3 dolog, amit minden vásárló akar - vagyis mivel tudod befolyásolni az fogyasztókat

3 egyszerű dolog, amit minden vásárló akar


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

A vásárlóid és a termékeid iránt érdeklődőket különösen érdekel és befolyásol döntése meghozása során néhány dolog.  Nézzünk most meg néhány dolgot amelyek fontosak a vásárlók számára. 

1. Számítson a véleménye


Minden vásárlás, projekt vagy szolgáltatás végén tudassuk az ügyféllel, hogy érdekel a véleménye, adjunk rá lehetőséget, hogy elmondhassa szolgáltatásunkkal kapcsolatos élményeit, érzéseit. A legjobb, ha mindezt személyesen mondhatja el, de természetesen erre nem mindig nyílik lehetőség. Szerencsére számos eszköz áll rendelkezésünkre, amellyel elégedettségének hangot adhat. 
És mindez mégis miért tesz jót a cégünk megítélése szempontjából? Az, hogy törődsz az ügyféllel a vásárlás, fogyasztás utáni is, egy olyan vállalati kultúrát feltételez, ahol ő áll a középpontban, a vásárlói elégedettség elsőszámú és ezáltal a szolgáltatások és termékek minősége is magas szintet fog feltételezni. 
Másrésztől megközelítve a dolgot, nem válsz tolakodóvá egy remarketing üzenettel, egy kiküldött kérdőívvel vagy egy email-el amelyben nem újra eladni akarsz, hanem a vásárló véleményére leszel kíváncsi. 


2.    Szeretné tudni, hogy mit kap és milyen gyakran


Sajnos a hírlevél feliratkozással kapcsolatban a legtöbb ember bizalmatlan. Sokan gondolják, hogy feliratkozásukat követően tömegével fogják kapni az őket nem érdeklő információkról, termékekről , szolgáltatásokról szóló tájékoztatásokat. Ezért minden esetben, legyen szó hírlevél feliratkozásról, regisztrációról, tudasd a közönségeddel, mire számíthat. Milyen gyakran fog levelet kapni. Miről fog levelet kapni. Ha kell kínálj fel neki témaköröket, amelyekből választhat, miről szeretne a jövőben több információt. 


3.    Mondd el, Te miért vagy más mint a konkurenciád


Manapság a verseny és az ár megnehezíti a vásárlóknak a helyes vásárlási döntés meghozását. Ezeken felül azt veszik figyelembe, hogy te mit mondasz magadról és mások mit gondolnak rólad. 
Tisztán kommunikálod magadról azokat az előnyöket amik megkülönböztetnek a versenytársaidtól? Ha eddig nem tetted, akkor első lépésként meg kell határoznod miben tudsz többet nyújtani, miért vagy te a legjobb a piacon.  Ha te nem határozod meg ezeket az előnyöket, akkor a vásárlók mások véleményére támaszkodva fognak döntést hozni, ami azonban nem mindig lesz egyenlő a valós értékekkel. 



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!