BBS Trend Bútoripari KFT

BBS Trend Bútoripari KFT


Oszd meg!   



Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Google Search Console használata kezdőknek - alapvető beállítások és elemzések, amelyekkel növelheted weboldalad teljesítményét

Google Search Console alapok - így használd a Google ingyenes eszközét...

2018-05-17 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Google eszköze, a Webmaster Tools ma már Search Console néven ismert – a névváltozáson túl azonban számos lehetőséggel is bővült az eszköz 2018-ra. Ezeket az új elemzési lehetőségeket, adatokat Neked is ismerned kell, ha szeretnéd, hogy weboldalad a legjobb teljesítményt nyújtsa a keresőoptimalizálásban!   Alábbi cikkünkbe összefoglaljuk a legújabb trükköket a Search Console-ban, amelyek segítségével ellenőrizheted a legfontosabb adatokat, olyan adatokat amelyekről esetleg már elfeledkeztél és amelyek lehetővé teszik hogy folyamatosan monitorozd weboldalad azon tulajdonságait, amelyek befolyásolhatják a keresési listán való megjelenésed, eredményed.

Tovább

5  hatékony SEO tipp 2018-ra

Célozd meg a Google találati lista első helyeit - Forgalommágnes SEO tippek...

2018-05-15 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Lehetsz a világ legtehetségesebb tartalomírója, ha tartalmaid nem kerülnek a felhasználók szeme elé, akkor lényegében feleslegesen töröd magad a világklasszis cikkek írogatásával. Itt lép színre a keresőoptimalizálás, ami nem csupán a tartalmak láthatóságát segít javítani a kereső felhasználók számára, hanem ezzel lehetővé teszi azt is, hogy ezek a tartalmak azt a forgalmat (és profitot) generálják, amire hivatottak is. A SEO ugyanakkor egy állandóan változó terület, vagyis az elmúlt évek optimalizációs technikái ma már nem feltétlenül hatékonyak. Sőt, némelyik többet árt, mint használ!  

Tovább

AdWords hirdetési tippek

Tippek a hatékony AdWords hirdetéshez, amiket neked is ismerned kell

2018-05-15 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Mára már talán evidensnek tűnik, hogy az online élmények nagy része egy egyszerű kereséssel indul. Ez a keresés azonban legfeljebb csak a felhasználó számára egyszerű – a láthatóságért versengő online marketingesek valójában ádáz küzdelmet vívnak a színfalak mögött a felbecsülhetetlen értékű kattintásokért. Ha szeretnéd márkádat láthatóbbá tenni a kereső felhasználók számára, akkor érdemes elgondolkodni a fizetett, vagyis PPC (pay-per-click) hirdetéseken is. Erre a legjobb lehetőségeket a Google AdWords biztosítja, ami amennyire hatékony, annyira összetett is, főleg a kezdő hirdetők számára. A sikeres online kampányolás érdekében összegyűjtöttünk néhány tippet, amelyek kifejezetten AdWords felhasználóknak szólnak. Lássuk is őket!  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!