Tartalommarketing trendek 2017 - Még több videó, még több csatorna, még mélyebb kommunikáció


Tartalom marketing trendek 2017

Már csak néhány hónap választ el minket egy újabb, vélhetően nem eseménytelenül eltelő évtől. Már most érdemes felkészülni azokra a változásokra amik a tartalom marketing területén várnak ránk. Lássunk most 5 trendet amin érdemes elgondolkozni az új stratégiák kidolgozása során.

Tartalommarketing trendek 2017

1.    Tartalom marketing trend 2017 – Még több videó


Az internet sebessége és a mobil használat folyamatos növekedése, lehetővé teszi a videók lejátszását bárhol és bármikor. A marketingesek ezért egyre több jó minőségű videót készítenek főleg az olyan közösségi platformok, mint a Facebook, Instagram, Youtube felhasználói számára. 
Tartsuk azonban szem előtt, mielőtt őrült videógyártásba kezdenénk, hogy a különböző platformokra különböző minőségű, hosszúságú, tartalmú videót érdemes készíteni. A szociális érzékekre, megosztásra ösztönző videók jól működnek a Facebookon. A tematikus, jól kereshető és örökzöld videók a YouTube-on kapjanak helyet. A rövid, figyelemfelkeltő videók pedig az Instagram közönségét fogják megérinteni.


2.    Tartalom marketing trend 2017– Új platformok


A bizalom és a hitelesség az a két kulcsfontosságú tényező, amely alapján az emberek kiválasztják, mely tartalomkészítőknek hisznek és kiket fognak a jövőben követni. Ezt gyakran face-to-face nehéz elérni, de a közösségi platformok remek lehetőséget adnak a cégeknek, hogy arcot és személyiséget adjanak a márkáknak ezáltal közelebb kerüljenek a közönséghez. 
A közösségi kommunikációnk megtervezése előtt, jó tisztában lenni vele, hogy ezek a felületek főleg a fiatalabb korosztály (34 éves kor alatti felhasználók) játszótere. A cél a vevőkkel, a közönséggel való kapcsolat elmélyítése lesz a jövőben is. 


3.    Tartalom marketing trend 2017– A mobil kötelező lesz, nem lehetőség


Az internet felhasználók több, mint 80%-a okostelefon tulajdonos és azt rendszeresen használja is. A mobil felhasználók rendkívül célorientáltak. Azt akarják, hogy az információkhoz gyorsan hozzájussanak, azok könnyen áttekinthetőek legyenek és a böngészési élményt ne rontsák rossz minőségű fotók , videók sem. Azok a honlaptulajdonosok, akik időt és energiát fektetnek a látogatók jellemzőinek vizsgálatára, láthatják, hogy a mobilon megnyitott weboldalak száma az elmúlt években megsokszorozódtak. Aki tehát még mindig nem tökéletesítette weboldalát , az potenciális vevőktől eshett el.


4.    Tartalom marketing trend 2017–  Részletes információk 


Az emberek többé nem csupán egy választ akarnak. A megoldást akarják a problémára.  A Google és a versenytársak azt szeretnék, hogy a felhasználók a tökéletes választ azonnal megkapják. Következésképpen, azon weboldalak forgalma, amelyek rövid válaszokat kínálnak a jövőben csökkenni fognak. Ez arra kényszeríti a marketingeseket, hogy részletesebb leírásokat és információkat hozzanak létre. A cél a minél rövidebb úton megtalálni a keresett válaszokat, mely mellőz minden mellébeszélést. 


5.    Tartalom marketing trend 2017– Folyamatosan változó megosztási formák


A hagyományosan írt tartalmak saját felületeken való megjelenése mellett, mint például a blogok, az elmúlt néhány évben tapasztalható,hogy a közösségi média platformok folyamatosan újítanak a közzététel formáját illetően. Például a LinkedIn 2014 megjelent a Pulse-al ami egy native blogplatform, a Facebook pedig elindította az Insta cikkeket, ami lehetővé teszi, hogy a tartalmakat a Facebook keretein belül fogyaszthassuk. 
A legfontosabb az, hogy felismerjük, mely eszközök használatába érdemes időt és energiát fektetni. Az alábbi kérdéseket megválaszolva könnyen eldönthetjük, mely eszközök lesznek hatékonyak számunkra. Ki a célközönség? Milyen oldalakat látogatnak gyakran? Milyen tartalmakat néznek szívesen? 
 

Forrás: Forbes,Animaker,Hashmeta


Online marketing ügynökségi szolgáltatások

Havidíjas online marketing tanácsadás

Online marketing és PR tanácsadás kis- és középvállalkozásoknak Olyan kis- és középvállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozását  és annak megvalósítását vállaljuk, akik nem vagy nem megfelelően használják ki az internetben...

Online marketing audit és stratégia kialakítása

Ha arra kérsz, keresőoptimalizáljuk oldaladat, ne kérd, nem tesszük! Ha arra kérsz, vezessük közösségi média oldalaidat, ne kérd, nem tesszük! Nem azért, mert finnyásak vagyunk, hanem azért, mert komplex online marketing stratégia nélkül nem érdemes...

Cégre szabott online marketing oktatás

Világszerte a cégeknek fel kell ismerni, sőt lépést kell tartani azzal, hogy olyan online marketing eszközök, mint például a közösségi média kommunikáció vagy PR megjelenések az eddiginél sokkal nagyobb mértékben képesek befolyásolni a fogyasztók...

Online marketing képzések és tanfolyamok

Online marketing tanfolyamok – kinek ajánljuk képzéseinket? Vajon Neked való online marketing tanfolyamaink egyike? Átadott ismereteinket mindenki tudja hasznosítani, aki munkája során bármely módon találkozik az online marketing eszközeivel, felületeivel....

Rólunk

Kik vagyunk mi?

Cégünket Máté Balázs vezető online marketing tanácsadó, egyetemi oktató alapította azzal a céllal, hogy a digitális világban eltöltött közel két évtizedes tapasztalatának segítségével, több tucat multinacionális vállalat és több száz KKV online marketig kommunikációs startégiájának tervezése és kivitelezés  alapján megbízóinak iparáguk leghatékonyabb digitálsiu marketing stratégiáját dolgozza ki.  Mára egy 14 fős, a digitális világ teljes szegmensét lefedő csapattá nőtte ki magát az 1998-ban elindult kezdeményezés. 

Miért más az MP, mint a többi online marketig ügynökség?

A Marketing Professzorok online marketing ügynökség szakemberei nem csak elméleti tudással rendelkeznek. Több éves tapasztalattal hátunk mögött tudjuk miről beszélünk, amikor azt mondjuk, online marketing. Mi nem ügyfeleinken kísérletezünk. Több, saját fejlesztésű honlapunk (11 online újság, több milliós olvasótáborral, 210 kísérleti tesztoldal) és hozzá kapcsolódó közösségi média felület (több, mint 2 millió Facebook rajomgó saját kezelésben) segíti kutatásainkat, melyekből leendő ügyfeleink profitálnak. 

Hogyan dolgozunk? Digitális marketing ügynökségi szolgáltatások A-Z-ig! 

Soha nem vállalunk részfeladatokat. Soha nem dolgozunk vaktában. Marketing audit keretében megismerjük a cégedet, felmérjük a piacot, megismerjük az alkalmazott marketing eszközeidet és azok hatékonyságát. Ezt követően kidolgozzuk a számodra legmegfelelőbb online marketing stratégiát. A tervezést követően, ha kéred, az elfogadott online marketing stratégiát teljeskörűen, vagy munkatársaiddal együttműködve megvalósítjuk és az eredményeket folyamatosan mérjük. 


Online marketing cikkek


Mitől lesz sikeres a videómarketing - 5 tippünk van rá!


Bár sosem szabad, hogy videómarketing kampányod célja a vírusszerű terjedés legyen, az ilyen videókat jelző „viral” kifejezés igencsak népszerűvé vált az elmúlt év során, mit több felrobbant. Sokszor olvashattuk már, hogy a videómarketing hamarosan a fogyasztói forgalom 69%-át teszi majd ki, vagy, hogy a mobilos videóhirdetések ötször olyan gyorsan terjednek, mint az asztali számítógépeken, és hogy a videót tartalmazó landing oldalak 800%-os konverziós növekedést képesek elérni.  

Videómarketingben a jövő, avagy a tartalommarketing átalakulása


A felhasználói szokások jelentősen megváltoztak az elmúlt évtizedben.. Egyre többen hagyják otthon laptopjaikat (asztali számítógépeikről nem is beszélve), hiszen ott lapul zsebükben okostelefonjuk (vagy táblagépük), ami bárhol lehetővé teszi a tartalmak elérését. A digitális technológia ráadásul olcsóbb manapság, mint valaha, így valóban semmi sem korlátozhatja azt, hogy az emberek bármikor, bárhol és bárhogyan felvegyék a kapcsolatot az online tartalmakkal.

8 tipp az egészségügyi weboldal keresőoptimalizálásához


Egészségügyben érdekelt céged van (Magánkórház, gyógyszeripari brand, magánorvosi rendelő) és szeretnél a Google találati listáján az elsők között lenni? Mutatjuk, milyen a tökéletes egészségügyi SEO és online marketing. Amikor a legtöbben meghallják a SEO, azaz a keresőoptimalizálás kifejezést, akkor általában automatikusan a kulcsszavakra és a linképéítésre asszociálnak. Habár ez...

3 érv a marketing kiszervezése mellett


Minden év kezdetén (vagy akár fél-, esetleg negyedévente) érdemes visszatekinteni az előző időszakra, és megállapítani, hogy üzleted mely részei működtek, és melyek teljesítménye hagyott kívánnivalót maga után. Eredményesek voltak erőfeszítéseid? Megtérültek a kampányokba fektetett költségeid? Teljes mértékben kihasználtad a költségvetésed által nyújtott lehetőségeket?

5 költségbarát stratégia, amikkel fantasztikus tartalommarketinget építhetsz


Melyik az a technika, mely jól kiszolgálja a keresőoptimalizálás a reputáció menedzsment és a közösségi média marketing eszközöket is? A tartalommarketing. Mutatjuk, miért! 

Tényleg szükséged van közösségi média menedzserre?


Minden mai cég tisztában van a közösségi média szerepével a marketingben, és legalább egy Facebook vagy Instagram vagy Tripadvisor cégprofillal rendelkezik. De egy dolog elismerni valaminek a hasznát, és egy teljesen másik dolog pénzt is kiadni rá. Valóban szüksége van egy kisebb cégnek is kinevezett közösségi média managerre? Nem elég a cégtulajdonosnak hétvégente rászánnia néhány percet a Facebook oldal kezelésére? Nem lehetne csak rábízni a gyakornokra?


Online marketing ügynökségi referenciák

Pontvelem.hu
77 Elektronika
Abbott
Akadémia klub
Alfatours
Alpinbike
BBS Trend Bútoripari KFT
Biztonság guru
Bohém étterem
Bond Rt
BRKLYN
Dunyha étterem
Gólvonal bisztró
EFEB Felnőttképzés OKJ szakmai tanfolyamok Budapesten
GSK
Indi-Go
Junior Vendéglátó Zrt
Kidbútor
MVM Ovit
Nelson Flotta
New York Cafe
Novetex matrac
Pannon Yacht
P'art Café
Pannon Kincstár
Puskás pancho
Kékharmónia
Spider
Symbol étterem
Számalk
Terra Herba
Tóterasz
Felcsiki Turbo
Kék harmónia
Városliget Cafe
Városliget rendezvény
Wannabee

Kapcsolat

Komplex online marketing ügynükség – Marketing és PR tanácsadás 

15 éves tapasztalattal rendelkezünk az online marketing területén. Komplex online marketing tanácsadást nyújtunk, melybe többek között a keresőoptimalizált honlapkészítés, keresőmarketing, pr tanácsadás, média vásárlás, kreatív anyagok elkészítése, közösségi média marketing, CPC alapú hirdetés kezelés tartozik . Hosszú távú együttműködés esetén a marketing stratégiában meghatározott rendszeres feladatok mellett, személyes tanácsadást és konzultációt biztosítunk.

 

Ha szükséged van egy fiatalos, mégis nagy tapasztalattal és naprakész tudással rendelkező marketinges csapatra, vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

Marketing Professzorok Kft.

2100 Gödöllő, Kossuth u. 13. 3./41.

25194535-2-13