Cégre szabott online marketing oktatás

Cégre szabott online marketing oktatás

Világszerte a cégeknek fel kell ismerni, sőt lépést kell tartani azzal, hogy olyan online marketing eszközök, mint például a közösségi média kommunikáció vagy PR megjelenések az eddiginél sokkal nagyobb mértékben képesek befolyásolni a fogyasztók döntéseit. A fogyasztóknak egyre nagyobb a hangjuk,  ezzel befolyásoló erejük is megnőtt, amit a marketingeseknek “kordában” kell tartaniuk. Ez azonban lehetetlen feladatnak bizonyul mindaddig, amíg nem ismerik a kezükben lévő digitális marketing eszközöket és azok hatékony alkalmazását.

 

Figyelembe véve ezeket a változásokat, tréningünk alapvető célja az, hogy megmutassuk mi folyik valójában a digitális marketing világában. A tréning biztosítja, hogy gyakorlati ismereteken keresztül, megismerve az online marketing eszközöket és azok hatékony alkalmazási területeit a cégek munkatársai megállapíthassák, hogy milyen stratégia alkalmazása lesz hatékony a célok elérése érdekében.
 

Akiknek hasznos lehet 

  • cégtulajdonosok
  • ügyvezető
  • marketing vezetők
  • marketing menedzserek
  • marketing asszisztensek
  • sales munkatársak

Amiről szó lesz

Az előzetes igényeket felmérve, a cég alkalmazott eszközeit megismerve cégre szabott tematikát alakítunk ki, melynek összetevői az alábbiak lehetnek :

 

  • SEO - mitől lesz keresőoptimalizált egy honlap, hogyan válasszunk honlapkészítő céget?
  • SEM - keresőmarketing jelentése, eszközei, hatékonyságának mérési lehetőségei
  • Tartalommarketing - milyen a jó honlapszöveg, hogyan tudjuk népszerúsíteni, milyen tartalmakat szeretnek a fogyasztók
  • SMM - közösségi média platformok, azok egyedi tulajdonságai és alkalmazási területei
  • Facebook - a legnagyobb és legkisebb befektetéssel járó közösségi média platform céges felhasználása
  • Tervezés - hatékony marketing stratégia tervezése és megvalósítása
  • Mérés - az alkalmazott eszközök hatékonyságának mérési lehetőségei, megtérülés számítás


Kérd ajánlatunkat, ha 

  • Szeretnéd munkatársaid ismereteit bővíteni, ezzel naprakész tudást adni nekik
  • Szeretnéd megismerni a legújabb online marketing eszközöket és azok hatékony alkalmazását
  • Szeretnéd, ha a nap végére kialakulhatna a cég online marketing stratégiája

 

Néhány szó a tréningről

Szívesen megyünk céged telephelyére, ebben az esetben utiköltséget számítunk fel. Partnereink segítségével egyedi igényeitekhez igazodva mi is tudunk budapesti helyszínt biztosítani cateringgel. 

Előadó Máté Balázs vezető online marketing tanácsadó. 

Az oktatást megelőzően képiveseleteddel röviden áttekintjük céljaid, célközönséged és terméked vagy szolgáltatásod, valamint a rendelkezésedre álló marketing eszközöket is. Ezek alapján állítjuk össze a Ti saját oktatási anyagotokat, amelyben konkrét tippeket, trükköket sajátíthattok el!

Kérd árajánlatunkat itt, vagy hagyj elérhetőséget és visszahívunk. 


Oszd meg!   



Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Twitter marketing a gyakorlatban, Twitter stratégia

Amit egy marketingesnek tudnia kell a Twitterről

2018-08-16 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A Twitter több szempontból is ideális marketingplatformnak számít. Nem elég, hogy több mint 300 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ezen felhasználók jó részét a fiatalabb korosztályok teszik ki, akik a jelen és a jövő fogyasztóbázisát képviselik. A platform végtelenül egyszerűvé teszi a regisztrációt magánszemélyek és márkák számára is. Hogy mennyire hatékonyan alkalmazod majd a Twitter által kínált eszközöket márkád profiljának népszerűsítésére már egészen más kérdés. Ha nem csak csatlakozni szeretnél a versenyhez, de fel is szeretnél zárkózni a mezőnyhöz, és ki is tervezel tűnni abból, akkor egy hatékony Twitter stratégiára lesz szükséged.

Tovább

Influencer marketing 2018

Amit egy marketingesnek 2018-ban az influencer marketingről tudnia kell

2018-08-16 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Az olykor befolyásmarketing néven is emlegetett influencer marketing az elmúlt évek egyik legnépszerűbb marketingtrendjévé nőtte ki magát, és egyre több márka csatlakozik az online hírességeken keresztül hirdetők táborához.   A marketing ezen ágazata azonban egy kétélű fegyver, és nem óvatlan egy márka botlott már el a saját lábában önhibából, vagy egy influencer figyelmetlenségének köszönhetően. A következőkben igyekszünk egy olyan útmutatót prezentálni, amely néhány konkrét példán keresztül mutatja be ezeket a szerencsétlen eseteket, hogy mások hibáiból tanulva elkerülhesd ezeket marketingstratégiád tervezése és kivitelezése alatt.

Tovább

Google Search Console béta: ezeket az újításokat adja nekünk az új verzió

Ismerd meg a Google Search Console béta verzióját!

2018-08-14 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Webmesterként bizonyára hallottál már a Google Search Console nevet viselő ingyenes eszközéről. A valaha Webmaster Tools néven futó online felület 2015 májusa óta még fontosabb szerepet kapott a webhelytulajdonosok munkakörében, hiszen egy átfogó képet mutat arról, hogy a felhasználók hogyan jutnak el a felületen kezelt webhelyekre a Google-on keresztül. A Search Console egy (vagy több) webhely organikus működésének központja – így ha valódi eredményeket szeretnél elérni a Google-ben, a keresőoptimalizálás elvégzéséhez elengedhetetlen ez az eszköz!

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!