Bohács Ádám

Bohács Ádám

Portálmenedzser
 

 

Ádám 2013 óta foglalkozik internetes újságírással, jelenleg az Agrároldal.hu szerkesztője. Kezdetben a mezőgazdaság és kertészet területén megszerzett tapasztalatait adta át az olvasóknak az Agrároldal hasábjain, később az egész oldal szerkesztéséért, tartalom menedzseléséért, látogatottságának növeléséért felelt. Az oldal fejlesztésének és növekedésének elengedhetetlen feltétele az online marketing eszközeinek pontos ismerete és alkalmazása, ezért naprakész tudása kiterjed a keresőoptimalizálásra, social média marketingre, valamint content marketing területére is


Munkájának köszönhetően az Agrároldal témájának megkerülhetetlen online portálja lett, mely havi 2.000.000 oldalletöltéssel rendelkezik. A cégcsoporthoz tartozó további portálok szerkesztését, tartalom menedzselését végzi alvállalkozóként. Nagy fokú terhelhetőségének és kitartásának köszönhetően a portfólióba tartozó portálok látogatottsága a folyamatos algoritmus változások ellenére is eléri a látogatókat, ki tudja szolgálni a hirdetőket valamint a Marketing Professzorok ügyfeleinek is magas PR elérést biztosít.


Több éves munkájának nyomán professzionális szinten használja a Google Analyticset és egyéb látogatottság mérésére és elemzésére szolgáló szoftvereket. 

A Marketing Professzorok megbízásában magas szintű keresőoptimalizálást és tartalommenedzsmentet igénylő projektekben vesz részt.
 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Szállodamarketing tippek 2019 - Turizmusmarketing online

10 vendégmágnes online marketing tipp hoteleknek

2019-01-18 Cikkek 4

Egy szálloda számára manapság a legnagyobb kihívást az elképesztő verseny jelenti. Az utazást tervezőknek soha nem volt annyi szállásopciójuk, mint amennyi most, hiszen az internetnek köszönhetően már nem csak a nagyobb játékosok képviseltethetik magukat, hanem a kisebb egységek is. Ha mindez nem lenne elég, az Airbnb-nek, és hasonló jellegű webhelyeknek köszönhetően a verseny már túlmutat a szállodaiparon is.   Nem csoda tehát, hogy olyan sok hotel és üdülőhely dől be manapság – a marketingesek egyszerűen nem tudnak lépést tartani a versennyel. Ha te is ilyen problémákkal állsz szemben, akkor vess egy pillantást a következő tippekre!  

Tovább

B2B tartalommarketing tippek 2019-re

A legfontosabb B2B tartalommarketing-trendek 2019-re

2019-01-11 Cikkek 4

Ha egy valami fix a digitális marketing világában, az – ironikus módon – a változás. Azok a technikák és trükkök, amiket egy évvel ezelőtt mindenki használt mára már elavultakká válhattak (persze vannak örök kivételek). Nincs ez másképpen a tartalommarketingben sem, ahol minden évben megvan az esély rá, hogy egy új csodatrend jelenik meg, feje tetejére állítva ezzel a tartalomkészítők (és –fogyasztók) világát. Ha szeretnél felkészülni azokra az irányzatokra, amelyek várhatóan a legfontosabbak lesznek idén, akkor vess egy pillantást 2019 legfontosabb B2B tartalommarketing-trendjeire!   A statisztikák a Content Marketing Institute (CMI) 2019-es B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends Reportjából származnak   

Tovább

Tartalommarketing tippek 2019

Így javíts a tartalommarketingeden 2019-ben

2019-01-09 Cikkek 4

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára nem újdonság számodra a tartalommarketing fogalma. Az újdonsült marketingeseknek azért röviden elárulnánk, hogy miről is van szó. A tartalommarketing lényegét nem kell túlbonyolítani – az egész arról szól, hogy olyan hasznos, aktivitásra buzdító tartalmakat készítesz közönségednek, amit azok szívesen olvasgatnak, használnak, néznek, osztanak meg, és ezzel egyre közelebb kerülnek márkádhoz, legyen szó akár meglévő, akár lehetséges ügyfeleidről.   Rendben, a koncepció tehát egyszerű, de mégis hogy lehet mindezt megvalósítani? Milyen technikákat érdemes alkalmazni, hogy a tartalommarketing sikeres is legyen? Cikkünk ezekre a kérdésekre ad választ.  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!