Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó - Marketing Professzorok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Czifra Zsófia

Online marketing tanácsadó

Egyetemi évei alatt kezdett az online marketing területeivel foglalkozni, diplomáját a Budapesti Metropolitan Egyetem Kommunikáció és médiatudomány szakán szerezte, majd egy online marketing tanfolyamon vett részt, ahol belekóstolt a kreatív szövegírásba, a közösségi média felületek kezelésébe, a projektmenedzsmentbe.

 

Diplomája megszerzését követően került a Marketing Professzorok csapatába, ahol kezdetben a közösségi média felületek kezeléséért, mint asszisztens felelt, majd keresőoptimalizálási feladatokkal foglalkozott. Gyakorlatilag hónapokon belül önálló projekteket vezetett, ma a stratégiák kialakításásában és megvalósításában is szerepet játszik.

 

Az évek alatt leginkább a turizmusmarketing területein tevékenykedett, számos hotel és vendéglátóegység marketing kommunikációjának kialakítása, menedzselése köszönhető neki. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Közösségi média marketing tanfolyam

Google Adwords alapok minősítés

Google Adwords Display hirdetések minősítés

Google Adwords Mobile hirdetések minősítés

 

 





Czifra Zsófia legújabb cikkei

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Facebook hirdetési tippek

5 tipp, amikkel fellendítheted a Facebook hirdetéseidből származó...

2019-05-30 Cikkek 4

2019-ben senkit nem hibáztathatunk azért, hogy kiábrándult a Facebook hirdetésekből. Azonban megfelelő stratégiával minden platformon látványos sikereket lehet elérni, ha az embernek van mersze kísérletezni egy kicsit az adott hálózat hirdetési rendszerével. Persze az ember nem kísérletezni szeretne a pénzével, hanem konkrét eredményeket elérni, éppen ezért gyűjtöttünk most össze néhány tippet, amik segíthetnek, hogy Facebook hirdetéseiddel több értékesítést szerezhess!  

Tovább

Influencer marketing 2019

Az influencer marketing előnyei és hátrányai

2019-05-17 Cikkek 4

Világszerte márkák ezrei fordítják költségvetésük egyre nagyobb részét az influencer marketingre, az eredmények pedig tisztán bizonyítják, hogy egy jól kitervelt és kivitelezett influencer kampány komoly sikereket hozhat. Ha egy cég képes rátalálni egy számára megfelelő influencerre (vagy „véleményvezérre”), az így keletkező hosszútávú együttműködés fokozott márkatudatossághoz, konverziókhoz, és márkatekintélyhez vezet.

Tovább

Marketing tippek hoteleknek - 2. rész

25 zseniális marketingtaktika szállodáknak a rendezvényszervezők ...

2019-04-30 Cikkek 4

Tartalommarketing, webhely-optimalizálás, közösségi média – ezekről volt szó kétrészes cikksorozatunk első felében a rendezvényszervezők bevonzása kapcsán. Aki még nem látta, az mindenképpen kezdje ITT az olvasást, ez a cikk ugyanis az előző folytatása lesz!  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!