Bohács Ádám

Bohács Ádám

Portálmenedzser
 

 

Ádám 2013 óta foglalkozik internetes újságírással, jelenleg az Agrároldal.hu szerkesztője. Kezdetben a mezőgazdaság és kertészet területén megszerzett tapasztalatait adta át az olvasóknak az Agrároldal hasábjain, később az egész oldal szerkesztéséért, tartalom menedzseléséért, látogatottságának növeléséért felelt. Az oldal fejlesztésének és növekedésének elengedhetetlen feltétele az online marketing eszközeinek pontos ismerete és alkalmazása, ezért naprakész tudása kiterjed a keresőoptimalizálásra, social média marketingre, valamint content marketing területére is


Munkájának köszönhetően az Agrároldal témájának megkerülhetetlen online portálja lett, mely havi 2.000.000 oldalletöltéssel rendelkezik. A cégcsoporthoz tartozó további portálok szerkesztését, tartalom menedzselését végzi alvállalkozóként. Nagy fokú terhelhetőségének és kitartásának köszönhetően a portfólióba tartozó portálok látogatottsága a folyamatos algoritmus változások ellenére is eléri a látogatókat, ki tudja szolgálni a hirdetőket valamint a Marketing Professzorok ügyfeleinek is magas PR elérést biztosít.


Több éves munkájának nyomán professzionális szinten használja a Google Analyticset és egyéb látogatottság mérésére és elemzésére szolgáló szoftvereket. 

A Marketing Professzorok megbízásában magas szintű keresőoptimalizálást és tartalommenedzsmentet igénylő projektekben vesz részt.
 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

YouTube marketing elemei

Egy YouTube csatorna felfuttatása, avagy hogyan szerezz több feliratkozót -...

2018-10-19 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Korábban egy igen részletes bejegyzésben adtunk tippeket a YouTube csatornád felfuttatásához, követőid számának növeléséhez. Előző írásunkat, első 10 tippünket IDE kattintva megtalálod. Most segítünk bebiztosítani magad a videómegosztó felület folyamatosan változó világában.

Tovább

Linképítés jó tartalommal

Linképítés organikusan? Ha ilyen tartalmakat készítesz, vinni fogják - és...

2018-10-18 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Minden valamire való online marketinges tisztában van a linképítés, vagy más néven linkmarketing szerepével a keresőoptimalizálásban. A Google már időtlen idők óta használja ezt az off-site jelet a webhelyek és weboldalak tekintélyének és relevanciájának, tehát összességében minőségének meghatározására, ami fontos szempont a rangsorolásban – ám a keresőóriás is egyre szigoróbban veszi ennek szabályozását. Ma már a tudatos linképítés nem a katalógusok bújásából áll! Van azonban néhány tartalomtípus, amelyet előszeretettel visznek el más blogok, weboldalak – ezekkel (jó esetben) organikus linket generálva oldaladra. Nézzük, hogy milyen tartalmak ezek!

Tovább

Internet veszélyei

Milyen veszélyek leselkednek ránk az interneten?

2018-10-18 Cikkek Máté Beatrix

Az internetnek – akár csak a „való világnak” – két oldala van, amiből az emberek gyakran csak az egyiket látják. A Facebookon terjedő humoros képek, a főzős YouTube videók, és a legújabb cipődivatról írt cikkek csupán a jéghegy csúcsát képezik, és az óvatlan felhasználók első kézből tapasztalhatják meg, hogy nem minden arany, ami fénylik.

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!