Bohács Ádám

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Bohács Ádám

Portálmenedzser
 

 

Ádám 2013 óta foglalkozik internetes újságírással, jelenleg az Agrároldal.hu szerkesztője. Kezdetben a mezőgazdaság és kertészet területén megszerzett tapasztalatait adta át az olvasóknak az Agrároldal hasábjain, később az egész oldal szerkesztéséért, tartalom menedzseléséért, látogatottságának növeléséért felelt. Az oldal fejlesztésének és növekedésének elengedhetetlen feltétele az online marketing eszközeinek pontos ismerete és alkalmazása, ezért naprakész tudása kiterjed a keresőoptimalizálásra, social média marketingre, valamint content marketing területére is


Munkájának köszönhetően az Agrároldal témájának megkerülhetetlen online portálja lett, mely havi 2.000.000 oldalletöltéssel rendelkezik. A cégcsoporthoz tartozó további portálok szerkesztését, tartalom menedzselését végzi alvállalkozóként. Nagy fokú terhelhetőségének és kitartásának köszönhetően a portfólióba tartozó portálok látogatottsága a folyamatos algoritmus változások ellenére is eléri a látogatókat, ki tudja szolgálni a hirdetőket valamint a Marketing Professzorok ügyfeleinek is magas PR elérést biztosít.


Több éves munkájának nyomán professzionális szinten használja a Google Analyticset és egyéb látogatottság mérésére és elemzésére szolgáló szoftvereket. 

A Marketing Professzorok megbízásában magas szintű keresőoptimalizálást és tartalommenedzsmentet igénylő projektekben vesz részt.
 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Közösségi média algoritmusok

Közösségi média algoritmusok - mik azok és hogyan is működnek?

2019-05-21 Cikkek 1

Kezdő online marketingesek, marketinggel foglalkozó cégvezetők és menedzserek szótárának egyik fontos eleme az “algoritmus frissítés”. A közösségi algoritmusok folyamatosan változnak, fejlődnek, okosodnak, hol az aktuális vállalati érdekeknek, hol az új törvényeknek köszönhetően. Már kidolgozott, megtervezett online marketing stratégiákat képes egyetlen tollvonással keresztül húzni egy-egy ilyen frissítés. A következő útmutató célja röviden összefoglalni mindent, amit manapság egy marketingesnek érdemes tudnia a legnépszerűbb közösségi platformok algoritmusairól!

Tovább

Influencer marketing 2019

Az influencer marketing előnyei és hátrányai

2019-05-17 Cikkek 4

Világszerte márkák ezrei fordítják költségvetésük egyre nagyobb részét az influencer marketingre, az eredmények pedig tisztán bizonyítják, hogy egy jól kitervelt és kivitelezett influencer kampány komoly sikereket hozhat. Ha egy cég képes rátalálni egy számára megfelelő influencerre (vagy „véleményvezérre”), az így keletkező hosszútávú együttműködés fokozott márkatudatossághoz, konverziókhoz, és márkatekintélyhez vezet.

Tovább

Marketing tippek hoteleknek - 2. rész

25 zseniális marketingtaktika szállodáknak a rendezvényszervezők ...

2019-04-30 Cikkek 4

Tartalommarketing, webhely-optimalizálás, közösségi média – ezekről volt szó kétrészes cikksorozatunk első felében a rendezvényszervezők bevonzása kapcsán. Aki még nem látta, az mindenképpen kezdje ITT az olvasást, ez a cikk ugyanis az előző folytatása lesz!  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!