Czifra Zsófia profil

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Személyes adatlap


Profil

CZIFRA ZSÓFIA


Czifra Zsófia profilképe
Adatok:
Név: Czifra Zsófia
Bemutatkozás:

...





Czifra Zsófia legfrissebb cikkei

Online marketing kezdőknek - 7 eszköz, amivel sok időt spórolhatsz

7 online marketing eszköz, amikkel rengeteg időt spórolhatsz

A kezdő vállalkozások nagy része képtelen hosszútávon fenntartani magát. Pofonszerű nyitás, ugye? Sajnos, ez a csúf igazság – legyen szó akár egy telített, vagy éppen kihalt piacról, pénzügyi problémákról, vagy egy átfogó stratégia hiányáról, sok cég dől be rövid időn belül, és kénytelen feladni a küzdelmet.   A mai digitális világban az is végzetes hiba, ha egy cégvezető elhanyagolja a dolgok online oldalát. Manapság létfontosságú a megfelelő internetes jelenlét, és az online kommunikáció eszközeinek kihasználása, hogy márkád az emberek tudatába férkőzhessen, és lehetőség szerint ott is maradhasson. Ez az online marketing.   Habár a digitális marketing kapcsán gyakran a közösségi média, a...

Tovább
Tartalommarketing kampányok

7 tartalommarketing kampány, amikkel felhasználók millióit érték el

Ahogy egyre többen képviseltetik magukat az interneten – és alkalmazzák a különböző technikákat és eszközöket, úgy minden területen egyre hevesebbé válik a versenyhelyzet, és egyre nehezebb felmutatni valami egyedit, amivel megkülönböztetheted magadat, márkádat, vagy cégedet a sablonos közegtől.   A tartalommarketing lényege, hogy minőségi tartalommal hívod fel a figyelmet magadra (márkádra, stb.), és az így bevonzott látogatókat előbb-utóbb ügyfelekké konvertálod át.  Ha jól csinálja az ember, a tartalommarketing végtelenül hatékony lehet, de rengeteg kreativitást és munkát igényel. Nem egyszerű feladat rendszeresen minőségi tartalmakkal előállni, és ez számos cég teljesítményén meg is mutatkozik....

Tovább
Google Ads haladó tippek

Haladó Google Ads tippek hirdetéseid fellendítésére

A Google Ads (korábban AdWords) a Google Marketingplatformjának egyik leggyakrabban használt szolgáltatása. Egy jó fizetett kampánnyal rengeteg új érdeklődő ügyfelet vonzhatsz webhelyedre, ha tudod, mit csinálsz. A következő tippek segítségével még hatékonyabbá teheted hirdetéseidet, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki költségvetésedből!  

Tovább
Segített konverzió - Így hasznosíthatod a segített konverziókat a Google Analyticsben

Mik azok, a segített konverziók a Google Analyticsben? Hogyan hasznosíthatod...

A Google Analytics telis-tele van hasznosabbnál hasznosabb információkkal és adatokkal, és habár a fejlesztők igyekeztek mindent a lehető legérthetőbben vázolni a felületen, valljuk be, néhány funkciót nem egyszerű megérteni. Azt persze a legtöbben tudják, hogy az Analytics alkalmas a konverziókövetésre („célok” formájában), de arra már kevesebben gondolnak, hogy a konverziók statisztikái nem fedik a teljes valóságot.   De miért? Mert a konverziók nem pillanatnyi műveletek, hanem egy történet lezárásai – egy könyv utolsó lapjai. A konverzió a „Boldogan éltek, míg meg nem haltak” pillanat – de előtte van egy kalandos történet, ami sokkal több élvezetet nyújt azoknak, akik szánnak némi időt...

Tovább
8 online marketing tipp, amikkel lekörözheted a konkurenciád

8 digitális marketing tipp, amikkel leelőzheted versenytársaidat

A digitális forradalomnak köszönhetően manapság egyszerűbb online marketingbe kezdeni, mint korábban bármikor. Ebből következik persze, hogy manapság már szinte mindenki képviselteti magát vagy márkáját az interneten, ami óriási versenyt jelent, szinte minden létező szektorban.   Különösen nehéz dolguk van azoknak a vállalkozóknak, vagy kisvállalkozásoknak, amiknek kiépült cégekkel kell szembeszállniuk a láthatóságért és az ügyfelek figyelméért, de ez nem jelenti azt, hogy lehetetlen feladatról van szó. A következőkben felsorolt digitális marketing tippekkel szeretnénk segíteni abban, hogy megalapozd és megerősítsd saját magad, vagy márkád jelenlétét az interneten.   

Tovább
LinkedIn marketing tippek 2019-es trendek alapján

9 LinkedIn marketing tipp 2019-re az áttörő sikerért

A LinkedIn több mint félmilliárd felhasználója csak arra vár, hogy te is csatlakozz közéjük. Jó-jó, talán ez egy kicsit túlzás, de kétségtelen, hogy egy ekkora, szakemberekből álló felhasználóbázis temérdek lehetőséget tartogat azoknak, akik B2B marketingben utaznak. A következőkben minden fontosabb tudnivalót megosztunk arról, hogy hogyan használhatod a világ legnépszerűbb B2B közösségi platformját marketingcéljaid megvalósítására.   Megjegyzés: A továbbiakban az egyszerűség kedvéért csak „cégként” emlegetjük majd regisztrált fiókodat, de ha egy vállalkozást, vagy márkát regisztráltál, arra is vonatkozik minden tipp!  

Tovább

címkék: