notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó - Marketing Professzorok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Czifra Zsófia

Online marketing tanácsadó

Egyetemi évei alatt kezdett az online marketing területeivel foglalkozni, diplomáját a Budapesti Metropolitan Egyetem Kommunikáció és médiatudomány szakán szerezte, majd egy online marketing tanfolyamon vett részt, ahol belekóstolt a kreatív szövegírásba, a közösségi média felületek kezelésébe, a projektmenedzsmentbe.

 

Diplomája megszerzését követően került a Marketing Professzorok csapatába, ahol kezdetben a közösségi média felületek kezeléséért, mint asszisztens felelt, majd keresőoptimalizálási feladatokkal foglalkozott. Gyakorlatilag hónapokon belül önálló projekteket vezetett, ma a stratégiák kialakításásában és megvalósításában is szerepet játszik.

 

Az évek alatt leginkább a turizmusmarketing területein tevékenykedett, számos hotel és vendéglátóegység marketing kommunikációjának kialakítása, menedzselése köszönhető neki. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Közösségi média marketing tanfolyam

Google Adwords alapok minősítés

Google Adwords Display hirdetések minősítés

Google Adwords Mobile hirdetések minősítés

 

 





Czifra Zsófia legújabb cikkei

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Tartalommarketing

2019 legfontosabb tartalommarketing-statisztikái

2019-09-13 Cikkek 4

A marketing folyamatosan változik, fejlődik, alakul. Az évtizedek során megjelent az újságokban, a rádióban, a televízióban, és mára már az internetet is meghódította. A modern technológia fejlődésével jelentős marketingváltozások egész sora vette kezdetét, és a marketing menete is megváltozott. Habár a különböző módszerek közötti küzdelem továbbra is dúl, egyértelműen látszik, hogy az inbound jellegű tartalommarketing a legsikeresebb az összes alternatíva közül.  

Tovább

Legjobb Instagram marketing kampányok

12 profi marketingkampány az Instagramról

2019-09-11 Cikkek 4

Elég volt csupán néhány év, és az Instagram minden idők egyik legnagyobb hirdetési platformjává nőtte ki magát. Ebben persze fontos szerepet játszott az is, amikor a Facebook 2012-ben egymilliárd dollárért felvásárolta a közösségi hálózatot. Azóta megannyi hirdetési opció, influencer, és márka árasztotta el a platformot.  

Tovább

Marketing tippek

7 marketing közhely veszteséges vállalkozóknak

2019-08-12 Cikkek 4

Verdes Tamás vendégszerző, a Premium Honlap tulajdonosának írása.

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!