabaduljanak azoktól az idegesítő, villogó reklámoktól, amik látszólag minden webhelyre követik őket. Ezek a reklámok az úgynevezett bannerhirdetések, amelyek különböző méretekben bukkanhatnak fel egy webhely lényegében bármelyik részén.   Bannerhirdetésekkel napi szinten találkozhatunk az internet böngészgetése közben, és habár rengeteg olcsó, összecsapott változat van közöttük, a kreatívabb darabok képesek igazán kitűnni a tömegből. Ilyenekből válogattunk most össze egy csokorra valót, amelyek remek példái a jó bannerkészítés alapelveinek!  

Tovább

Keresőoptimalizálás, SEO - 14 tipp 2019-ben

14 SEO technika, amiket ismerned kell 2019-ben

2019-03-05 Cikkek 4

A keresőoptimalizálás 2019-ben is létfontosságú tevékenység lesz a legapróbb és a leghatalmasabb cégek számára is. A következőkben 14 részletes technikát osztunk meg, amikkel felkészülhetsz az idei évre rangsorolás terén!  

Tovább

Tippek a landing oldal kialakításához

6 tipp a hatékony landing oldalakhoz 2019-ben

2019-03-04 Cikkek 4

Egy jó landing oldal hatalmas lendületet jelenthet céged online teljesítményében. Ha megfelelően tervezed meg és töltöd ki, egy landing oldal segíthet a keresőoptimalizálásban, javíthatja a konverziós és visszafordulási arányodat, értékes adatokat gyűjthetsz be vele a felhasználókról, és így tovább. Persze egy igazán hatásos landing oldalt összehozni nem kis feladat, ráadásul néhány rossz designdöntés több kárt okozhat, mint amennyit segíthetne.   A landing oldalak teljesítményét többek között két mutatóval lehet megállapítani: a konverziók számával, és a megszerzett adatok mennyiségével. Egy olyan landing oldal, amely nem konvertál, vagy nem szerez legalább adatokat a látogatókról nem sokat tesz majd online...

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!